פרק 35- סרט קומדיה

14.7K 1K 282
                                    

George Michael- careless whisper
R.I.P אהבתי אותך יפיוף
--

״היום יום הולדת, היום יום הולדת, היום יום הולדת
לגיא...״ כולנו התחלנו לשיר בזמן שאבישג נכנסה עם עוגה שהוזמנה ישר מאיזו מאפיה בצפון לצימר שלנו.

״אומייגאד!״ גיא קרא בהתלהבות וגיחכתי לעצמי, העפתי מבט לבר שחייך והמשיך לשיר ודילגתי במבטי לאלינור המתלהבת ולגבריאל שמחא כפיים בשמחה.

״שמונה עשרה שנים של גבריות,״ בר לחש באוזני וצחקתי, עיניו הכחולות בהקו בשעשוע והוא נראה כל כך מאושר ושמח.
לפחות מישהו מאיתנו שמח.

״הבאתם לי אלכוהול?״ גיא שאל ואבישג הזעיפה את פניה אל מולו כשהנרות עוד דולקים ואלכוהול זה כל מה שמעניין אותו.

״אם אתה מכבה את כל הנרות בנשיפה אחת אתה מקבל אלכוהול, אם לא אז חבל,״ אבישג הציבה לו את התנאי וגיא זקף את גבותיו בהפתעה.

״את חושבת...״ הוא נענה לאתגר ואבישג חייכה חצי חיוך.
״אני בטוחה,״ היא ענתה בביטחון והניחה את העוגה על השולחן.

גיא שחרר כמה קליקים ממפרקי אצבעותיו וצווארו כמו איזה רוקי שמכין את עצמו לקרב. הוא הושיב את אבישג עליו בהפתעה ורכן קדימה מעט עם גופו.
״אני מהמר שהוא מצליח,״ בר לוחש באוזני.
״אני מהמרת שלא,״ עניתי ושנינו חייכנו אחד לשנייה.

גיא אסף אוויר אל ראותיו ונשף את כל האוויר הצטבר החוצה, נרות נכבו אחד אחרי השני.
״ניצחתי.״

״אבישג! צ׳ייסר אחד, זה היום הולדת שלי למען ה׳!״ גיא צעק לאבישג שלגמה מהכוס שלה, היא ישבה על ירכו ושתתה לו מול הפרצוף למרות שבכלל לא הייתה חובבת של אלכוהול.

״התערבות זו התערבות,״ היא ענתה ברשעות ואני הנהנתי לבר שגם ישב שם בחוסר מעש ולא שתה כי הפסיד לי.

״לחיים,״ הרמתי צ׳ייסר מלא בוודקה ושתיתי את כולו בשלוק.
אני ואבישג היינו באותה סירה, שונאות אלכוהול שחייבות להתגרות, רק שלשלי נלווה רעיון האלכוהול משכיח.

לא הפסקתי לחשוב על עדן במשך כל היום, אני לא מתגעגעת בכלל לחרא הקטן הזה אבל אני כל כך שונאת אותו על מה שעשה.

אבל מי אני שאתלונן, הייתה לי התראה מוקדמת ואני זו שבחרה לא להאמין ולהתעלם.

חשבתי שבר אמר את זה מקנאה או מתוך רוע אבל עכשיו אני מבינה שהכל הגיע מאכפתיות והרצון שלו שלא אפגע.
אני כמעט בטוחה שהייתי בשירותים בזמן שאלוהים חילק את השכל.

״סהר בלי להגזים,״ בר נהיה סמכותי והזדקף כשראה שאני בדרכי להוריד את הצ׳ייסר השני שלי.

״אל תדאג אבא,״ עניתי בציניות ותוך שניה האוירה בנינו ממשעשעת וכיפית הפכה למתוחה ועכורה. הוא נעץ בי את העיניים הכחולות שלו ואני לא יכולתי להתמודד עם הים הצלול אז השפלתי את מבטי ושתיתי בלגימה את הצ׳ייסר.

ComebackWhere stories live. Discover now