Το βράδυ δεν άργησε να έρθει !
Λίγο με τις δουλειές ,λίγο με το συμμάζεμα , ήρθε η ωρα να ετοιμαστώ !
Είχα πολύ όρεξη σημερα ,θα γινόμουν μια κούκλα και θα περνούσα τελεια !
Μίλησα με την Έλενα στο τηλεφωνο και αποφασίσαμε να βρεθούμε στο " people " , στο στέκι μας , κατα τις 10 .
Έπιασα ψηλά τα μαλλια μου , έβαψα έντονα τα μάτια μου ,τόνισα λίγο τα χείλη μου με κραγιόν ,έβαλα και το αγαπημένο μου άρωμα και έτοιμη !
Διάλεξα το αγαπημένο μαυρο μου παντελόνι και μια κολλητή μαύρη μπλούζα με βαθύ ντεκολτέ ...όχι πολύ βαθύ ...όσο έπρεπε ...Η αλήθεια ήταν πως έδειχνα πολύ σεξι και μου άρεσε ! Έμοιαζα άγρια ,κι ας μην ειχε καμμία σχεση αυτο με την πραγματικότητα !
Ξεκίνησα για το κλαμπ και μετα απο είκοσι λεπτά έφτασα !
Το ταξί με άφησε ακριβώς μπροστά και εκεί ήταν ήδη η Έλενα και με περίμενε ...
Ήταν όμορφη και εκείνη , λίγο πιο κοντή απο εμένα ,ξανθιά και εντυπωσιακή και η καλοσύνη της σε κέρδιζε αμεσως ...
Φιληθήκαμε και μπήκαμε να συναντήσουμε την υπόλοιπη παρέα !
Μέσα ειχε πολύ κόσμο και το μαγαζί ήταν ασφυκτικά γεμάτο !
Τα ποτά έρεαν άφθονα και γρήγορα ήρθαμε σε κέφι !Χορευαμε ,τραγουδούσαμε μαζι τα τραγούδια που ακούγαμε και γενικά είχαμε χαλαρώσει αρκετά ...παντα περνούσαμε καλά μαζι ...
"Παω λιγάκι στην τουαλέτα να φρεσκαριστώ ,δεν θα αργήσω !" έσκυψα και της ειπα δυνατά για να με ακούσει και αμφιβάλλω κι αν με άκουσε ,με όλη αυτη τη μουσική .Μου κούνησε καταφατικά το κεφάλι και συνέχισε να χορεύει .
Δυσκολεύτηκα να περάσω ανάμεσα απο όλον αυτον τον κόσμο ...Έφτασα
στις τουαλέτες και επιτέλους πήρα λίγο αέρα ,ξεθόλωσα απο το αποπνικτικό κλίμα !
Διόρθωσα λίγο το μακιγιάζ μου ,πρόσθεσα λίγο κραγιόν και λίγα λεπτά μετα ,έφυγα για να βρω πάλι την παρέα μου .
Μόλις βγήκα απ έξω ,κάποιος με τραβάει απο πισω και με κολλάει πάνω του !
Γυρίζω ξαφνιασμένη απο αυτήν την κινηση ... και βλεπω έναν ξανθό τύπο , να με κοιτάει σαν ξελιγομενος ,να με τραβολογαει πάνω του και να προσπαθεί να με κάνει να χορέψω μαζι του ...πάνω του ...
"Που πας μωρό μου ,μοναχούλασου ? έλα εδω να περάσουμε ωραια !"
Καπνό βγάζω απο τα νεύρα μου ...Τον σπρώχνω μακρυά μου και του ρίχνω ενα χαστούκι ...προσπαθώ να φύγω ...δεν θελω να εμπλακώ μαζί του σε καβγά ... γιατι σίγουρα ειναι πιωμένος , και δεν θα εχει καλη κατάληξη αυτό!Παω να φύγω και με αρπάζει ξανά !
"Εισαι και άγριο μωρό βλεπω , γουστάρω πολύ " λεει και με ξανά τραβάει πάνω του και μου πιάνει τον πωπό!
Γυρίζω με φορά να του άστραψω άλλο ενα χαστούκι και τον βλεπω που εξαφανίζεται στο πάτωμα !
