פרק 25- אל תאכזב אותי

14.2K 1.4K 444
                                    

UB40- can't help falling in love with you
--
-נקודת המבט של סהר-

ישבתי על הספה בסלון וטחנתי גמבה, השעה הייתה בערך שש בערב וחיכיתי כמו מפגרת להודעה מעדן.
שחזרתי לעצמי מאתיים פעם את ההזמנה שלי שלשום, בית ריק, זה היה נשמע כאילו אני מזמינה אותו לסקס וזו בכלל לא הייתה הכוונה. אני מקווה שהוא לא תפס את זה בצורה הזו.

רק חשבתי על החמור והחמור שלח הודעה.
עדן: אני עוד רבע שעה אהיה אצלך.
הוא שלח וחייכתי לעצמי, הנחתי את הטלפון על השולחן והרמתי חתיכת גמבה שנפלה על החולצה שלי.

זה כבר הלילה השני שאני ישנה לבד, אבא שלי נסע לעסקים בחו״ל כהרגלו ואימא שלי הלכה לבקר את סבתי יחד עם שאר האחים שלה ובגלל שהיא תישאר שם במשך רוב השבוע היא לא נתנה לי לבוא איתה כדי שלא אפספס לימודים.

אני מפחדת לישון לבד, כל דבר קטן מקפיץ אותי בין אם זה תקתוק השעון או צפירה של מכונית בחניה, אני מתכסה עד הראש ונרדמת עם טלוויזיה כאילו שזה מה שיציל אותי ממפלצות.

אני חושבת שאני אנסה לשדל את עדן לישון איתי הלילה, זה יהיה טיפה מוזר אבל לפחות יהיה לי לילה שקט ונעים.

לאחר חצי שעה בערך דפיקה נשמעה בדלת וקמתי בהתרגשות לפתוח אותה.
״מי זה?״ קראתי והנחתי את ידי על המנעול.
״חבר שלך,״ קולו של עדן נשמע וחייכתי, פתחתי את הדלת ועדן חיכה על מפתן הבית.

בידו הייתה שקית ובתוכה ככל הנראה אוכל, הוא נכס והניח את השקית על השולחן.
״הי,״ אמרתי בחיוך נרגש והוא צעד לעברי, הוא תפס בפניי ונשק לשפתיי ברכות.

״הי,״ הוא ענה וחייך אליי, משכתי אותו לעוד נשיקה והוא סגר בעזרת רגלו את דלת הכניסה.
שפתיו הרכות נעו בתיאום עם שלי וידיו נחו על צווארי.

וואו היה לו ריח מדהים! של שמפו גברי ובושם נהדר שהיה בול הטעם שלי, מצאתי את עצמי בקהות חושים משילוב השפתיים והבושם שלו.

״על כזה שלום אני מדבר.״ הוא חייך ונשק לי עוד פעם, ״לכי שבי.״ הוא החווה עם סנטרו אל הספה בסלון והקשבתי לו, התיישבתי בזמן שהוא מביא איתו את האוכל.

״אני מקווה שאת לא צמחונית.״ הוא התיישב על ידי והוציא שני המבורגרים. אני חושבת שמצאתי את הגבר של החיים שלי.

״ממש לא צמחונית.״ הדבקתי נשיקה ללחיו והוא חייך, הוא הוציא גם בקבוק נסטי, צ׳יפס וטבעות בצל.

״הקיבה שלי לא כזו גדולה עדן,״ ציינתי כששמתי לב לכמות האוכל שהוא הביא.
״לא ידעתי מה תאהבי,״ הוא ענה בהתגוננות ופתחתי את העטיפה של ההמבורגר, ״אבל שיערתי לעצמי שאת בחורה של חסה, עגבניות וחמוצים.״ הוא חייך והנהנתי.

״זה נראה ממש טוב, תודה,״ אמרתי בחיוך ונגסתי בלחמניה העגולה.
״את צריכה קצת כוח לפני הסקס שלנו, לא ככה?״ הוא שאל והבטתי בו בבהלה, הוא החל לצחוק וגם אני גיחכתי מעט.

ComebackWhere stories live. Discover now