POV Félicia
Ongemakkelijk zit in aan Kirian zijn hemd de frummelen. Hij kwam net tot onder mijn billen. Het was zeer ongemakkelijk, maar liever dit dan gewoon helemaal naakt te zijn. Het was gênant dat ze me zo moesten vinden, maar gelukkig toonde de roedelleden respect voor mij en gingen meteen in een cirkel rond me staan met hun gezicht van mij weg. Het voelde veiliger, maar nog niet vertrouwd.
En helemaal naakt rond lopen ging Kirian mij toch niet laten doen, van het moment dat ik naar de auto met hem liep, wierp hij Max een veel zeggende blik toe, die hij maar al te goed begreep. Ik had het ijskoud, terwijl Kirian eigenlijk nooit koud had of koud aan voelde. Van het moment dat ik mijn wolf ook volledig onder controle had, ging bij mij hetzelfde gebeuren. Nu niet helemaal volledig omdat ik maar een halfje was.
Snel opende Kirian de voordeur. "Ga maar snel naar binnen" zei hij.
Ik knikte en deed wat hij zei. Binnen draaide ik me nog even om en zag dat hij buiten nog wat dingen met Max aan het regelen was. Een zucht rolde over mijn lippen, dit ging zo geweldig worden, nu ging hoe nog bezorgder worden om mij.
Niet veel later kwam ook Kirian binnen. Achter zich sloot hij de deur en kwam op mij gewandeld. Ik grinnikte even, terwijl ik dromerig naar mijn naakte borstkas keek.
"Oh Félicia" zei hij en nam me een stevige omhelzing. "Doe me dit nooit meer aan"
Ik sloeg mijn armen om zijn middel en liet mijn hoofd rusten op zijn borstkas. "Uhu" zei ik maar, ook al had ik geen flauw idee wat er juist gebeurt was.
Ik was op weg naar Kirian, en was hem aan het bellen, totdat ik het zware hoofdpijn kreeg en naast de weg stopte voor wat frisse lucht. Het enige wat ik me daarna kan herinneren is het feit dat ik wakker werd in het bos en helemaal alleen was en op de grond lag naakt. Daarna vonden we wolven mij en was Kirian er met Max.
Kirian en Max kwamen tot het besluit dat ik getransformeerd moest zijn. Maar vonden het ook hel raar dat ik me er niets van kon herinneren van de tijd dat ik 'wolf' was en terug getransformeerd was.
"Daarom heb ik dus liever dat je bij mij blijft" zei Kirian en drukte een kusje op mijn haren.
Kirian zijn omhelzing werd steeds steviger en steviger dat het zelfs pijn begon te doen.
"Kirian" stamelde ik en probeerde hem van mij weg te duwen.
"Kirian!" riep ik en zijn omhelzing werd los, ik keek hem aan en zag dat zijn ogen zwart waren. Hij ademde zwaar.
"Ga je omkleden" beval hij mij.
Ik snapte de hint, ik stond hier zo goed als naakt en zijn wolf...
Ik knikte snel en liep snel te trap op naar zijn kamer. Op zulke momenten wou ik dat ik mijn wolf ook had, dat mijn wolf mijn lichaam kon overnemen. En zo kon samensmelten met die van hem. Het moest volgens mij een hele nieuwe dimensie geven aan ons.. 'seksleven' ik grinnikte even bij die gedachte en schudde meteen de gedachte weg. Dit was niet het geen waar ik mij nu druk om zou moeten maken, of überhaupt aan zou moeten denken.
Mijn wolf onder controle houden daar ging het om. Kunnen transformeren wanneer ik het zelf wou, zonder plots te moeten veranderen. En daarna gewoon alles vergeten als ik aan het slaapwandelen was.
Gelukkig was ik vandaag niet ver weg geraakt, stel je voor.. Wie weet was ik in een ander land terecht gekomen... Zou dat zelfs mogelijk zijn? Zou ik daar echt in staat zijn?
In Kirian zijn kamer zocht ik wat kleren die ik hier had gelaten, ik nam gewoon een wit tshirt en een broek, en natuurlijk ook een onderbroek en bh. Die nam ik mee naar de badkamer, ik wou al het zand en vuiligheid van me afwassen.
Een zucht rolde weer van mijn lippen, ik kon de gedachte maar niet loslaten. Hoe kon dit gebeuren, en waarom net mij bij?
Ik zette de douche aan en liet Kirian zijn hemd van mijn lichaam vallen waarna ik onder de warme stralen liep, en even aan niets probeerde te denken.
---
Weer een nieuw stukje, laat me zeker weten wat jullie er van vonden, wat jullie anders wouden, suggesties ofzo? Wie weet verwerk ik het wel in het verhaal 😜
Vergeet zeker niet te stemmen, te reageren en te volgen 😉
Vandaag heb ik ook StarStruck opnieuw online gezet, sommige kennen het verhaal al misschien maar er staan al verschillende hoofdstukken klaar dus zeker gaan lezen 😊
https://www.wattpad.com/story/69640178-starstruck
❤Paradise
JE LEEST
Félice
Manusia SerigalaZijn warme adem tintelde in mijn nek. Het gaf mij vlinders. "Félicia.." zei hij zachtjes. Met een glimlach keek ik in zijn donker bruine ogen. "Ja?" vroeg ik liefjes. "Mine" --- Félicia is een 18jarig meisje. Ze heeft een vriendje dat haar als...