Αφού με έσυρε σε ολα τα μαγαζιά του εμπορικού κέντρου , βρήκαμε τα κατάλληλα ρουχα ...γύρισα επιτέλους στο σπιτι να ξεκουραστώ !
Η αλήθεια ειναι πως δεν είχα και πολύ όρεξη !
Μελανχολια με έπιασε στη σκέψη του νησιού μου και του Νίκου !
Ακόμα με πονούσε αυτη η ιστορια .
Δεν έχασα μόνο ενα σύντροφο που αγαπούσα , αλλα και ενα φίλο που λάτρευα ,τον καλυτερο μου φίλο ,που βασιζόμουν σε αυτόν και παντα τον υπολόγιζα στη ζωή μου !
Έκανα όνειρα ... και ήταν πάντοτε μέσα σε αυτα !
Γιατι οι άνθρωποι να αλλάζουν τόσο ?γιατι να καταλαμβάνονται απο τα ίδια τους τα πάθη και να αλλάζουν απο τη μια στιγμή στην άλλη ?
Ποτε δεν θα το πίστευα παλιά αν μου έλεγαν ,πως κινδυνεύω απο τον Νίκο , κι ομως ο ίδιος με διέψευσε ... με πρόδωσε... έτσι ένιωσα ... δεν με εμπιστευόταν ...έβλεπε παντού απειλές και πιθανούς εραστές ... και ας μην του είχα δώσει ποτε δικαιώματα ...!Ετσι ξεκίνησε η φθορά στη σχεση μας ...έτσι ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση του τέλους μας ...Και κάπως έτσι... μέσα απο τις αναμνήσεις ... βυθίστηκα σε εναν ύπνο βαθύ .... γεμάτο με ανεκπλήρωτα όνειρα και υποσχέσεις που δόθηκαν και ποτε δεν κρατήθηκαν !
Άνοιξα τα μάτια μου και ειδα οτι ειχε παει ήδη οκτώ η ωρα !
Κοιμήθηκα πάνω απο δυο ωρες !Ημουν πολύ κουρασμένη τελικά !
Νιώθω ξεκούραστη και φρέσκια ,το χρειαζόμουν εδω που τα λέμε !
Είχα δυο ωρες μπροστά μου ,μέχρι να περάσει η Έλενα με τον Αλκη να με πάρουν !
Έβαλα μουσικούλα και μπήκα στο μπανιο ....αγαπημένη συνήθεια ...που παντα μου έφτιαχνε το κέφι και έδιωχνε μακρυά καθε κακή σκέψη ...απόλαυσα όσο τίποτε το καυτό μου μπανιο ...Αρκετη ωρα αργότερα βγήκα ανανεωμένη ...στέγνωσα τα μαλλια μου και τα έφτιαξα σε ανάλαφρες μπούκλες .
Έκανα ενα ελαφρύ μακιγιάζ ,τονίζοντας τα πράσινα μάτια μου , φόρεσα το μαυρο μου καινούριο μου φόρεμα ,το οποίο παρεπιπτόντως ,μου φαινόταν πιο κοντό απο οτι οταν το ειδα στο καταστημα ... και τέλος φόρεσα τις ψηλές μου γόβες .
Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη και το αποτέλεσμα με άφησε ικανοποιημένη !
Μια χαρα ήμουν υπέρλαμπρη !!!!
Γέλασα με τη σκέψη και εκείνη την ωρα ήρθε μήνυμα στο κινητό μου απο την Έλενα ,να κατέβω ,με περίμεναν με το αυτοκίνητο του Αλκη απο κάτω .
Κλειδιά ,τσάντα ,μια τελευταία μάτια στον καθρέφτη και έφυγα !!!
Που να μην έφευγα ! Όπως θα διαπίστωνα παρακάτω !
YOU ARE READING
Απόλυτα δική σου !
RomanceΜυρτω και Στεφανος ...απλά μια ιστορια αγάπης Η γνωριμία τους επεισοδιακή , η σχέση τους θυελλώδης ... Θα μπορέσουν να μείνουν μαζι ή ο εγωισμός τους θα ειναι ο μεγάλος νικητής ?