Ο Στεφανος ειναι απο πάνω του και τον εχει αρπάξει απο την μπλούζα ..τονκοιτάζει με μίσος και του λεει
" Δεν κατάλαβες οτι η κοπέλα δεν θέλει τα χέρια σου πάνω της !δεν εχεις τρόπους ? μήπως θέλεις να σου μάθω εγω ?" λίγο ειρωνικό αν το σκεφτείς γιατι και οι δικοί του οι τρόποι οταν γνωριστήκαμε ...δεν ήταν και οι καλύτεροι ...
Τον αρπάζει σηκωτό και τον πετάει στα χέρια ενός μπράβου του μαγαζιού που εχει φτάσει εκείνη την ωρα για να δει τι συμβαίνει .
Με ενα νεύμα του Στέφανου εκείνος τον αρπάζει και τον πετάει έξω ,δείχνει να γνωρίζει τον Στέφανο ...Εγω στέκομαι εκεί παγωμένη , χωρις να εχω καλά καλά συνειδητοποιήσει ,τι εχει συμβεί !ειμαι απλά σοκαρισμένη .Πως βρέθηκε ο Στεφανος εδω και γιατι με υπερασπίστηκε ?Τον βλεπω να με πλησιάζει ...
"Εισαι εντάξει ? σε πείραξε αυτός ο βλάκας ?"μου λεει κοιτώντας με στα μάτια ...
"Ειμαι καλά ευχαριστω ! Μα πως βρέθηκες εδω?"
"Ειμαι με κατι φίλους και σε ειδα ...Τον ειδα που σου την έπεσε και δεν μπόρεσα να κρατηθώ... ""Στέφανε σε ευχαριστω πολύ ,πραγματικά ειχε γίνει πολύ επιθετικός !φοβηθηκα... "
Ήρθε πιο κοντα μου και μου ψιθύρισε στο αυτί " δεν θα αφήσω κανέναν να σε πειράξει...ηθελα να του κόψω τα χέρια οταν τον ειδα να τα απλώνει πάνω σου ... "
Όλες μου οι αισθήσεις πήραν φωτιά απο τα λόγια του !
Σαν να με μέθυσε με μιας η φωνή του ,με έπιασε ζάλη και παραπάτησα .
Με άρπαξε απο τα χέρια και με έσφιξε πάνω του !
Σήκωσα το βλέμμα μου και τον κοίταξα στα μάτια ! Μου χαμογέλασε ,έσκυψε και με φίλησε απαλά στα χείλη !
" Τι ....., τι .... Κανεις ...? " του είπα σοκαρισμένη !
" Αυτο που έπρεπε να κανω ,απο την πρώτη μέρα που σε ειδα !"
Ειπε και έσκυψε πάλι και χάρισε ενα πιο βαθύ φιλί !Δεν αντιστάθηκα ...
Τα χείλη του βελούδινα ,χάιδευαν τα δικά μου και χανωμουνα στον κόσμο του , σαν να μην υπήρχε κανεις άλλος ,απόλυτα εναρμονισμένοι μεταξύ μας , σαν να γεννήθηκαν αυτα τα χείλη ,μόνο για να φιλούν εμένα .
Με άφησε ξέπνοη και μου χαμογέλασε .
"Πως εισαι ? θέλεις να σε παω σπιτι σου ?"
"Ναι " απάντησα μαγεμένη απο το φιλί του "πάμε " του είπα .Με πηρε απο το χέρι ,πήραμε τα πράγματα μου και η Έλενα μολις μας είδε μαζι , μου έκανε νόημα παραξενεμενη ...
"τι συμβαίνει ?"Ολα καλά ... της είπα για να μην ανησυχεί ,φεύγω γιατι με ζάλισε το ποτό .
"Θα σε παρω αύριο να τα πούμε " της είπα και εφυγα με τον Στέφανο .
YOU ARE READING
Απόλυτα δική σου !
RomanceΜυρτω και Στεφανος ...απλά μια ιστορια αγάπης Η γνωριμία τους επεισοδιακή , η σχέση τους θυελλώδης ... Θα μπορέσουν να μείνουν μαζι ή ο εγωισμός τους θα ειναι ο μεγάλος νικητής ?