Part 2

10.9K 508 1
                                    

Πάλι αυτο το ηλίθιο ξυπνητήρι !Που θα μου παει ,μια μέρα θα το σπάσω και θα ησυχάσω !
Δεν έπρεπε να γυρίσω τόσο αργά εχθές ,ουτε να πιω τόσο !
Τώρα το μετανιώνω !Χριστέ μου! Το κεφάλι μου θα σπάσει !
Καλά να πάθω ,τα θελα και τα παθα !Και να μαι τώρα με ενα κεφάλι έτοιμο να ανατιναχθεί ,να πρεπει να σηκωθώ να παω στη δουλειά και να βγάλω τη μέρα !
Αφού το ξερω πως δεν το σηκώνω ουτε το ποτό ,ουτε το ξενύχτι ,τι το θελα?
Οι άλλοι φταίνε ,αυτοί με παρέσυραν !Και κυρίως η Έλενα ,που μου άρχισε πάλι τα φιλοσοφικά της !και τα "έλα μην εισαι ξενερωτη ,μόνο μια φορά ζούμε ... ζήσε τη ζωή στο τέρμα ".... και όλες αυτές τις μπούρδες που λέμε οταν πίνουμε και ερχόμαστε στο κέφι ....αλλα μετα προσγειωνόμαστε στην πεζή πραγματικότητα , όπου την άλλη μέρα πρεπει να σηκωθείς για τη δουλειά και το "yolo"(you only live once )(ζεις μόνο μια φορά ) όπως μου λεει συνεχεια η Έλενα ,ακούγεται μια μπούρδα και μισή !

Αααααα! ....Το κεφάλι μου το νιώθω εκατό κιλά... !

Φτάνω σέρνοντας στο μπανιο και σηκώνω το βλέμμα μου στον καθρέφτη !
Χριστέ και Παναγιά !πως ειμαι έτσι !
Που ειναι η μελαχρινή ,με τα όμορφα (έτσι τουλάχιστον μου λένε ) πράσινα μάτια και τα μακρυά κάστανα καλοχτενισμένα συνήθως μαλλιά ?
Εγω βλεπω ενα τέρας ... με κόκκινα μάτια και μαλλιά σαν τους ιθαγενείς της ζούγκλας !
Πως θα συμμαζέψω αυτο το χαλί ?θελω δυο ώρες να σουλουπωθω και ειδικό συνεργείο αναπαλαίωσης για να ξανά φανώ άνθρωπος ....
Απελπίζομαι και σέρνομαι μέχρι το ντουζ για να ξέπλυνω απο πάνω μου τις κρεπάλες της προηγούμενης νύχτας !
Οταν βγαίνω ,πίνω ενα παυσίπονο ,για να καθαρίσει το μυαλό μου και στεγνώνω τα μαλλιά μου στα γρήγορα .... τα μαζεύω μια αξιοπρεπή αλογοουρά και βαφομαι .
Επιτέλους τελείωσα !... Μμμ!...Κάτι εγινε , σουλουπωθηκα ,δεν δείχνω και τόσο χάλια ,σε σχέση με αυτο το πράγμα που αντίκρισα το πρωί !
Παίρνω την τσάντα μου ,αρπάζω τα κλειδιά μου και φεύγω γρήγορα γιατί θα αργήσω !
Το γραφείο δεν ειναι μακρυά απο το σπιτι μου και πηγαίνω με τα πόδια ,αλλα σημερα πρεπει να τρέξω ...
Μισώ το τρέξιμο ... Το μισώ οταν αργώ και πρεπει να βιαστώ ....αλλα αυτα παθαίνει οποίος δεν εχει μέτρο ...καλά να πάθω !

Μπορεί να είμαστε φίλοι με τον Αλκη αλλα δεν παυει να ειναι το αφεντικό μου και δεν θελω να του δίνω δικαιώματα και να εκμαιταλλευομαι τη σχέση που έχουμε ...θελω να ειμαι τυπική στη δουλειά μου ...άλλο η φιλία μας και άλλο η επαγγελματική μας σχεση .Φροντιζω να τα ξεχωρίζω αυτα τα δυο για να μην περιπλέκονται τα πράγματα ...έτσι ειναι το σωστό .
Επιτελους φτάνω στο κτίριο μας .Μόλις μπαίνω μέσα ... , κατάκοπη αφού έτρεχα στο δρόμο ,πηγαίνω τρέχοντας στο ασανσέρ και φωνάζω σε αυτόν που ειναι ήδη μέσα :
"Κρατήστε σας παρακαλώ την πόρτα !!!!!"

Και τι κάνει το γαϊδούρι !!!!!?
Τιποτα !!!
Μου χαμόγελα με το πανέμορφο ηλιθιο πρόσωπο του , σηκώνει τους
ώμους του και μου λεει "συγνώμη δεν μπορω να περιμένω ,θα καθυστερησω ,λυπάμαι ..." και οι πόρτες κλείνουν !

Τι εγινε ? Τι είπε τώρα ? Ποσο γελοίος ειναι ,ποσό βλαμενος ειναι ?Χριστε μου θα τον σκοτώσω !
Ποσό αγένεια ... να βλέπει μια κοπέλα να τρέχει να προλάβει και να την αφήνει έτσι !
Δεν το πιστευω ...
Στέκομαι μπροστα στις κλειστές πόρτες του ασανσέρ και ειμαι έτοιμη να εκραγώ απο τα νεύρα μου !

Απόλυτα δική  σου !Where stories live. Discover now