POV Félicia
"Moet je echt gaan?" in mijn stem was enkel verdriet te horen.
"Het is maar voor een twee weken en dan ben ik terug" hij keek me aan met een kleine glimlach.
Ik keek even weg. twee weken, twee hele volle weken ging hij weg. Hij moest mee met zijn vader mee voor zijn werk. Meer informatie kreeg ik ook niet.
"Prinses" zei hij lief.
Ik keek omhoog en keek hem aan.
"Laat je mooie glimlach nog eens zien" zei hij en tikte met zijn vinger tegen mijn wang.
Ik haalde mijn schouders op en zuchtte even.
Ik wou niet dat hij weg ging. Als ik hem een dag al niet zag, ging ik kapot, laat staan dat ik hem nu twee weken moest missen.
"Kijk, zie het zo. Je examens beginnen overmorgen, dan zorg ik voor geen afleiding en ik ben net terug voor dat je afstudeert."
Weer trok ik mijn schouders op.
"Je hebt al mijn truien al bij je thuis liggen, als je me mist trek je maar zo ene aan" zei hij lachend en sloeg zijn armen om mij en trok me dicht tegen zijn lichaam aan.
Ik liet mijn hoofd rusten tegen zijn borstkas en en sloeg ook al snel mijn armen om hem heen.
Ik wou niet dat hij mij verliet. Hij moest bij mij blijven. "En na die twee weken ben ik volledig van jou" zei hij en drukte vervolgens een kus op mijn haren.
Ik knikte snel; "ik hoop het maar."
Hij begon te grinniken "Ik wed als ik terug ben dat al jouw spullen in mijn kamer staan"
Ik keek omhoog en glimlachte breed, "Mag ik dat echt doen?"
Hij begon te lachen, "Gekske" zei lachend en drukte nu een kus op mijn voorhoofd.
Een kleine zucht rolde over mijn lippen en plots tilde Kirian mij op. "En maar depressief zijn he?" zei hij lachend en liet mij vallen op het bed.
Ik begon verlegen te lachen en keek hem lief aan.
Hij schudde lachend zijn hoofd en kroop naar me toe. Hij streelde met zijn neus in mijn nek en drukte vervolgens een paar kusjes in mijn nek.
Een kleine kreun ontsnapte. Ik hoorde Kirian slikken."Jij maakt het mij zo moeilijk" zei hij hijgend.
Ik begon te lachen en verplaatste mij zodat hij geen kusjes meer in mijn nek kon drukken.
"Jij moet gewoon braaf zijn" zei ik en keek hem glimlachend aan.
"Maar jij bent zo sexy" zei hij en ging op zijn rug liggen. Hij draaide zijn hoofd naar me om en keek mij aan terwijl hij op zijn lip beet.
"Doe niet zo" zei ik en draaide mijn hoofd van hem weg.
"Hoe?" vroeg hij speels en trok mij tegen hem aan en draaide me om zodat ik terug met mijn gezicht naar hem toe lag.
"Zo" zei ik dan.
Ik had tegen Kirian gezegd dat ik het liever rustig aan wou doen. En hij accepteerde het, maar soms was het zo moeilijk om ons in te houden. Maar Kirian deed goed zijn best en wachtte geduldig op mij af. Hij ging pas iets doen als ik er volledig klaar voor was. EN dat gevoel was geweldig. Om te weten dat hij mijn keuze respecteerde. En zeker dat hij niet zou weglopen., zoals Luke deed.
"Zo" zei hij terwijl een wenkbrauw optrok.
Ik knikte snel.
"Zo?" vroeg hij en drukte langzaam zijn lippen op de mijnen. Ik glimlachte en drukte een kusje terug op de zijne.
"ja zo" zei ik lachend tegen zijn lippen.
"Maar ik moet deze lippen twee weken missen" zei hij zielig.
Ik grinnikte en drukte al snel mijn lippen weer op die van hem en begon hem liefdevol te kussen.
Kirian liet zijn handen rusten op mijn heupen, terwijl hij mij terug kusten.
Kirian liet mijn lippen los en zuchtte zacht.
"Wat?" vroeg ik bezorgd.
Hij schudde snel zijn hoofd en trok zijn gsm uit zijn broek zak en bekeek het scherm.
"Ik moet door" zei hij na dat hij even naar zijn scherm staarde.
Ik trok een pruillip. "Nee niet gaan" zei ik en ging over hem heen liggen.
"Félicia" zei hij lachend, maar toch kon ik horen dat hij het meende en dat hij echt door moest.
Ik slikte en knikt dan en ging van hem af.
Langzaam ging Kirian recht staan en wachtte totdat ik hetzelfde ging doen.
Ik kwam langzaam recht en liep naar hem toe en begon hem te knuffelen.
"Ik ga je zo missen Kirian"
Het was onbeschrijfelijk hoeveel hij voor mij was gaan betekenen. We aren pas een maand samen en ik kon mij al geen leven voorstellen zonder hem. Dit gevoel heb ik nog nooit bij iemand anders gevoeld en het was geweldig.
"Ik jou ook prinses" zei hij en drukte een kus op mijn voorhoofd.
"beloof je mij dat je me iedereen een bericht stuurt?" vroeg ik en keek hem aan. hij glimlachte en knikte. "Zijt gerust" zei hij met een glimlach.
Ik drukte me weer dicht tegen hem aan. Ik probeerde hem zoveel mogelijk op te houden, zodat hij langer bij mij kon blijven.
Kirian liet me langzaam los en bukte zich voor een kus op mijn lippen te drukken.
IK sloot langzaam mijn ogen en genoot van de laatste kus die ik waarschijnlijk ging krijgen voor de komende twee weken.
Hij liet mijn lippen los en drukte vervolgens een kus op mijn voorhoofd.
"Zorg goed voor je zelf Félicia" zei hij.
Ik knikte en keek in zijn bruine ogen. "Ik hou van je"
"Ik hou van je"
---
Hoi,
Weer een nieuw stukje. Ik heb vandaag ook weer een nieuw stukje van mij ander verhaal :'Show me love' er opgezet. Dus als jullie zin hebben, kunnen jullie dat ook lezen :p
Ik hoop dat jullie dit stukje ook leuk vonden! EN wat vinden jullie van #Kelicia ?😉❤
Vergeet zeker niet te reageren en te stemmen :)
❤Paradise
JE LEEST
Félice
WerewolfZijn warme adem tintelde in mijn nek. Het gaf mij vlinders. "Félicia.." zei hij zachtjes. Met een glimlach keek ik in zijn donker bruine ogen. "Ja?" vroeg ik liefjes. "Mine" --- Félicia is een 18jarig meisje. Ze heeft een vriendje dat haar als...