חובה על כל קוראת להגיב מה היא חשבה על הסיפור, מה לשמור, מה לשפר.
אהבות שלי מקווה שתהנו.
--״נוו כבר!״ בר קרא לי מחדרי בזמן שעוד הייתי בשירותים והתייפחתי בכעס על העובדה שאמא טבע החליטה לבקר אותי בדיוק עכשיו.
״בר!״ קראתי בזמן שיצאתי מהמקלחת ונכנסתי לחדרי.
בר שכב על המיטה שלי וראה ״מנדלבאום בלש פרטי״, יש בי תקווה פצפונת שהילד הזה עוד יתבגר.״מה יש?״ הוא שאל בדאגה כשראה את הפרצוף שלי, שרבבתי את שפתי התחתונה בזמן שהתקדמתי ונזרקתי עליו.
״קיבלתי,״ אמרתי בעצב והוא צחק וחיבק אותי.״איזה מזל שאני לא בת...״ הוא מילמל והכיתי אותו.
״אתה מבין שאין שום סקס הערב נכון?״ יידעתי אותו בכדי להוריד אותו והוא גיחך.
״מאמי לאביר אמיתי יש דם על החרב,״ הוא אמר והתחלתי לצחוק, כמעט נחרתי מרוב הצחוק.״אני לא מאמינה שאמרת את זה!״ פערתי את פי והוא חייך חיוך רחב.
״יש לי עוד כמה רוצה לשמוע?״ הוא אמר בגאווה ודתי בראשי בחדות למרות שממש רציתי לשמוע.
״לא לא לא,״ התנגדתי והוא הרחיב את חיוכו.״יש לי...״ הוא מילמל בזמן שהשכיב אותי על המיטה וגהר מעליי, ״טרקטור טוב חורש גם בבוץ,״ הוא אמר וניסיתי להחניק את צחוקי את זה היה חזק ממני והתחלתי לצחוק בקול.
בר ראה שאני משתעשעת מכל העסק והתחיל לצחוק גם הוא.״יש לך עוד?״ שאלתי כשצחוקי מעט נרגע ובר חשב לרגע.
״מלח אמיתי לא מפחד מהים האדום,״ הוא זרק עוד משפט מככל הנראה המאגר שיש לו במוח, הוא בטח ספר את הימים עד שאקבל כדי שיוכל לזרוק את כל משפטי חז״ל שיש לו בראש.״זה אחד די חלש,״ אמרתי בגיחוך ובר החמיץ את פרצופו, כרכתי את ידיי צווארו בזמן שהוא רכן מטה ונישק אותי ברכות.
״את רוצה לצאת? אני חושב שהשאר כבר יצאו.״ הוא העביר את אצבעותיו בשערי והעביר את ידו ללחיי בכדי שיוכל ללטף אותה.״עוד קצת,״ ביקשתי ומשכתי אותו שוב לנשיקה.
״הו יש לי עוד אחד.״ הוא עצר את הנשיקה בחיוך וחיכיתי לפאנץ׳, ״נקניקיה אוכלים גם עם קטשופ,״ הוא הוסיף והתחלתי שוב לצחוק בקול.״אתה יודע שאתה לא תקבל השבוע...״ הזכרתי לו למרות כל משפטי החוכמה שיצאו לו מהפה בחמש הדקות האחרונות.
הוא נאנח והושיט את אצבעו תחת עינו כאילו הוא מוחה דמעה.״אני יודע...״
״מה השעה?״ שאלתי אותו כשנכנסנו למכונית וחגרתי את עצמי.
״תיכף שתיים עשרה,״ אמר וגם הוא חגר את עצמו.״אהה,״ אמרתי בהקלה, ״אנחנו לא מאחרים עד כדי כך,״ הוספתי ובר הסתכל עליי בהרמת גבה.
״זה התחיל בעשר גברת ׳לא מסתדר לי השיער׳,״ הוא הקניט אותי וחייכתי בהתנצלות.״אני דורש פיצוי בצורת קנדריק לאמאר,״ הוא אמר בתקיפות וחיבר את הטלפון שלו לכבל אוקס שברכב וחיפש שיר מסוים.
״רק לא זה!״ אמרתי בתחינה וכאילו אטמתי את אוזניי בכדי לחסום את הרעש המעצבן.
YOU ARE READING
Comeback
Romantizm-גמור- סהר היא נערה בשנתה האחרונה ללימודים, בחורה דעתנית שאומרת את שעל ליבה תמיד. היא אוהבת ללמוד, היא אוהבת את החברות והמשפחה ויותר מהכל היא אוהבת את בר, החבר שלה. בר הוא ילד שטותניק, שונא ללמוד ואוהב את סהר, הם תמיד מאזנים אחד את השנייה וזה מה שה...