Το ξημέρωμα μας βρήκε αγκαλιασμένους ..."καλημέρα μωρό μου "μου ειπε ...
"Καλημέρα " ειπα και τεντώθηκα ...
"Παω να μας φτιάξω πρωινο "ειπε και σηκώθηκε ...
"Παω να κανω ενα ντουζάκι κι έρχομαι να σε βοηθήσω " του απάντησα
Σκύβει ,μου δίνει ενα φιλί και μου λεει "θελω να σε καλομάθω ,απόλαυσε το μπανιο σου ..."
Σε λίγη ωρα βγήκα ανανεωμένη απο το μπανιο και πήγα να τον συναντήσω στην κουζίνα .Ειχε βάλει μουσική και σιγοτραγουδούσε ...φαινόταν τόσο χαρούμενος ...τόσο ξένοιαστος ,σαν μικρο παιδί ...
Μολις με είδε με έβαλε να καθίσω στο σκαμπό απέναντι του και μου ειπε τρυφερά "Δεν θελω να κανεις τιποτα ...κάτσε εκεί και μην κουνηθεις ...θα τα κανω ολα εγω ..."
"Και όμορφος και μαγειρεύει ! Ειμαι τόσο τυχερή ..."του ειπα για να τον πείραξω!
Γύρισε και μου χαμογέλασε "γι αυτο φρόντισε να με αποκαταστήσεις " μου ειπε και κόντεψα να πνίγω ...
"Έϊ ...πλάκα κανω μη μου πνιγείς κιόλας ..."
Πήραμε το πρωινο μας μαζι ,τηγανίτες μου ειχε φτιάξει και ήταν τέλειες ...
Χαζολογούσαμε για αρκετή ωρα .
"Τι θέλεις να κάνουμε σημερα ?"με ρώτησε
"Οτι θέλεις δεν εχω κατι στο μυαλό μου " του απάντησα ...
"Ωραια ,σκεφτομουνα να παμε στο εξοχικό μου στο βουνό ,τι λες θα το ήθελες ?"
"Ακούγεται τελειο ...μονο να περάσουμε απο το διαμέρισμα μου , να παρω μερικά ρουχα ..."
"Ορίστε γι αυτο θελω να έρθεις να μείνεις εδω μαζι μου ,θα το αποφεύγαμε όλο αυτο ..."ειπε με παράπονο
"Έλα ...μην εισαι γκρινιάρης ..."του ειπα ναζιαρικα
"Μη μου κανεις τέτοια νάζια γιατι δεν βλεπω να καταφέρνουμε να παμε στο βουνό !" ειπε και μου έδωσε μια ξυλιά στον ποπο καθώς προχωρούσα μπροστα του .
Ντυθήκαμε και αφού ετοίμασε τα δικά του πράγματα ,ξεκινήσαμε για το διαμέρισμα μου ,να παρω και εγω τα δικά μου .
Μετα απο τρεις ωρες στο αυτοκίνητο και μια τελεια διαδρομή με πανέμορφα τοπία φτάσαμε στο εξοχικό του .
Ήταν μέσα στο δάσος ,στα δέντρα ,πέτρινο ,πανέμορφο ,με παραδοσιακό ύφος ...
Κατέβηκα απο το αυτοκίνητο και ανέπνευσα βαθιά .Μυρωδιες της φύσης με κατέκλυσαν ...
Θαύμασα το μερος ,τόση ήσυχο και απομονωμένο τελειο ...
Αφού πηρε τα πράγματα μας απο το αυτοκίνητο πέρασε μπροστα μου και άνοιξε την πόρτα του σπιτιού .
"Πως σου φαίνεται εδω ?σου αρεσει ?"
"Το λάτρεψα ήδη !" απάντησα
"Χαίρομαι ,σκοπεύω να σε ξεμοναχιάζω συχνά εδω " ειπε πονηρά
"Πολύ θα το ηθελα ..!"
Το εσωτερικό του σπιτιού ήταν ακόμη πιο όμορφο ...Το ξύλο κυριαρχούσε παντου , ενα τεράστιο τζάκι κυριαρχούσε στο κέντρο και όλο το σπιτι εξέπεμπε θαλπωρή .
