Η αλήθεια ειναι οτι με επηρέασε το άγγιγμα του , αλλα δεν θα του έδινα αυτη την ικανοποίηση , να νομίζει οτι ειμαι άλλο ενα θύμα της γοητείας του !
Ο Άλκης ειχε δει όλη τη σκηνή και μόλις πήγα κοντα με άρπαξε απο το χέρι και μου είπε
" τι συνέβη Μυρτω με τον Οικονόμου ? Γιατι εισαι έτσι ? τι σου είπε ? σε πείραξε ? σε ενόχλησε ? "
Μου έκανε εντύπωση ο τρόπος που αντέδρασε ,δεν τον είχα ξαναδεί έτσι τόσο αναστατωμένο και ολες αυτές οι ερωτησεις ....για πιο λόγο ...δεν μπορούσα να καταλάβω ....ήταν παράξενος !
Γυρίζω και βλεπω τον Στέφανο να μας κοιτάζει και εκείνος με περίεργο βλέμμα , θυμό εχω την εντύπωση πως διακρίνω , νεύρα ίσως ? Μα γιατι με μισεί τόσο πολύ ? εγω ειμαι αυτη που εχω ολο το δίκιο,με το μερος μου !
Γυρίζω στον Αλκη που μου φαίνεται ακόμη αναστατωμένος ...τον βλεπω να εχει καρφώσει το βλέμμα του προς το μερος του Στέφανου .Μα καλά τι εχει πάθει ?
" Τον ξέρεις ? ειναι αυτός ο γάιδαρος που μου έσπασε τα νεύρα τις προάλλες στο ασανσέρ ,που σου έλεγα "
Άφησε το χέρι μου και τον ειδα να χαλαρώνει .
" Μυρτω , αυτός ειναι ο Στεφανος Οικονόμου ,ο ιδιοκτήτης της κατασκευαστικής Liberta και ιδιοκτήτης του κτιρίου μας !Μείνε μακρυά του Μυρτω , τέτοιοι άνθρωποι ειναι επικίνδυνοι , με τα λεφτά τους νομίζουν πως ο κόσμος όλος τους ανήκει...μην τον ξανά πλησιάσεις , δεν σε θελω κοντα του ..!"
"Δεν τον φοβάμαι ! δεν με τρομάζουν τετοιοι άνθρωποι .Καποιος πρεπει να του μάθει τρόπους , να τον βάλει στη θέση του ! Την αγένεια δεν την ανέχομαι απο κανέναν ! Τον έβαλα στη θέση του μην ανησυχείς !"
Ο Άλκης με αγκάλιασε τρυφερά ...τον ειδα πιο ήρεμο ,σαν να άφησε ενα βάρος που κρατούσε πάνω του ...
Ήταν παράξενος σημερα , δεν ξερω γιατι !
Σαν κάτι να ειχε αλλάξει .
Δεν έδωσα σημασία ,γύρισα το βλέμμα μου μακρυά και τον ειδα πάλι να με κοιτάζει με ενα βλέμμα διαπεραστικό !
Ανατρίχιασα ολόκληρη ,μα γιατι με επηρεάζει έτσι ?Ενας άγνωστος ειναι ...και γιατι εξακολουθεί να εχει το βλέμμα του πάνω μου ?Στέφανος ..... Ωραίο όνομα σκέφτηκα .....ΣΥΝΕΛθΕ !!! Ωραίο όνομα ......και τι σε νοιάζει .... Σκέφτηκα !
Το υπόλοιπο της βραδιάς κύλησε ομαλά , με χορο ,γέλια και ....ανταλλαγές βλεμμάτων !
Ο Άλκης προσφέρθηκε να με παει σπιτι και εγω δέχτηκα .
Πήρα τα πράγματα μου χαιρετησαμε τα παιδια και φύγαμε .
Ειδα τον Στέφανο που μας κοιτούσε απο μακρυά πίνοντας το ποτό του....αλλα τον αγνόησα ,δεν θα του έδινα την ικανοποίηση να του δείξω πως του δίνω σημασία !
Στο δρόμο για το σπιτι μου , μιλούσαμε χαλαρά με τον Αλκη για διαφορα θέματα ...ομως μπορούσα να διακρίνω πως κατι τον απασχολούσε ...το μυαλό του ήταν άλλου ...
Μόλις φτάσαμε κάτω απο το σπιτι μου , τον καληνυχτησα και πήγα να βγω απο το αυτοκίνητο .
Με τράβηξε απαλά απο το χέρι την ωρα που έβγαινα και με κράτησε μέσα .
"Μυρτω ....θελω να σου μιλήσω !"ειπε χωρις να εχει αφήσει το χέρι μου
"Τι συμβαίνει Αλκη ? σου συμβαίνει κατι ?εγινε τιποτα στο γραφείο ...βλεπω πως κατι σε απασχολεί ..."
" Όχι καμμία σχέση , μην ανησυχείς !"
"Τι ειναι τότε ? "
Σταματάει για λίγο ...τον βλεπω να το σκέφτεται ...χαμόγελα ,έτσι όπως τον κοιτάζω με ανησυχία και μου λεει "
YOU ARE READING
Απόλυτα δική σου !
RomanceΜυρτω και Στεφανος ...απλά μια ιστορια αγάπης Η γνωριμία τους επεισοδιακή , η σχέση τους θυελλώδης ... Θα μπορέσουν να μείνουν μαζι ή ο εγωισμός τους θα ειναι ο μεγάλος νικητής ?