"Τιποτα , μην ανησυχείς ,μια χαζομάρα ειναι , θα τα πούμε κάποια άλλη στιγμή , που δεν θα εχεις πιει κιόλας ...και θα εισαι ξεκούραστη !
Καληνυχτα Μυρτω ,θα τα πούμε στο γραφείο , ξεκουράσου !"
Έμεινα να τον κοιτάζω λίγη ωρα !
Τι ήθελε να μου πει ? τον κοίταξα μέσα στα κάστανα του μάτια και διέκρινα θλίψη !
Μα γιατι ? τι του συμβαίνει ?τωρα τελευταία ειναι λίγο μελαγχολικός .
Μήπως ειχε καμμία ερωτική απογοήτευση ?
ειναι όμορφος ,ψηλός ,γυμνασμένος , καλοσυνάτος ,επιτυχημένος , τιποτα δεν του λείπει !
Πρεπει να του μιλήσω ,θελω να τον βοηθήσω όπως μπορω , τον αγαπάω σαν αδελφό !Δεν ηθελα να τον πιέσω ...οταν ένιωθε έτοιμος θα μου μιλούσε ...
Έπεσα ψόφια για ύπνο , έχοντας στο μυαλό μου , ενα ζευγάρι πράσινα μάτια να με στοιχειώνουν !Πρεπει να τον βγάλω απο το μυαλό μου , να μου λείπουν οι μπελάδες !Την επόμενη , ξύπνησα παραδόξος καλά , αν σκεφτείς τα ποτά και το χθεσινό ξενύχτι !Ετοιμαστηκα στα γρηγορα και εφυγα για τη δουλειά ...
Μόλις έφτασα μπροστα στο κτίριο του γραφείου μου ,ενα πολυτελές μαυρο αυτοκίνητο σταμάτησε ακριβώς μπροστα ...τα τζάμια του ήταν σκούρα , δεν μπορούσες να διακρίνεις ποιος ήταν μέσα ... Η πόρτα ανοιξε και απο μέσα του βγήκε ποιος άλλος ? ο Στεφανος !Δεν είχα καμμία όρεξη πρωί πρωί να χαλάσω τη διάθεση μου ,γι αυτο επιτάχυνα το βήμα μου για να τον αποφύγω .Δεν έπιασε η τακτική μου ...
"Μυρτώ Περίμενε !"τον άκουσα να με φωνάζει ...Να πάρει !!! σκέφτηκα ...
Γυρίζω αργά ...και τον βλεπω να έρχεται προς το μερος μου .
" τι εγινε ...?θέλεις να μου χαλάσεις τη μέρα μου πάλι ?Για πες ...τι εχεις σχεδιάσει σημερα για να μου σπάσεις τα νεύρα !"
Χαμογελάει με το ύφος μου...
"Η αλήθεια ειναι ,πως δεν κάναμε καλη αρχή ! Δεν συνηθίζω να ειμαι αγενής και μάλιστα σε τόσο όμορφες κοπέλες , ας πούμε οτι ήταν μερικές ατυχές στιγμές και να κάνουμε μια νέα αρχή .Τι λες ? Είμαστε και γείτονες πρεπει να είμαστε ευγενείς μεταξύ μας ,καθε μέρα θα βλεπόμαστε , δεν ειναι σωστό !"
Μήπως με δουλεύει και ειναι κανένα κόλπο ?Σκέφτηκα τα λόγια του και τον άκουσα με δυσπιστία !κατι μου έλεγε μέσα μου να μη δεχτώ την πρόταση ανακωχής που μου έκανε ...γιατι θα έβρισκα τον μπελά μου !Αλλα πρεπει να παραδεχτώ ,πως σε αυτο το χαμόγελο δύσκολα έλεγες όχι ...εχω την εντύπωση πως με κατάφερε ! Ήθελα να φανώ και υπεράνω !
