מצורף השיר שבר שומע ברגעי משבר.
Depeche mode -Enjoy the silence
---נקודת המבט של בר-
זה היה עוד תחילתו של יום משעמם, הריכולים על הפרידה שלי ושל סהר היו בעיצומם, בנות הביטו בי כמו מצורע, כנראה שמעו שהלכתי לאחרת.
זה אכל אותי מבפנים, הפרידה הייתה רגע פזיז ולא ידעתי עד כמה זה הולך להפריע לי העובדה שפגעתי בבחורה שאהבתי כל כך.
נכנסתי לשכבה והגברתי את המוזיקה באזניות שלי, זה היה בוקר טוב לenjoy the silence של דפש מוד, אני מוכרח להודות שהשיר הזה הרגיע אותי בימים הסוערים האלו ומצאתי את עצמי כבר כמה פעמים מפעיל אותו שוב ושוב ושוב.
זה היה אמור להיות עוד יום משעמם וקודר עד שראיתי את סהר נכנסת לכיתה שלה ולא מבחינה בי.
אלוהים, לראות אותה אחרי כמה ימים שלצים שהיא נעלמה כשאנחנו לא על תקן חברים ולא יכולתי לחבק אותה מאחור ולנשק את הלחי הרכה שלה היה קצת מוזר.אני לא יודע אם אני מתחרט על הפרידה הזו או לא כי חלק שבי אוהב את החופש ונמשך לניצן והחלק השני אומר לי שאני הולך להצטער כל כך על הפרידה הזו.
סהר הייתה הבחורה המושלמת בשבילי, כל מה שהייתי צריך ורוצה בבחורה מבחינת יופי ואופי היה בה ואני מרגיש כאילו פספסתי ובענק.
-נקודת המבט של סהר-
הלוואי ואני לא אפגוש אותו! הלוואי ואני לא אפגוש אותו! הלוואי ואני לא אפגוש אותו!
נכנסתי לשכבה והלכתי בראש מורם, חשבתי בהתחלה על להסתכל על הרמפה כל הדרך אבל אני יותר מזה, אף אחד לא יוריד לי את הראש, בטח לא איזה טמבל אחד.
בנות שלחו לי מבט מנחם אך אני חייכתי אליהן והן נאלצו למתוח חיוך בחזרה.בנות מזויפות שלחו הודעות כדי לשאול מה שלומי אך מאחורי כל החמלה הזו עצדה הסקרנות הגוברת שלהן לדלות עוד ועוד מידע על הפרידה שלי ושל בר.
אני לא יודעת איך אני אגיב כשאני אפגוש אותו, אני אפחד להסתכל לו בעיניים, אני חושבת שאניא בכה בשנייה הראשונה שרק אראה אותו.
איך אני הולכת להעביר שנה שלמה בלהתחמק ממנו? אולי אני אעבור בית ספר?
או אנשור מהלימודים?
ידעתי שאף אחד מהרעיונות לא ילקחו ברצינות אבל העדפתי להעלות לעצמי כל מיני שטויות בראש מאשר לחשוב עליו.אלוהים, שיט, לא! ראיתי את תיק האדידס השחור שלו ומיד הסתובבתי מאה שמונים מעלות כאילו לא הבחנתי בו, נכנסתי לכיתה בצעדים רגועים והרשיתי לעצמי לפלוט אנחת הקלה למרות כל התלמידים שהיו בכיתה.
הנחתי את תיקי על כיסאי והוצאתי את החומר לשיעור המתבקש, את השקית הכבדה שאני אמורה להעביר לבר בשאר היום הנחתי מתחת לשולחן ונשמתי עמוק.
אני הולכת להתגבר על זה כמו גדולה.
אני יכולה לפחות לנסות.
YOU ARE READING
Comeback
Romance-גמור- סהר היא נערה בשנתה האחרונה ללימודים, בחורה דעתנית שאומרת את שעל ליבה תמיד. היא אוהבת ללמוד, היא אוהבת את החברות והמשפחה ויותר מהכל היא אוהבת את בר, החבר שלה. בר הוא ילד שטותניק, שונא ללמוד ואוהב את סהר, הם תמיד מאזנים אחד את השנייה וזה מה שה...