Maroon 5- she will be loved
-נקודת המבט של בר-
התעוררתי מהשמש שחדרה מבעד לוילון, סהר הייתה מכורבלת לתוכי, פיה פעור כמו תמיד והנחירות הקבועות שלה התנגנו.
היא תקום עם כאב ראש מזעזע, אני כבר צופה את זה.
קמתי מהמיטה בעדינות, השתדלתי כמה שפחות להפריע לסהר הישנונית.נכנסתי למקלחת בכדי לעשות את ארגוני הבוקר ולאחר מכן ירדתי ל המטבח בכדי להכין לי קפה ולמזוג לסהר מיץ תפוזים עם כדור לכאב ראש שבטוח יהיה לה.
בקושי נרדמתי אתמול שוב, היא שואבת לי את כל שעות השינה בהסתכלות ובמחשבות עליה.
אם פעם המחשבות היו רומנטיות היום וברגע זה הן מיניות לגמרי, טוב כמעט לגמרי, אני כן מרגיש אליה משהו.
אחרי אתמול אני באמת לא חושב שאני אצליח להחזיק את עצמי מולה.אני צריך להתעלם ממנה, גם אם אתמול חשבתי שזה לא יצליח היום אני אשתדל לגמרי לא לדבר ולא להסתכל ובטח ובטח שלא לגעת, גם אם זה אומר לא לחבק אותה בלילה, למרות שכרגע זה לגמרי הדבר האהוב עליי.
עליתי אל החדר שלנו והנחתי את כוס המיץ על השידה שעל יד המיטה שלנו, היא ישנה כמו מלאך קטן, הושטתי את ידי ולחטפתי את שערה הנעים.
נאנחתי קלות ויצאתי את המרפסת הקטנה שמחוץ לחדר שלנו, התיישבתי בספה הקטנה ושלפתי סיגריה מהקופסה שלי, תחבתי אותה לפי והדלקתי בעזרת המצית.
שאפתי את העשן עמוק לראותיי ונתתי מבט קטן לאחור, למיטה בכדי להביט בסהר ישנה לפני ששחררתי את העשן שהצטבר.
אני צריך להיפרד מרביד, אני חושב שאני צריך לנסות להחזיר אליי את סהר. אלף פעמים זה לא הצליח אבל אולי הפעם, בפעם האלף ואחת היא תרצה. אולי גם היא רואה אותי כמו שאני רואה אותה.
הבחורה הכי מדהימה שפגשתי.מצד שני אם זה לא ילך אני אפרק את כל מה שבנינו פה ב... יומיים.
זה כלום, אבל זה עולם שלם.שמעתי התמתחויות מאחוריי וכשהסתובבתי עם חצי מגיםי ראיתי את סהר מתמתחת בישיבה ולאחר מכן מניחה יד על ראשה.
האנגאובר עצבני.היא הביטה לשידה וחייכה חיוך קטנטן כשראתה את כןס מית התפוזים ביחד עם הכדור, אני בטוח שזה יתן לי כמה נקודות זכות אם אדאג לה, היא אוהבת את זה.
סהר הסיטה את השמיכה מעליה ואני הסתובבתי בחזרה אל הנוף היפה.
תמונות שלה אתמול מהלילה רצו לי בראש וממש אבל ממש לא רצו לעזוב, אני לא אהיה מסוגל להסתכל עליה מבלי לעשות איזה צעד שבטוח ירתיע אותה, חייב לשתוק, לא לדבר, לא להסתכל, לא להתייחס.״בוקר טוב,״ היא אמרה בקול צרוד ויצאה עם כוס המיץ בין ידיה, המכנס שלה היה קצר, והחולצה מהטיול לא טשטשה את השפעת צינת הבוקר על החזה שלה.
YOU ARE READING
Comeback
Romance-גמור- סהר היא נערה בשנתה האחרונה ללימודים, בחורה דעתנית שאומרת את שעל ליבה תמיד. היא אוהבת ללמוד, היא אוהבת את החברות והמשפחה ויותר מהכל היא אוהבת את בר, החבר שלה. בר הוא ילד שטותניק, שונא ללמוד ואוהב את סהר, הם תמיד מאזנים אחד את השנייה וזה מה שה...