Έξαλλη ειμαι !
Άκου εκεί τον κομπλεξικό ,να με παρατήσει και να μην με περιμένει ...
ο απερίγραπτος ,ο ...ο ....., ο δεν εχω λόγια !!
Συνεχίζω να μουρμουρίζω μέσα στο ασανσέρ μέχρι που μπαίνω μέσα στο γραφείο και αντικρίζω τον Αλκη να μελετά ενα φάκελο !
"Τι έπαθες και εισαι έτσι ? ποιος σε πείραξε ?"
"Έπεσα πάνω σε ενα βλάκα πρωί πρωί ,του ζήτησα να με περιμένει στο ασανσέρ και αυτός ο γελοίος μου είπε πως δεν μπορεί να περιμένει και έφυγε !
Ακούς συμπεριφορά ο τζέντλεμαν ?"
"Ε , δεν είμαστε ολοι μας τζέντλεμαν !τι να κάνουμε ! Πηγαινοέρχεται πολύς κόσμος απο το πρωί , μόλις μετακόμισαν στον τελευταίο όροφο τα γραφεία μιας μεγάλης κατασκευαστικής εταιρείας ,της Liberta η οποία απο οτι άκουσα αγόρασε και όλο το κτίριο !"ειπε ο Άλκης ..." Αλήθεια ? δεν είχα ακούσει κάτι !Ωραιους υπαλλήλους εχει βλεπω ... ευγενέστατους ,μπράβο !!Εύχομαι μόνο μην τον ξανασυναντήσω ,γιατί θα του επιτεθώ !! Δεν θα κρατηθώ ! "
Ο Άλκης βλέποντας με έτσι ,γέλασε δυνατά και μου είπε ...
" Ω...έλα τώρα ηρέμησε , ξέχασε τον ! Μη χαλάς τη μέρα σου για εναν τυχαίο ...Φευγω εχω δικαστήριο θα τα πούμε αύριο και ηρέμησε ...δεν αξίζει ...!""Εχεις δίκιο σίγουρα δεν αξίζει ... Τέλος πάντων γεια... ,καλη επιτυχία !!"
Τις επόμενες ωρες ,προσπαθώ να συγκεντρωθώ στη δουλειά ,αλλα μου ειναι πολύ δύσκολο !
Σκέφτομαι συνεχεια τη φάτσα του ,που εδω που τα λέμε ήταν κούκλος ...,ναι πρόλαβα να τον δω !!! και αυτο το ειρωνικό χαμόγελο που μου χάρισε στο τέλος ... έξαλλη γίνομαι ...έξαλλη !Ό..ο.ο.χιιιι!!! Τέλος ,βγάλτον απο το μυαλό σου ,δεν θα χαλάσεις άλλη φαιά ουσία να σκέφτεσαι αυτόν τον γάιδαρο ... ! βαθιές ανάσες και σκέψου κάτι όμορφο για να σου φτιάξει τη διάθεση και να βγάλει απο μέσα σου την αρνητική ενέργεια !
Εισπνοή -εκπνοή ,εκπνοή -εκπνοή ! Τιποτα δε γίνεται ...ακόμα χάλια τα νεύρα μου ...
Ο ξιπασμένος ...ποιος νομίζει οτι ειναι ...αν τον είχα μπροστα μου... Θα τον ...θα τον ...ωραίος ήταν πάντως ...που κολλάει αυτο τωρα ...! βγάλτον απο το μυαλό σου ...
Θα πάθω εγκεφαλικό απο τη σύγχυση ...το ύφος του ειναι αυτο που με εκνεύρισε περισσότερο απ ολα ...περνιέται για σπουδαίος ...ο κύριος τελειο χαμόγελο , ατσαλάκωτο κουστούμι ...καλοχτενισμένα μαλλια ...τι ειναι αυτα που σκέφτεσαι ...τον μισούμε λέμε !!!!
Πρεπει να φύγω , να παω μια βόλτα να παρω λίγο αέρα ,γιατι θα τρελαθώ απο τα νεύρα που εχω .Ετσι κι αλλιώς δεν εχω πολλή δουλειά να κανω ,εφυγε και ο Αλκης ,οποτε ας φύγω καλύτερα ,έτσι κι αλλιώς δεν μπορω να συγκεντρωθώ ...πονοκέφαλος παει να με πιάσει ...Πρεπει να ψάξω στο Google να δω τι συμπτώματα εχει το εγκεφαλικό ...ειμαι σίγουρη πως μου 'ρχεται...
Σηκώθηκα απο το γραφείο μου, πήρα τα πράγματα μου ...κλείδωσα την πόρτα και εφυγα ...
YOU ARE READING
Απόλυτα δική σου !
RomanceΜυρτω και Στεφανος ...απλά μια ιστορια αγάπης Η γνωριμία τους επεισοδιακή , η σχέση τους θυελλώδης ... Θα μπορέσουν να μείνουν μαζι ή ο εγωισμός τους θα ειναι ο μεγάλος νικητής ?