"Καλημέρα !!!" μπήκε με ενθουσιασμό η Έλενα μέσα στο δωματιο μου ...
"Καλημέρα και σε εσένα ...τον παρατήσες μονο του κιόλας τον γαμπρό ?" της ειπα ...
"Ωωω...!!!ελα τωρα δεν θα παει πουθενά , όλη μας τη ζωη , μαζι θα είμαστε , όλο το βράδυ δεν κοιμηθήκαμε και έπεσε ξερός τωρα το πρωί ,οποτε βρήκα την ευκαιρεία να έρθω να σε δω λίγο να τα πούμε πριν φύγεις ...ποιος ξέρει ποτε θα σε ξαναδώ τωρα ..!"ειπε η Έλενα
"Μαλλον θα με δεις πιο σύντομα απο οτι φαντάζεσαι ...ή μαλλον θα με βλέπεις συνεχεια απο δω και πέρα για να το πω πιο σωστά !"
"Τι εννοείς ?"με κοίταξε με απορία ...
"Δεν γυρίζω στην Ιταλία ,θα μείνω μόνιμα στην Ελλαδα πια ..."
" Τι εγινε ?πως πηρες αυτη την απόφαση ,δεν μου είχες πει πως σκόπευες να μείνεις , εγινε κατι και άλλαξες γνώμη ? εισαι σίγουρη ?"
"Ναι Ελενακι μου ειμαι σίγουρη ...το σκέφτηκα όλο το βράδυ και πήρα την απόφαση μου ...σε δυο ωρες πετάω για Αθήνα ,έκλεισα εισιτήριο "
"Θα έρθει και ο Αλκης μαζι σου ? θα γυρίσει και αυτός πισω ?"
"Όχι μονο εγω ...!"
"Χαίρομαι παρά πολύ Μυρτώ που θα σε εχω πάλι κοντα μου ...αλλα βλεπω πως δεν εισαι καλά ,κατι συνέβη ...μίλησε μου "
Καθίσαμε μαζι για ωρα και της εξήγησα για ολα όσα ειχαν συμβεί την προηγούμενη νύχτα , ολα όσα ειπαμε με τον Αλκη ,ολα όσα μου αποκάλυψε για τη συνάντηση του με τον Στέφανο ...
Η Έλενα ειχε μείνει με ανοιχτό το στόμα ..."Δεν το πιστευω πως έκανε κατι τέτοιο ...ήξερα σε αγαπούσε ,αλλα δεν περίμενα πως θα έπεφτε τόσο χαμηλά ο Άλκης ..."
" Ουτε κι εγω το περίμενα ..." ειπα ...
"Και τι σκοπεύεις να κανεις τωρα ...πρεπει να βρεις το Στέφανο και να του μιλήσεις ...να του εξηγήσεις !"...
"Όχι δεν οφελεί πια ...ειναι αργά ...πέρασε τόσος καιρος ...εχει προχωρήσει τη ζωη του , ειναι με μια άλλη , τους ειδα μαζι ...δεν υπάρχει λόγος πια να πούμε τιποτα ..."
Σηκώθηκα όρθια και άρχιζα να ετοιμάζω τη βαλίτσα μου ...
Η Έλενα ήρθε κοντα μου και με αγκάλιασε συμπονετικά ..." Εισαι σίγουρη κοριτσάκι μου ...μηπως να το σκεφτείς και να πας να τον βρεις ?"
"Ναι ειμαι σίγουρη ,αυτο το κεφάλαιο έκλεισε ,πρεπει να προχωρήσω ! " της ειπα και την αγκάλιασα και εγω σφικτά ...
"Οποτε δεν σε χαιρετάω ..απο δω και πέρα θα τα λέμε καθε μέρα ...θα σε δω σε περίπου δέκα μερες που θα γυρίσω και εγω απο το ταξίδι του μέλιτος ..."ειπε ελαφρύνοντας λίγο τη βαριά ατμόσφαιρα που ειχε δημιουργηθεί ...
Μολις εφυγε απο το δωματιο μου , κάλεσα ταξί ...πήρα τα πράγματα μου και εφυγα μόνη ...
YOU ARE READING
Απόλυτα δική σου !
RomanceΜυρτω και Στεφανος ...απλά μια ιστορια αγάπης Η γνωριμία τους επεισοδιακή , η σχέση τους θυελλώδης ... Θα μπορέσουν να μείνουν μαζι ή ο εγωισμός τους θα ειναι ο μεγάλος νικητής ?