פרק 7- ברוך מרפא חולים

17.6K 1.1K 448
                                    

טונה- גם זה יעבור
--

״בוקר טוב מאמי,״ ניצן אמרה מבעד לקו הטלפון וחייכתי.
״בוקר טוב,״ החזרתי ופתחתי את דלת המכונית שלי, נכנסתי למושב הנהג והנחתי את התיק על יד המושב שלי.

שישי היום ואני ועוד כמה ילדים מהשכבה תכננו להבריז לטובת הים.
גבריאל ואני עוד לא חזרנו לדבר עד הסוף, אנחנו ביחסי ׳שלום שלום׳ ולא יותר מזה, הוא כועס ובצדק, אבל הוא יתקרר.

״היום אני נפגשת עם כמה חברים שלי,״ ניצן סיפרה והמהמתי אל תוך הטלפון, ״הייתי רוצה שתבוא,״ היא הוסיפה בבקשה והידקתי את לסתי.

״אני בדרך לים, אני מאמין שאני אחזור סחוט,״ ניסיתי להתחמק מזה והיא נאנחה בעצבנות.

״אוקיי אל תבוא,״ היא אמרה בקול גבוה ויצאתי מהחניה, לא היה לי כוח לרגשי שלה.

לניצן היה מן קטע כזה, לקבל את כל מה שהיא רוצה וכשהיא לא קיבלה את זה היא הייתה מתבכיינת עד שהייתה מקבלת אותו.

״נראה כבר,״ אמרתי בתבוסה ויכולתי לדמיין את החיוך הרחב שלה.
״טוב מאמי שלי, אני אוהבת אותך,״ היא אמרה בהתלהבות וגיחכתי.

״גם אני אוהב אותך קטנה,״ החזרתי לה והיא צחקקה.
״נדבר?״
״נדבר,״ עניתי וניתקתי את השיחה.

הרמתי דיסק אקראי שהיה על המושב ליד והכנסתי אותו אל המערכת.

״חרא...״ מלמלתי כששלמה ארצי התחיל להתנגן, שנאתי את הזמר הזה, סהר תמיד הייתה מתחננת בפניי ואני תמיד הייתי נכנע לילדה הזו.

-פלאשבאק-

סהר נכנסה למכונית שלי כששערה החלק אסוף לקוקו הדוק שנפל על כתפיה באופן יפהפה, היא חייכה ורכנה קדימה בכדי לנשק אותי.

״הבאתי משהו,״ היא לחשה כשפניה היו צמודים לשלי.
״מה הבאת?״ שאלתי בחיוך קטנטן.
״את זה,״ היא הכריזה והרימה אל מול פניי דיסק של שלמה ארצי בשם ׳שניים׳.

״ממש לא,״ אמרתי בחצי חיוך ונשקתי לאפה, היא נשענה אחורה ונשפה בעצבנות.
״אתה אפילו לא נתת לו צ׳אנס!״ היא קראה והתחלתי לנסוע לעבר המקום שאני וסהר החלטנו שננסה אותו בפעם הבאה כשנרצה לצאת לאכול.

״אני רחוק שוב מהבית חבוש מגבעת של אבי כל הסרטים שחור לבן אחרת לא נבין,״ ציטטתי שורה טפשית מאחד השירים שלו.

אימא שלי הייתה מעריצה גדולה של שלמה ארצי, היא כל הזמן אמרה שהיא גדלה עליו ושכל שנות הנעורים שלה היו מלאות בשירים שלו ואני סתם לא סבלתי את המילים הפלצניות והלא מובנות בעליל. אני חושב שכשהחברה שלי ואימא שלי נפגשו זה היה סיפור אהבה יותר גדול משלי ושלה.

״אם אתה לא אוכל בשר אתה לא תקבל פודינג, זה יותר טוב?״ היא שאלה בהתרסה וצחקתי לעצמי.

ComebackWhere stories live. Discover now