*tydzień później*
Usłyszałam dzwonek do drzwi. Wiedziałam kto to, więc niechętnie otowrzyłam drzwi i moim oczom ukazała się Lilly.
- Dzień dobry, pani Horan. - uśmiechnęła się do mnie.
- Dziem dobry. - wymusiłam uśmiech. - Ja teraz wychodzę, Niall jest w salonie z dzieciakami, Emily i Teddy są w szkole, więc możesz się przebrać i zacząć pracę. - wytłumaczyłam, a ona przytaknęła głową. Założyłam swoją kurtkę i weszłam do salonu. Cmoknęłam bliźniaki w czoło i podeszłam do Niall'a. Cmoknęłam go w usta i odwróciłam się. Wyszłam z salonu mijając się z Lilly, która była ubrana tak jak ostatnio. Wywróciłam oczami i wyszłam z domu.
*Niall pov*
Mercy wyszła dwie godziny, Julia i Eddie drzemali w swoich pokojach, a ja oglądałem telewizję. Lilly co chwilę kręciła się po salonie wycierając kurze lub po prostu sprawdzić czy niczego nie potrzebuje. Kiedy zaczęła się reklama wstałemz kanapy i wszedłem do kuchni. Lilly odwróciła się w momencie i wylała na mnie sok pomarańczowy.
- O matko! - pisnęła. - Przepraszam, panie Horan. - powiedziała i wzięła do ręki ścierkę i zaczęla wycierać mokrą plamę.
- To tylko koszulka, Lilly. - zaśmiałem się i złapałem jen nadgarstki. Spojrzała na mnie brązowymi oczami i uśmiechnęła się lekko. Usłyszałem chrząknięcie, więc odsunąłem się od dziewczyny i spojrzałem na wejście do kuchni. Mercy stała oparta o ścianę zd skrzyżowanymi rękami na klatce piersiowej. - Kochanie, już wróciłaś. - uśmiechnąłem się. Brunetka wywróciła oczami i wyszła z kuchni. Westchnąłem ciężko i spojrzałem na Lilly.
- Jeszcze raz przepraszam, panie Horan. - mruknęła i wróciła do zmywania blatu kuchennego. Wyszedłem z kuchni i wszedłem na góró do naszej sypialni. Wszedłem do garderoby i od razu zobaczyłem Mercy, która stała przy lustrze. Zrzuciłem z siebie mokrą koszulkę i podszedłem do niej.
- O co Ci chodzi? - spytałem.
- O nic. - mruknęła i wyminęła mnie.
- Ty naprawdę myślisz, że mógłbym być zdolny do zdrady? - spytałem, ale ona nic nie odpowiedziała.
Zrobiłem już to.
- Kurwa. - przeklnąłem i włożyłem na siebie czystą koszulkę. Podniosłem z ziemi brudną rzecz i zaniosłem ną do łazienki. Spojrzałem w lustro i westchnąłem.
Naprawdę muszę się pilnować.
XXXX
Teraz też taki krótki :)
Kto słyszał nową piosenkę Zayn'a? 😍😍😍😍
Kocham 💞💞💞💞
Marcelina x
CZYTASZ
Horan Family||n.h. ✔
Fanficdruga część ''friends'' . Piątka dzieci, zdrada i dużo problemów - to właśnie rodzina Horan. #8 in Losowo - 17.03.2016 #9 in Losowo - 18.03.2016 #4 in Losowo - 24.03.2016