Mr. Probz-waves
--
״מה אתה עושה פה?״ בר שאל את עדן והחטיף לעברי מבט, הוא החזיר אותו במהירות לעדן שחייך אליו.״לא מה קורה עדן? איך אתה מרגיש עדן?״ עדן שאל אותו בהתחכמות, ״ככה מתנהגים למשפחה?״ הוא הוסיף ופערתי את עיניי.
פאק! פאק! פאק! למה דברים כאלו קוראים רק לי?״משפחה בתחת שלי, אתה כבר מזמן לא משפחה,״ בר ענה בכעס ולא היה בקולו אפילו טיפת שעשוע או התבדחות בעוד עדן מצא את כל העניין הזה מאוד משעשע.
״עדן, מאיפה אתה מכיר אותו?״ שאלתי את עדן במעט היסטריה.״אנחנו בני דודים,״ בר ענה לי במקומו וחיוכו של עדן ירד מפניו.
איך לא עליתי על זה?! עכשיו כששניהם עומדים מולי אני יכולה להבחין בדמיון הרב שיש בין השניים.
אותו גובה, אותו צבע עיניים ואותו חיוך כובש, הם כל כך דומים ואני כל כך טיפשה.
״נו, אז אתם ביחד?״ בר שאל והפעם הוא זה שחייך.״שכחתי להציג לך את החברה היפה שלי,״ עדן חייך והביט בי, ״בר זו סהר, סהר זה בר,״ הוא כאילו הפגיש בנינו ואני רק רציתי לקבור את עצמי כמה שיותר עמוק.
״אז מה סהר... איך זה להיות עם מישהו שהוא לא אני?״ בר שאל בחיוך שחצן והרמתי את שפתי העליונה בגועל.
״אלו החודשיים הכי מאושרים שהיו לי,״ עניתי בביטחון וחיוכו של בר ירד, ״עכשיו אני מבינה מה זה לצאת עם גבר ולא עם ילד,״ הוספתי, בר לא שידר רגש מסוים בפנים, הוא נראה אטום, פוקר פייס.
״כן? בגלל זה בזבזת עליי שלוש שנים?״ הוא ניסה להחזיר לי ונחרתי בבוז.
״אם הייתי יכולה להחזיר את הגלגל לאחור הייתי מחזירה ומתקנת הכל,״ עניתי לו ושוב הורדתי לו את החיוך.זה היה מעין קרב אגרוף אבל במילים, כל אחד מכניס לשני ומנסה להתגונן מהמכות.
״רגע, אני מפספס משהו?״ עדן שאל ומכונית שהייתה מאחורי המכונית של בר צפרה, בר העיף לעבר המכונית מבט והחזיר אותו אלינו.״סליחה דוני,״ הצטערתי והחוויתי בידי אל בר, ״זוכר שסיפרתי לך על האקס שלי? בבקשה״ הסברתי לו, עדן הסתכל עליי ואז על בר ואז שוב עליי והחל לצחוק.
״אלוהים זה הפך פשוט לבדיחה,״ עדן אמר ונד בראשו, הוא פתח את דלת הנהג שלו ושניה לפני שהוא נכנס הוא הסתכל על בר, ״אני בטוח שיש לך מספיק כסף לתקן את הנזק,״ הוא אמר לו ומשהו בנימה שלו היה עוקצני, כאילו יש סיפור מאחורי המשפט.
עדן נכנס למכונית וסגר את הדלת בטריקה בעוד המכונית של בר נפתחה ויצאה משם הבלונדינית מהשירותים.אלוהים אתה פשוט יכול לשנות את השם של החיים שלי ל״יפים והאמיצים״.
״הו, סהר שכחתי להציג את רביד, חברה שלי,״ הוא אמר בחיוך ואני הרגשתי כאילו מישהו נתן לי אגרוף בבטן.מה חשבתי לעצמי? שאני אתקדם הלאה והוא ישאר במקום?
בלעתי את רוקי וחייכתי.״יפייפיה, שיהיה לכם בהצלחה,״ אמרתי בחיוך והיא חייכה בחזרה אליי. זונה.
נכנסתי גם אני למכונית של עדן והוא התניע אותה.
YOU ARE READING
Comeback
Romance-גמור- סהר היא נערה בשנתה האחרונה ללימודים, בחורה דעתנית שאומרת את שעל ליבה תמיד. היא אוהבת ללמוד, היא אוהבת את החברות והמשפחה ויותר מהכל היא אוהבת את בר, החבר שלה. בר הוא ילד שטותניק, שונא ללמוד ואוהב את סהר, הם תמיד מאזנים אחד את השנייה וזה מה שה...