Drake- energy
״היי,״ אמרתי בחיוך לעדן שישב במושב הנהג וחייך אליי.
״שלום בובה,״ הוא ענה והתמתח במושבו בכדי להדביק נשיקה רכה ללחיי, ״את רעבה?״ הוא שאל ותחב קווצת שיער אל מאחורי אוזני.״לא ממש למען האמת.״ אכלתי יותר מדי עם אבישג ואלינור, ״אבל אם אתה רעב אני אשמח לבהות בך אוכל,״ הצעתי בחיוך ועפעפתי בריסיי, הוא צחק ונד בראשו.
״אני בהחלט לא רעב,״ הוא הכריז וטפח כמה פעמים על בטנו החזקה, ״רוצה לבחור איפה נלך?״ הוא שאל ומשכתי בכתפיי.
״לא משנה לי כל כך למען האמת,״ אמרתי ושרבבתי את שפתי התחתונה.״חשבתי אולי ניסע לפארק של השכונה, זה יכול להיות טוב, ארגנתי כמה דברים מאחורה שיכולים להפוך לנו את הלילה לנחמד,״ הוא הציע והנהנתי בחיוך. זה בהחלט נשמע רעיון מצוין ואני מתה על הפארק.
אם זה היה בר אני בטוחה שכבר היה מתפתח ויכוח לוהט בין אם ללכת לבית הקפה או למסעדה בשרית כמו שבר אהב. תמיד הייתי משרבבת את שפתי התחתונה וממצמצת בעיניי והוא היה נכנע ומתעצבן על כל ואני רק הייתי צוחקת ונושקת לשפתיים הכי מתוקות בעולם.
עדן הגביר את השירים שלו ולהפתעתי דרייק התנגן ברקע, התחלתי לצחוק לעצמי וניסיתי בכל כוחי להדחיק את הזיכרון בו בר חשב שהוא איזה ראפר.
-פלאשבאק-
״אתה נוראי!״ קראתי בצחוק גדול לבר שנכנס עם כובע שהונח הפוך על ראשו ושרשרת ענקית של אימו.
הוא החל לחרבש מילים לא אמיתיות כאחד שמנסה לחקות את הראפ של אמינם בעוד אני יושבת שם על המיטה שלו ולא מפסיקה לצחוק.
לפעמים זה נראה ומרגיש כאילו נכנסתי למערכת יחסים עם תינוק ולא עם בן שמונה עשרה.
״אני הוא בר המוכשר שמאוהב בילדה בש-ם סהר והיא יפה וגם שווה ו... אין לי המשך, יואו יואו,״ הוא אמר במהירות והתחלתי לצחוק בקול.
בר נשכב על המיטה ואני נשכבתי עליו, גנבתי את הכובע וחבשתי אותו הפוך על ראשי.
״איך אני בתור ראפר?״ הוא שאל בחיוך.
״עשית לי חשק להיות הבחורה הערומה בקליפ שלך,״ עניתי בציניות ונשקתי לשפתיו.
--״יש לי חשפניות בחיים אבל הן בתולות בשבילי...״ אמרתי והרמתי גבה באי הבנה, ״זה המשפט הכי מטומטם ששמעתי,״ הוספתי בהקנטה והוא צחק.
״כנראה שעוד לא שמעת את or nah,״ עדן אמר ומשך בכתפיו.
בטח ששמעתי את or nah וכשאני אומרת שבר היה מכור לראפ אני מתכוונת שהוא מכור לראפ. אם לא הייתי מכריחה אותו לשמוע איתי שירים של שנינו הייתי טובעת תחת הכסף, החשיש והתחת הגדול של הבחורות הערומות שבקליפים שלהם.״זה הדייט הראשון שלי עם מישהו אחר מזה שלוש שנים,״ סיפרתי במעין גאווה וכמעט טפחתי לעצמי על הכתף, עדן הרים את גבותיו בפליאה ופנה ימינה לכיוון הפארק.
״שלוש שנים היית עם הדפוק הזה?״ הוא שאל כלא מאמין והנהנתי בכדי לאשר את דבריי.
YOU ARE READING
Comeback
Romance-גמור- סהר היא נערה בשנתה האחרונה ללימודים, בחורה דעתנית שאומרת את שעל ליבה תמיד. היא אוהבת ללמוד, היא אוהבת את החברות והמשפחה ויותר מהכל היא אוהבת את בר, החבר שלה. בר הוא ילד שטותניק, שונא ללמוד ואוהב את סהר, הם תמיד מאזנים אחד את השנייה וזה מה שה...