"Εντάξει " ...του είπα
" μην περιμένεις ομως να γίνουμε και φιλοι ή να σε συμπαθήσω κιόλας ακομα ,...ας πούμε πως κάνουμε ανακωχή και πως θα ξεχάσω τους αγενείς τρόπους σου "
Τσιτωθηκε λίγο με τα λόγια μου ,αλλα μου χαμογέλασε με το εξωφρενικά τελειο χαμόγελο του και συμφώνησε ."Ποιος σου ειπε οτι με ενδιαφέρει να γίνω φίλος σου ..."μου ειπε με πονηρό βλέμμα ...δεν ειμαι σίγουρη τι εννοούσε ...το βλέμμα του αλλα έλεγε ...Το άφησα ασχολίαστο ...
Προχωρήσαμε μαζι προς το ασανσέρ και ως ένδειξη καλής θέλησης το κάλεσε και άφησε εμένα να περάσω πρώτη !
Δεν μπορούσα να μη σχολιάσω " πολύ καλύτερα τωρα...είδες δεν ειναι τόσο δύσκολο ...απλά κρατάμε την πόρτα ...και περιμένουμε και τον άλλο να περάσει ...!" Είπα ειρωνικά ...σαν να εξηγούσα κατι σε ενα μικρο παιδί ...
"Σε ευχαριστω ! Βλεπεις ?μαθαινω γρηγορα ...εισαι καλη δασκάλα !"μου απάντησε το ίδιο ειρωνικά ...Ααααα..! δεν θα τα παμε καλά κύριε Οικονόμου ...
Μέχρι να φτάσουμε στον όροφο μου ...αμηχανία με ειχε κυριέψει ...ένιωθα το βλέμμα του επάνω μου ...αλλα δεν είχα τη δύναμη να τον κοιτάξω ...εκείνος απέπνεε αυτοπεποίθηση ...
Μόλις φτάσαμε ...αιώνας μου φάνηκε , κατέβηκα ..."καλη σας μέρα κύριε Οικονόμου " ειπα ...
"Ωωω! Ας Αφηςουμε τον πληθυντικό Μυρτω .." Ειπε με ενα σκανδαλιαρικο ύφος και δεν πρόλαβα να του απαντήσω ...εκείνη την ωρα έβγαινε απο το γραφείο ο Άλκης και βλέποντας μας μαζι , σαστίσε!
"Κύριε Οικονόμου... "Του ειπε ψυχρά ...
"Κύριε Παπαιωάννου !πως είστε " απάντησε το ίδιο ψυχρά και ο Στεφανος !Δεν κατάλαβα το ύφος όλου αυτού του χαιρετισμού !
Μόλις οι πόρτες του ασανσέρ έκλεισαν ο Άλκης γύρισε και με κοίταξε !
" Τι συμβαίνει Μυρτώ , τι ήθελες πάλι με αυτον ?""Τιποτα Αλκη , τυχαία τον συνάντησα και μου ζήτησε συγνώμη για την όλη συμπεριφορά του . Εσυ τι εχεις , δεν δείχνεις καλά !"
"Τιποτα απλά ξαφνιάστηκα που σε ειδα μαζι του και νόμιζα πως σε ενοχλούσε πάλι !" Είπε , αλλα μέσα του τον εβλεπα να βράζει .
Η μέρα κύλησε ήρεμα με πολύ δουλειά και δημιουργική απασχόληση !
Ουτε που κατάλαβα για ποτε πήγε πέντε !
Χτύπησα την πόρτα του γραφείου του Αλκη και μπήκα μέσα για να τον καληνυχτήσω .
"Φεύγω , θα βγω το βράδυ με την Έλενα και τα παιδια για ποτό ,θα έρθεις ?"
Σήκωσε το βλέμμα του και αφού το σκέφτηκε λίγο ειπε
" Μαλλον όχι , ειμαι πολύ κουρασμένος σημερα ""Εντάξει , αν αλλάξεις γνώμη ,ξέρεις που θα μας βρεις "
Κούνησε το κεφάλι ,του χαμογέλασα και έφυγα .
Ήταν διαφορετικός , σίγουρα κατι τον απασχολούσε ,αλλα τι ?
YOU ARE READING
Απόλυτα δική σου !
RomanceΜυρτω και Στεφανος ...απλά μια ιστορια αγάπης Η γνωριμία τους επεισοδιακή , η σχέση τους θυελλώδης ... Θα μπορέσουν να μείνουν μαζι ή ο εγωισμός τους θα ειναι ο μεγάλος νικητής ?