פרק 12- עניין של פרספקטיבה

15.1K 1.1K 214
                                    

כי הגרסה של ההופעה החיה יפה בכל כך הרבה צורוצ.
Led zeppelin- stairway to heaven
--

-נקודת המבט של סהר-

קיבלתי הודעה מבר שהוא למטה, רצתי למראה ובדקתי את האיפור שלי.
איפור מי שישמע, מסקרה ואודם עדין שהעזתי למרוח.

אני הצעתי לבר שנדבר, הייתי צריכה להיות הכי רגועה ומאורגנת לפגישה הלא משמעותית הזו ולמרות זאת התרוצצתי בחדר בחיפוש אחרי בגדים פשוטים, שיראו שלא אכפת לי אבל שיהיו יפים.

התנהגתי כאילו זה היה הדייט הראשון שלנו בכיתה ט׳ כשהוא לקח אותי לים, הייתי בטוחה שזה סתם יהיה דייט שגרתי ונדוש אבל בר כמו שבר לא הצליח להפוך אותו לכזה.

-פלאשבאק-

הגעתי לים לאחר שהדודה הלחוצה שלי הורידה אותי ונדנדה לי עשרים פעם להתקשר אליה אחרי ולספר לה הכל ואני מהמבוכה הסכמתי והבטחתי שאתקשר למרות שאין מצב בעולם שאעשה זאת.

התחלתי ללכת לכיוון החוף וכבר באופק ראיתי את בר ואת החיוך הגדול שנפרש על פניו. שיט בחיים לא יצאתי עם בן אדם כל כך יפה.

לא יכולתי לתאר את התחושה שהרגשתי כל פעם שחשבתי על הנשיקה שלנו במעלית לפני שבוע, איך הוא תפס במותן שלי ביד אחת וביד השנייה חפן את פניי, הייתי משלמת כדי לחזור לרגע הזה.

התקדמתי אליו בחיוך מבוייש והוא כרך את ידו סביב מותני, הוא נשק לראשי והלכנו שנינו לאורך החוף.

רוח חמימה העיפה את שמלתי ואת שיערי ועצמתי את עיניי בעונג.

״מה אנחנו הולכים לעשות?״ שאלתי בסקרנות והוא הצביע על מקום בו הייתה פרושה שמיכה דקה על החוף ועליה עוד כמה דברים שלא היו ברורים מרחוק.

״את זוכרת שסיפרת לי שאת ואבא שלך אהבתם להעיף ביחד עפיפונים בעיר הקודמת שלך?״ הוא שאל אותי וחיוך ענק נמתח על פניי, חיבקתי אותו והוא צחק, ״אני מבין שאת אוהבת את הרעיון,״ הוא אמר בצחוק ונשקתי ללחיו.

״לא ידעתי שאתה יכול להיות גם מקסים ומקורי,״ הקנטתי אותו והוא הביט בי כנעלב, אני רק צחקתי והמשכתי ללכת קרוב אליו בעוד ידו כרוכה סביבי ואין לי דרך לתאר את ההרגשה הזו.

״מקווה שהרוח תהיה לטובתנו,״ הוא מילמל ופתאום הרים אותי כך שיד אחת תחת גבי והשנייה תחת ברכיי. צווחתי בהפתעה וכרכתי את ידיי סביב צווארו.

״זה הולך להיות כיף!״ הכרזתי והוא הוריד אותי לקרקע.

״טוב אתה ממש גרוע,״ אמרתי בגיחוך בזמן ששנינו התיישבנו על השמיכה, בר הניח את ידו מאחורי גבי. זה היה נראה כאילו הוא רוצה לחבק אותי אבל הוא לא בדיוק בטוח במעשים שלו.

״החוט פשוט התלפף סביב היד שלי!״ הוא קרא בהתגוננות בזמן שאני הוצאתי מהתיק סנדוויצ׳ים שאימא שלו הכינה ביחד עם בקבוק של תה קר.

ComebackWhere stories live. Discover now