No Doubt - Don't Speak
-נקודת המבט של בר-
נכנסתי למועדון בו התקיימה המסיבה והלכתי לבר, המקום שגבריאל אמר לי לפגוש אותו.
נשענתי על הבר וחיכיתי לו.הצטערתי על כך שסהר לא יכלה לבוא איתי, הבנתי יש מבחן מחר, אבל כמה אפשר רק ללמוד וללמוד, אני מת שהיא תצא איתי טיפה, תשתחרר.
״סליחה!״ שמעתי צעקה לידי וראיתי בחורה מנסה לתפוס את תשומת ליבו של הברמן אך ללא הצלחה.
צעקתי בחזקה והברמן הסתובב, הצבעתי על האלמונית בכדי שישרת אותה והוא התפנה אליה.״תודה,״ היא לחשה באוזני בעודה מחכה למשקה שלה, חייכתי והנהנתי.
רק כשהעפתי אליה מבט ראיתי שזו המלצרית שמילצרה לי ולסהר לפני שבוע כשיצאנו לחגוג לה. גם היא זיהתה אותי.״אתה.״ קראתי את שפתיה וצחקתי.
״אני,״ עניתי חזרה, היא לקחה את כוס האלכוהול ושילמה לברמן.
״בת כמה את?״ שאלתי וכיווצתי את מצחי.
״שבע עשרה,״ היא צעקה לאוזני בכדי להתגבר על הרעש והמוזיקה.״אז איך?״ שאלתי כלא מבין והצבעתי על כוס האלכוהול שלה.
״תעודה מזויפת.״ היא הראתה לי אותה וצחקתי, מתוחכמת.
״ואיך אתה נכנסת?״ היא שאלה בסקרנות.
״קשרים,״ עניתי גם אני בשחצנות.״אולי תעלה איתי לחלוק איתי סיגריה?״ היא שאלה ונאנחתי.
״יש לי חברה,״ עניתי באדישות, היא צחקה והשפילה את ראשה.
״זה חבל, אבל סיגריה זה לא סקס,״ היא אמרה בגסות ושקלתי את דבריה. אנחנו רק נעלה ונדבר, גבריאל הזה גם ככה לא פה.״בואי.״ סימנתי לה ועלינו שנינו לקומה העליונה בכדי לצאת למרפסת. רוח קרירה הכתה בי ושיערה של הזרה פגע בפניה.
״אתה הגבר פה או אני?״ היא שאלה בחיוך מתגרה והוצאתי את החפיסה מהכיס שלי, הוצאתי אחת לה ואחת לי.״ג׳נטלמן של ממש.״ היא הדליקה את שלה ואחר כך את שלי. שאפתי את העשן לראותיי ושחררתי אותו.
היא הייתה כל כך שווה, היא לבשה שמלה שחורה צמודה עם נעלי עקב. שיערה השחור שהגיע עד כתפיה היה פזור והאודם שמרחה הדגיש את שפתיה הבשרניות.
״ככה אומרים,״ אמרתי בהשתחצנות ונשענתי על המעקה. היא שיחררה את העשן והביטה בי.
״איפה חברה שלך?״ היא שאלה ונשענה על המעקה לצדי.
״בבית, לומדת,״ אמרתי בפשטות והיא הנהנה בהבנה.״מהטובות,״ היא הסיקה והנהנתי.
הבחורה שלי לגמרי ילדה טובה, הבחורה שלי גם בחיים לא תתלבש כמו האלמונית.
״מי את?״ שאלתי ושאפתי אני מהסיגריה שלי, היא הביטה בי וחייכה.״אני ניצן, בת שבע עשרה, עובדת במלצרות ושונאת ילדות טובות,״ היא סיפרה וגיחכתי.
״ומי אתה?״״אני בר, בן שבע עשרה וחצי, מילצרתי בעבר ומאוהב בילדה טובה,״ החזרתי לה באותו המטבע והיא חייכה חיוך חושף שיניים ישרות.
YOU ARE READING
Comeback
Roman d'amour-גמור- סהר היא נערה בשנתה האחרונה ללימודים, בחורה דעתנית שאומרת את שעל ליבה תמיד. היא אוהבת ללמוד, היא אוהבת את החברות והמשפחה ויותר מהכל היא אוהבת את בר, החבר שלה. בר הוא ילד שטותניק, שונא ללמוד ואוהב את סהר, הם תמיד מאזנים אחד את השנייה וזה מה שה...