"Εγω μόνο εσένα θελω ...ειμαι ερωτευμένη μαζι σου ..."
Όριστε ...το είπα ... Ενα βάρος εφυγε απο μέσα μου ...Με κοιτάει με ικανοποίηση ...σκύβει και ψιθυρίζει στα χείλη μου ...
"Και εγω μόνο εσένα θελω ... Εσένα εχω στο μυαλό μου συνεχεια ...εσυ στοιχειώνεις τα όνειρα μου απο τη μέρα που σε ειδα ...σε θελω Μυρτω ...
μόνο για μένα ... μόνο δίκη μου ..."Αρχίζει να με φιλάει με πάθος ...η γλώσσα του έψαξε τη δίκη μου ...τα χείλη του τόσο υγρά και ζεστά ... απόλυτα εναρμονισμένα με τα δικά μου ...
Με σήκωσε στα χέρια του και τύλιξα τα πόδια μου γύρω του ...
Αμέσως ενιωσα τη σκληρή στύση του επάνω μου ...
Με πήγε στο κρεβάτι και με άφησε απαλά ,έβγαλε την μπλούζα του ...χωρις να αφήσει το βλέμμα του απο τα μάτια μου ...
Χριστέ μου ...ποσό όμορφος ειναι ... Οι κοιλιακοί του έντονοι και το κορμί του μελαμψό και καλογυμνασμένο ...
Έβγαλε και το παντελόνι του και ήρθε προς το μερος μου ...Μαλλον κατάλαβε οτι μου πέφτανε τα σάλια ... αν κρίνω απο το χαμόγελο ικανοποίησης στο πρόσωπο του ...
"Έλα εδω ...." μου ειπε ...
Τράβηξε αργά την μπλούζα μου και μου την έβγαλε ...με σήκωσε όρθια ...ξεκούμπωσε το τζιν μου ...και μου το έβγαλε και αυτο αργά ...
Με βασανίζει σκέφτηκα ...
Έκανε ενα βήμα πιο πισω και έμεινε να με κοιτάει ....
"Τόσο όμορφη ..." Ειπε και αμέσως με άρπαξε κοντα του ...
Τα φιλία του γεμάτα πάθος ...με γύρισε πλάτη σε αυτον και άρχισε να με φιλάει στον λαιμό ...
Τα χέρια του απο τον λαιμό μου ...άρχισαν να κατεβαίνουν πιο χάμηλα ...μένοντας στα στήθη μου ...χαϊδεύοντας τα απαλά ...τα έκλεινε στις χούφτες του ... και έτριβε τις ερεθισμένες μου θηλές ...
Ποσό όμορφα ένιωθα ...έτοιμη να τελειώσω με ενα του μόνα άγγιγμα ...
Τα χέρια του κατέβηκαν και με άγγιξαν χαμηλά ...
Βάζει ενα δάχτυλο μέσα μου ..."Τόσο υγρή μωρό μου ... "
"Στέφανε σε θελω .... Σε θελω μέσα μου ..."" και τόσο ανυπόμονη μωρό μου ... Κάνε λίγο υπομονή και θα μπω και μέσα σου ..."
Με ρίχνει πάνω στο κρεβάτι και έρχεται απο πάνω μου ...με κοιτάζει στα μάτια και με μια κίνηση μπαίνει απότομα μέσα μου ...
"Θεέ μου !!! " λέω με ενα βογκητό ....
Κινείται μέσα μου ...και ο κόσμος μου τρελενεται ...έτσι ειναι ο παράδεισος ?
Ας μείνω εδω για παντα ...
Κινούμαστε στον ίδιο ρυθμό ,απόλυτα εναρμονισμένοι , σαν να γεννηθήκαμε ο ένας για τον άλλο ... Τόσο πάθος ποτε δεν μπορούσα να φανταστώ ...
Η κορύφωση μου ειναι κοντα ... το ίδιο και εκείνου ..."έλα μωρό μου δώστο μου ειμαι έτοιμος ...έλα μαζι ....!!!!"
Με τα λόγια του απογειώθηκα , αφέθηκα και τελείωσα φωνάζοντας το όνομα του και ακολούθησε και εκείνος φωνάζοντας το δικό μου ..."
Έπεσε δίπλα μου και γύρισα να τον κοιτάξω ...
"Αυτο ήταν ...!" ξεκίνησα να πω !
"Ήταν καταπληκτικό " συμπλήρωσε ...
" Ποτε μου δεν εχω ξανανιώσει έτσι Μυρτω ... Σε θελω τόσο πολύ ... Που δεν το αντέχω ...πες μου πως θα εισαι δική μου ... μονο δική μου ...! "
"Και εγω το ίδιο νιώθω Στέφανε , με τρέλανες ...γκρέμισες τον κόσμο μου ..."
Γυρίζει με κοιτάζει πονηρά ... Και ορμάει πάνω μου ...
"Τι θα έλεγες να τον γκρεμιζαμε άλλη μια φορα ...για να βεβαιωθούμε ...για ολα αυτα που νιώσαμε ...."
Γέλασα δυνατά και αφέθηκα στο άγγιγμα του ...
Ενα ήταν σίγουρο ... ήταν το πεπρωμένο μου ... το μισό που μου έλειπε ... ο άνθρωπος ... που .... ή θα με κατέστρεφε ...ή που θα μου χαριζε τον κόσμο όλο ...
Έμενε μονο να το ανακαλύψω ...
YOU ARE READING
Απόλυτα δική σου !
RomanceΜυρτω και Στεφανος ...απλά μια ιστορια αγάπης Η γνωριμία τους επεισοδιακή , η σχέση τους θυελλώδης ... Θα μπορέσουν να μείνουν μαζι ή ο εγωισμός τους θα ειναι ο μεγάλος νικητής ?