Bill Withers- ain't no sunshine
--התעוררתי במיטה הנעימה שלי ושל בר וקרני השמש שחדרו מבעד לוילונות מעט סינוורו אותי אז הסתובבתי עם גופי ועיניי נפערו מעט.
בר ישן כמו מלאך קטן, לא מכוסה כלל וכמו תמיד רק עם הבוקסר שנצמד לו לתחת ודורש שיתנו לו ביס.
הוא ישן על הבטן, ידיו תחת הכרית וראשו מונח עליה, שפתיו סגורות וכל כך יפות כמו תמונה ממוסגרת.
התרוממתי טיפה בכדי לכסות אותו מאחר והיה מעט קריר בכל זאת, בוקר.
״סהר...״ בר מלמל וכיווץ את מצחו, החזרתי את ידי לחיקי במהירות בכדי שלא יתעורר והוא התהפך על הצד.חיכיתי רגע שהוא יחזור לשנתו העמוקה ונשמתי לרווחה כשהוא פלט נחירה קטנה.
בר שלח עד וגישש ברחבי המיטה עד שמצא את גופי, הוא כרך את ידו סביב גופי וסובב אותי ככה שגבי אליו וצמוד לבטנו הערומה.״התגעגעתי...״ הוא מילמל בזמן שאני נשארתי עם עיניים פעורות לרווחה, הסכמתי לעצמי לכסות את שנינו ולעצום את עיניי.
הלוואי ויכולתי להסביר את התחושה המדהימה הזו, של הידיים הגדולות האלה שנכרכות סביב הגוף שלך, החום שמוקרן החוצה והנשימות הקטנות שמתנגשות בעורף וגורמות לצמרמורת נעימה.
הנחתי את שפתיי על אמתו והנחתי נשיקה קטנה, סתם כי הוא ישן ואני יכולה לאהוב אותו מבלי שזה יהיה מביך.
הבטתי החוצה אל המרפסת וחייכתי לעצמי חיוך קטן.
זה לגמרי אידיאלי כל העסק כאן, אנחנו במקום יפהפה ביותר, בר הוא הגבר המושלם לחלוק איתו מיטה, יש לי רק שקט, נוף מדהים מבחוץ ואת האהבה הישנה שלי שמחבק אותי כאילו אני הדבר הכי חשוב בעולם.הקטע ההזוי ביותר הוא שכשהייתי בסביבתו של בר, מספיק שהוא היה בזוית העין שלי כבר לא חשבתי על עדן יותר.
נפגעתי כל כך אבל זה לא כאילו לא הייתה לי אזהרה קודמת מבר אבל אני הייתי רק עסוקה בלחשוב על כמה הוא לא רוצה בטובתי, ואולי במקום כלשהו חשבתי לעצמי מחשבה מגוכחת על כך שהיא מקנא ולכן לא רוצה שאני ועדן נהיה ביחד, אבל זה לא מרוע ולא מקנאה, בר הכיר את עדן וכנראה שגם את האקסית המיתולוגית ובסך הכל רצה לדאוג שלא אפגע שוב.
הוא דאג לי ככה מתוך דאגה? או מתוך מצפון ורגשות אשם על העבר? הלוואי שמתוך דאגה כי אני תמיד אדאג לו, במקום קטן או בעצם לא כל כך קטן הוא שם, תפס את הפינה החמה ומסרב לעזוב, אבל אני אוהבת את זה, את הפינה הקטנה הזו ובתוך תוכי יש בי את התקווה הזו שגם לי יש את הפינה החמה אצלו.
פינה חמה אה? עד לפני לא מזמן רציתי לשרוף אותו ובחיים לא האמנתי שנגיע למצב ששנינו מחובקים וגם בלי שום קשר, המצב שלנו סבבה לא? אני מאמינה שכן, אקסים אחרים בכלל לא מדברים אחד עם השניה.
YOU ARE READING
Comeback
Romance-גמור- סהר היא נערה בשנתה האחרונה ללימודים, בחורה דעתנית שאומרת את שעל ליבה תמיד. היא אוהבת ללמוד, היא אוהבת את החברות והמשפחה ויותר מהכל היא אוהבת את בר, החבר שלה. בר הוא ילד שטותניק, שונא ללמוד ואוהב את סהר, הם תמיד מאזנים אחד את השנייה וזה מה שה...