פרק 16- טרום מסיבה

15.1K 1.1K 343
                                    

וביי ביי לאגדה. RIP
Prince-kiss
--

-נקודת המבט של סהר-

״צריך לארגן למכוער מסיבה,״ גבריאל אמר בזמן שכולנו ישבנו על הדשא תחת העץ שנתן צל מהשמש החמה. זה נראה כאילו החורף לא רוצה להגיע.

״מתי יש לו?״ אבישג שאלה ואכלה מהטוסט שלה עם התירס והטונה בפנים. ילדה דוחה.
״עוד שבוע בדיוק,״ עניתי בעודי מתעסקת בדשא, תולשת אחד ומתחילה לקרוע אותו לגזרים.

״סהר כבר קנתה חזייה חדשה,״ אבישג אמרה וכולם צחקנו. פלטתי גיחוך מזלזל והמשכתי להתעסק בדשא.

״בטח מה... סופרת את הדקות לאחור,״ אמרתי בציניות, היא צחקה וזרקה עליי תירס אחד.

״הם ידידים עכשיו אבישג,״ אלינור ששכבה על חזהו של גבריאל אמרה בהתגרות וגלגלתי את עיניי.

״ידידים ידידים במיטה שוכחים.״ גיא הגיח מאחוריי והתיישב צמוד לאבישג, הוא כרך את ידו סביב כתפה ונשק ללחייה.

העניינים מתחממים, זה רק עניין של זמן עד שאבישג תיתן לו לנשק אותה ולשאת אותה על סוס לעבר השקיעה או במקרה של אבישג על אאדוי קבריולה את עבר סרט האימה החדש ביותר שיצא בקולנוע.

הבנתי שהיא והוא כבר יצאו לכמה מקומות ביחד והיא תמיד עשתה שיחת ועידה איתי ועם אלינור אחרי כדי לספר כמה מצחיק ומקסים הוא. פתאום היא גם מוצאת אותו מושך אחרי שנים שאני ואלינור מנדנדות לה שהוא אחד הגברים היפים בבית הספר.

״אני יכולה לשכנע את ההורים שלי לצאת לחופשה,״ אלינור הציעה וגיא מחא כפיים.
״אש,״ אבישג אמרה ביובש וגבריאל נשק לראשה של אלינור.

לאלינור יש בית כמו ארמון, ההורים שלה מפליצים כסף והיא אחת הילדות היותר מפונקות שיצא לי להכיר, היא איכשהו מדי פעם מצליחה לשכנע את ההורים לצאת לאיזו חופשה בצפון ומרימה מסיבה.

״רעיון טוב אלי,״ הוא לחש באוזנה ונשק ללחיה כמה פעמים. אני כל כך מקנאה.
אלינור וגבריאל בשיא הקשר שלהם ואני כל כך שמחה בשבילם, זה נראה כאילו כלום לא יכול להפריד בניהם ואלינור כבר זרקה כמה מילים על כך שהיא וגבריאל רוצים לקחת צעד קדימה ביחסים אבל היא עדיין קצת חוששת.

היא די מנדנדת לי על זה ומסתמכת עליי מאחר שאני ובר שכבנו די הרבה זמן, היא שואלת שאלות ושופכת חששות ואני שם כדי לענות ולהרגיע. חוץ מזה, גבריאל לא בתול מגיל חמש אני בטוחה שהוא יודע מה עושים.

״אז איך אנחנו הופכים לו את יום ההולדת למושלמת?״ אלינור שאלה וכולם הביטו בי.
״מה?״ שאלתי בתמימות ואבישג הטתה את ראשה לצד כאילו מחכה לתשובה ממני, ״תביאו הרבה אלכוהול, המון אלכוהול,״ הצעתי וגבריאל הצביע עליי.
״הילדה גאון!״ הוא הכריז, צחקקתי ונדתי בראשי.

ComebackWhere stories live. Discover now