Το πρωί μας βρήκε αγκαλιά ...
Άνοιξα τα μάτια μου ... και γύρισα να τον κοιτάξω για να βεβαιωθώ οτι αυτο που έζησα δεν ήταν όνειρο ....
Τα μάτια του ήταν κλειστά και η ανάσα του ήρεμη ...
Ποσό όμορφος ειναι ....
Ανοίγει τα μάτια του και μου χαρίζει ενα τεράστιο χαμόγελο ....
"Βλέπεις κατι που σου αρεσει ...?" λεει ...
"Μμμ...." του λέω ...
" Μμμ...? για έλα δω ...." μου ειπε γελώντας και με τράβηξε πάνω του ...σκληρός και έτοιμος να με στείλει στα ουράνια και πάλι ...
Αφέθηκα στα χάδια του και στον έρωτα του ..."Πάμε να κάνουμε μπανιο και μετα να φύγουμε μαζι για τη δουλειά ..." μου ειπε ...
Σηκώθηκα απρόθυμα απο το κρεβάτι και τον ακολούθησα στο μπανιο ...
"Νομίζω πως πρεπει να σε περιποιηθώ ... σε κούρασα αρκετά και εχω τύψεις ... έλα εδω " ειπε και άπλωσε το χέρι του ...
Του έδωσα το δικό μου και με έβαλε κάτω απο το ντουζ ...
Πηρε το αφρόλουτρο στα χέρια του ...έβαλε μια μεγάλη ποσότητα ...και με γύρισε πλάτη σ αυτον ...
Ξεκίνησε απο χαμηλά στα πόδια μου και γλιστρούσε τα χέρια του πάνω στο κορμί μου αργά ... ερωτικά ....ανεβαίνοντας σιγά σιγά προς τα πάνω ...βάζοντας τα χέρια του ανάμεσα στους μηρούς μου και φέρνοντας τα έπειτα πάνω στα στήθη μου ...
Έριξα το κεφάλι μου πισω απο ηδονή και εκείνος με δάγκωσε στο λαιμό ...
"Στέφανε ...!" ψέλλισα το όνομα του ...
"Μ αρεσει το πως ακούγεται το όνομα μου απο τα χείλη σου ... οταν εισαι ερεθισμένη μωρό μου ..."
Και με μια κίνηση ήταν μέσα μου πάλι ....!Αφού τελειώσαμε το μπανιο μας ... Ετοιμάστηκα για το γραφείο ....ο Άλκης έλειπε και οι δουλειές ειχαν μαζευτεί ...έπρεπε να παω νωρίτερα για να βάλω μια τάξη ...
"Εισαι έτοιμη μωρό μου ?παμε?"
"Ναι ειμαι έτοιμη " είπα και βγήκα απο το δωμάτιο για να τον συναντήσω ...
"Εισαι πανέμορφη ...όπως παντα ..." Ειπε και ήρθε κοντα μου χαρίζοντας μου ενα απαλό φιλί ..."με μάγευεις καθε φορα που σε κοιτάζω ...τα ξόρκια σου γίνονται καθε μέρα πιο δυνατά ....μικρή μου μάγισσα ..."
Χαμογέλασα ντροπαλά ...σαν καμμία μικρή μαθητριουλα ...μα τι μου κάνει ...!
Φτάσαμε στο γραφείο μαζι ....και με άφησε στον όροφο μου...
" θα φύγουμε μαζι ... Θα περάσω να σε παρω οταν τελειώσεις και θα παμε σπιτι μου να φάμε μαζι ...εντάξει μωρό μου ?" μου ειπε....
" Ναι εντάξει ... θα σου στείλω μήνυμα οταν ειμαι έτοιμη "έσκυψα και του έδωσα ενα φιλί στο μάγουλο ...
" εϊ ...!τι ειναι αυτο ? τα χείλη σου πάνω στα δικά μου θελω ...! " ειπε και με παρέσυρε σε ενα παθιασμένο φιλί ...
Τον άφησα με δυσκολία και μπήκα στο γραφείο μου ...
Ωρα για δουλειά ...σκέφτηκα και ξεκίνησα ....
Αμέσως ήρθε μήνυμα στο κινητό μου "θα σε σκέφτομαι όλη μέρα ... Ανυπομονώ να χαθώ μέσα σου πάλι ..."
Αχ Θεέ μου δεν θα με αφήσει να συγκεντρωθώ σημερα ...
Του στέλνω πισω ..."πάψε να με ενοχλείς ...εχω και μια δουλειά να κανω και με τις δηλώσεις σου μου το κανεις πολύ δύσκολο να συγκεντρωθώ ...!
Αμέσως έρχεται η απάντηση
"Ειναι πάνω απο τις δυνάμεις μου "
Εντάξει εχω λιώσει και επισήμως ....ειμαι τρέλα ερωτευμένη μαζι του ... δεν οφελεί να το παλεύω άλλο ... Εχω μπλεχτει στα δίχτυα του τελείως ....
Τις σκέψεις μου διακόπτει το τηλέφωνο που χτυπά ...
Βλεπω το όνομα του Αλκη να αναβοσβήνει στην οθόνη ...
Παίρνω μια βαθιά ανάσα ...και το σηκώνω ...
Αργά ή γρήγορα θα ερχόταν και αυτη η ωρα... ελπιζω μονο να μην ειναι πολύ αμήχανα τα πράγματα μεταξύ μας ...
" Αλκη ....?"
" Γεια σου Μυρτώ "
YOU ARE READING
Απόλυτα δική σου !
RomanceΜυρτω και Στεφανος ...απλά μια ιστορια αγάπης Η γνωριμία τους επεισοδιακή , η σχέση τους θυελλώδης ... Θα μπορέσουν να μείνουν μαζι ή ο εγωισμός τους θα ειναι ο μεγάλος νικητής ?