Maroon 5- maps
--״מה כן? למה לא אמרת לי כלום?״ שאלתי והתקרבתי אליו יותר, עדן נאנח והשפיל את מבטו.
״כי...״ הוא החל למלמל ושתק לאחר שניה, חפנתי את פניו בין ידיי והיישרתי את מבטי לשלו.
״למה דוני?״ שאלתי והוא שוב פלט אנחה קטנה.
״כי פחדתי שתיפרדי ממני, זה לא ברור?״ הוא ענה, ״והפסקתי עם זה, אני נשבע שאני מנסה להיות טוב,״ הוא הוסיף וחייכתי חיוך קטנטן, הנהנתי וחיבקתי אותו, עדן כרך את ידיו סביבי והידק אותי אליו.״אני יודעת שאתה טוב,״ אמרתי כמאמינה לו והתנתקנו מהחיבוק, חזרתי לחפון את פניו היפות ונשקתי לשפתיו בעדינות.
״זה בר סיפר לך, נכון?״ הוא שאל בסקרנות והיססתי מעט לפני שהנהנתי קלות, הוא קילל חרישית ונשען לאחור, ״מה החרא הזה מנסה לעשות?״ לא ידעתי אם הוא שאל אותי או את עצמו אז פשוט המשכתי לשבת שם בעודי מביטה בו במבט מודאג מעט.
האווירה הייתה מתוחה למרות שאני או עדן לא כעסנו אחד על השניה.
הבנתי למה הוא לא סיפר לי ואת החששות שלו, במקרה אחר אני לא חושבת שהייתי סולחת.עדן המשיך לשבת שם מתוח ועצבני ואני העברתי את רגלי מעל גופו כך שיכולתי
לשבת עליו.״תירגע דון,״ ביקשתי והנחתי את ידיי על לחייו, ליטפתי את זיפיו באגודליי ונשקתי לו, ״איך אתה לעזאזל דקרת פעם נער?״ שאלתי כלא מאמינה והוא הרים גבה.
״לא דקרתי אף נער,״ הוא הכחיש וכיווצתי את מצחי.
אבל בר אמר.
״אז איזה סיפור יש לך עם המשטרה?״ שאלתי כלא מבינה וידיו הגדולות נחו על התחת שלי.
״כשהייתי קטן יותר, בן חמש עשרה על גבול השש עשרה הייתי מאוד שטותניק כזה, והייתי הולך מכות עם כל דבר שזז, כל מי שהיה מעצבן אותי הייתי מחטיף לו, היה לי קשה לשלוט בעצבים שלי,״ הוא סיפר בזמן שליטפתי את פהיו בעזרת אגודליי.
היה לי קשה להאמין שעדן שלי שה שנראה כמו אחד שלא מסוגל לפגוע בזבוב היה כזה.
״לא פעם ולא פעמיים שברתי לילדים שהתעסקו איתי איברים בגוף ובגלל זה נפתחו נגדי תיקים,״ הוא המשיך והנהנתי בהבנה.״אבל עכשיו הכל טוב,״ קבעתי בביטחון, ״נכון?״ שאלתי בכדי לוודא והוא הנהן, חייכתי ומן תחושה של הקלה הציפה אותי.
אז בר נכשל במשימה הקטנה שיצר לעצמו, אני לא יודעת מה היו המניעים שלו אבל אני ממש לא עומדת להיפרד מעדן.אני מאושרת איתו וכיף לי, העבר לא מעניין אותי כל כך, אני מסתכלת לעבר העתיד.
״את לא עומדת לעזוב אותי נכון?״ הוא שאל בגיחוך קטן אך מעט בהלה נשמעה בקולו, צחקתי ונדתי בראשי.״מה פתאום,״ אמרתי את המובן מאליו והצמדתי את מצחי לשלו, ידיו של עדן עלו למותניי והוא אחז בהם.
YOU ARE READING
Comeback
Roman d'amour-גמור- סהר היא נערה בשנתה האחרונה ללימודים, בחורה דעתנית שאומרת את שעל ליבה תמיד. היא אוהבת ללמוד, היא אוהבת את החברות והמשפחה ויותר מהכל היא אוהבת את בר, החבר שלה. בר הוא ילד שטותניק, שונא ללמוד ואוהב את סהר, הם תמיד מאזנים אחד את השנייה וזה מה שה...