Προχώρησα πιο μέσα ,κοιτώντας τα παντα γύρω μου ...το βλέμμα μου τράβηξε η θέα που φαινόταν απο το μπαλκόνι .Πλησιασα και άνοιξα την μπαλκονόπορτα ...μου κόπηκε η ανάσα απο την ομορφιά ...μια λίμνη υπήρχε λίγο πιο κάτω ,σαν ζωγραφιά φάνταζε .
Στο μπαλκόνι ενα μεγάλο τζακούζι κυριαρχούσε ...μας φανταστικά μέσα μαζι και κοκκινησα στη σκέψη .
Ήρθε απο πισω μου και με αγκάλιασε τρυφερά ."Τι λες να τακτοποιηθούμε και να παμε για ενα περίπατο να σου δείξω το δάσος !"
Γυρίζω τον φιλάω στα χείλη "τελεια ιδέα παμε ...ανυπομονώ !"
Το λάτρεψα αυτο το μερος ...η βόλτα μας ήταν υπέροχη και η λίμνη μαγευτική !θα μπορούσα να μείνω εδω για παντα ...
Λίγο πριν πέσει ο ήλιος γυρίσαμε πισω στο σπιτι ...
"Νομίζω πως μετα απο ενα περπατημα ,ενα μπανιο στο τζακούζι ειναι οτι πρεπει για να μας χαλαρώσει " ειπε
Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου ...
"Θα ανάψω το τζάκι και θα έρθω ...πήγαινε εσυ " μου ειπε ...
Μπήκα μέσα στο καυτό νερό και έκλεισα τα μάτια μου ...σε λίγα λεπτά τον ένιωσα κοντα μου ...
Με άρπαξε πάνω του "ελπιζω να μη σε κούρασα πολύ με την ξενάγηση ..."
"Καθόλου "του απάντησα "απόλαυσα καθε στιγμή "
Άρχισε να με φιλάει απαλά στο λαιμό ,τα φιλία του σαν χάδια ..."σε θελω τόσο πολύ Μυρτώ , δεν αντέχω λεπτό μακρυά σου ..."
Εβαλε τα πόδια μου γύρω του και άρχισε να τρίβει τη σκληρή του στύση επάνω μου ...έπιασε την κοτσίδα μου και τράβηξε το κεφάλι μου απαλά προς τα πισω για να εχει πλήρη πρόσβαση στο λαιμό μου ...με φίλαγε αχόρταγα ,ερεθίστηκα τόσο πολύ ...έπιασα στα χέρια μου τη στύση του και την οδήγησα στην είσοδο μου ...καρφώθηκα επάνω του και μείναμε ακίνητοι για μια στιγμή να απολαύσουμε τη στιγμή .Δεν άντεξα ,άρχισα να κουνιέται και να τρίβομαι πάνω του ,μεγενθυνοντας τον ερεθισμό του ...Με βγάζει απότομα απο μέσα του και με γυρνάει πλάτη σε αυτον ...έρχεται πισω μου ,μου δινει μια ξύλια στα πισινά μου και βυθίζεται απότομα μέσα μου .Μπαινοβγαινε με ένταση και οι φωνές μου φανέρωναν την απόλαυση που μου χάριζε ..."Στέφανε ...τελειώνω !!!"
"Περίμενε με μωρό μου ...μαζι ...έλα μαζι ...τελείωσε μαζι μου μωρό μου ειπε ..." και ακολούθησε τον οργασμο μου ...
Όλο το βράδυ κάναμε έρωτα μπροστα στο τζάκι ,τα βογκητά μας ακουγόταν μέσα στην ησυχία του σπιτιού ...
Δυο μερες μείναμε , δυο μερες υπέροχες ...
"Δεν θελω να φύγουμε !"ειπα παραπονιαρικα ...
"Σου υπόσχομαι πως θα ξανάρθουμε σύντομα μωρό μου !" ειπε
Στο γυρισμό με πηρε ο ύπνος ...ουτε που κατάλαβα ποτε φτάσαμε ...
YOU ARE READING
Απόλυτα δική σου !
RomanceΜυρτω και Στεφανος ...απλά μια ιστορια αγάπης Η γνωριμία τους επεισοδιακή , η σχέση τους θυελλώδης ... Θα μπορέσουν να μείνουν μαζι ή ο εγωισμός τους θα ειναι ο μεγάλος νικητής ?