"Τι εννοείς δεν θέλει να με δει ...?" είπα με δάκρυα στα μάτια ...
" εφυγε Μυρτώ ...εφυγε σημερα ...αφού έμαθε οτι ξύπνησες και οτι εισαι καλά ..εφυγε ..."
Δεν μπορω καν να μιλήσω ...γιατι ...γιατι να φύγει και να με αφήσει ...?
"Γιατι το έκανε αυτο ?"ψέλλισα στην Έλενα ...
"Ο Πέτρος μου ειπε πως δεν ειναι καλά ψυχολογικά ...δεν του μιλούσε καν ...το μονο που του ζήτησε ήταν να τον πάρει απο το νοσοκομείο ...τον παρακαλέσαμε και εγω και ο Πέτρος να μείνει και να σε δει ...αλλα δεν άκουγε κανέναν ...ήταν χάλια Μυρτώ...!
Καθε βράδυ ερχόταν στο δωμάτιό σου ...και καθόταν με τις ωρες ...σε κοιτούσε ...καθε βράδυ ...ήταν εδω "ειπε ...
"Δεν το πιστευω οτι εφυγε χωρις να μου πει μια κουβέντα ...χωρις να με αφήσει να τον δω ...χωρις να μιλήσουμε ..δεν πρόλαβα καν να του πω πως τον αγαπώ ..."είπα και ξέσπασα σε κλάματα ...
"Έλα μη στεναχωριέσαι άλλο ...δεν κάνει στην κατάσταση σου ...δεν εχεις αναρρώσει ακόμη ... πρεπει να φροντίσεις τον εαυτό σου ... Πάνω στην ταραχή μου και την αγωνία μου δεν ειδοποίησα και τους γονείς σου ...θέλεις να τους παρω τηλεφωνο ...?"
"Όχι !!! Όχι ...δεν θελω να τους ανησυχήσω ...αφού ειμαι καλά δεν ειναι ανάγκη να τους αναστάτωσω ..."
Εφυγε ...έλεγα και ξαναέλεγα μέσα μου σε μια προσπάθεια να το συνειδητοποιήσω ...εφυγε ...δεν έμεινε καν να με δει ...εφυγε ...δεν νοιάζει πια για μένα .Απλα απο τύψεις ερχόταν να με δει και μολις είδε οτι συνήλθα ,εφυγε με τη συνείδηση του καθαρή ...
Η κούραση με κατέβαλε και τα νέα με εξάντλησαν ...βυθίστηκα σε εναν ανήσυχο ύπνο ...εφυγε ...!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Απόλυτα δική σου !
Любовные романыΜυρτω και Στεφανος ...απλά μια ιστορια αγάπης Η γνωριμία τους επεισοδιακή , η σχέση τους θυελλώδης ... Θα μπορέσουν να μείνουν μαζι ή ο εγωισμός τους θα ειναι ο μεγάλος νικητής ?