adele- lovesong
-נקודת המבט של בר-
התעוררתי מתחושה לא נוחה מאחורי העורף שלי, כיווצתי את מצחי באי נעימות וכשהושטתי יד בכדי לבדוק את מקור הבעיה ראיתי שראשי מונח כל מסעד הספה במקום על הכרית הנוחה במיטה האלוהית שלנו.
החלק הטוב בסיפור הוא שסהר הייתה שכובה עליי, היא הניחה את ידה את חזי ואת ראשה על ידה. יד אחת שלי הייתה מונחת על גבה ושמיכת הפוך הגדולה כיסתה את שנינו ואף נשפכה אל הרצפה.
היינו חצי ערומים וזה נתן לי תזכורת לכמה שעות קודם.
חייכתי מאוזן לאוזן והבטתי בכוכבים שנצצו בשמיים.הייתי לגמרי שמח, זה היה הרבה יותר ממה שציפיתי אליו בטיול, ציפיתי שנצחק קצת אולי חיבוק פה ושם אבל הכל פה מעבר.
וזה הדבר הכי טוב שיכולתי לבקש.היה קר בחוץ והשעה בטח הייתה כבר שלוש, למרות ששמיכת הפוך הייתה עבה וחמימה הקור גבר עליה וסהר רעדה מעט מעליי, אחרי הכל היא בקושי לבשה משהו.
״סהרו,״ לחשתי בשמה וליטפתי את שערה.
״מממ...״ היא פלטה מנומנמת וזזה מעט.
״יפה שלי בואי אני אכניס אותך לחדר,״ הצעתי יפה והיא הנהנה בהסכמה.היא התיישבה מתוך שינה אני מניח, עיניה עדיין עצומות והפוך נופל מעליה כך שהיא נשארת רק בחזיה ותחתונים.
הנחתי יחד אחת תחת עורפה ואת השניה תחת ירכיה והרמתי אותה כאילו הייתה תינוקת, היא הצטנפה אליי ונכנסתי לחדר.
הנחתי אותה על המיטה הנוחה והסתובבתי בכדי להביא את השמיכה שנפלה בחוץ אך סהר תפסה בידי, לפחות ניסתה.
״אל תלך,״ היא ביקשה ונדה בראשה, חייכתי לעצמי ונשקתי לראשה.
״אני לא הולך לשום מקום,״ אמרתי לה בשקט ורצתי מהר להביא את השמיכה, סגרתי את הדלת וחזרתי למיטה שלנו.
איך אני אוהב להגיד את זה.המיטה שלנו.
שלנו.
שלנו.
שלנו.כיסיתי את סהר עד לצווארה והקפתי את המיטה בכדי לשכב בצידה השני, סהר זזה לאמצע המיטה ותפסה בידי בכדי שאכרוך אותה סביבה.
״לילה טוב,״ היא מלמלה וחיבקה את ידי, נשקתי לקודקוד ראשה והידקתי אותה אליי.
כבר נמאס לי לספר כמה טוב לי.
-נקודת המבט של סהר-
התעוררתי בין ידיים חמימות ומוכרות, היה לי כל כך נעים שפשוט לא פקחתי את עיניי ורק חייכתי מתוך שינה, זה לגמרי השבוע הטוב בחיים שלי.
הסקס אתמול היה הדבר הכי לא צפוי שקרה.
טוב אולי זה כן היה קצת צפוי, היה אפשר להרגיש את המתח המיני בנינו מקילומטרים, ואם אתה ממש מוזר היה אפשר להריח אותו.מה יקרה עכשיו? אחרי שבר יקום? נתנהג כאילו כלום בנינו לא קרה בלילה הקודם? נתעלם אחד מהשניה? נתנהג כאילו אנחנו שוב זוג? כאילו אין לו חברה?
פאק!
פקחתי את עיניי בבהלה וקפאתי לרגע.
פאק! פאק! פאק! חרא על החיים שלי.יש לבר חברה בבית, שהיא מאוד יפה ובלונדינית עם ציצים כאלה יפים שבטח שוכבת איתו והם מדברים כל יום והיא ישנה אצלו ומשחקת עם גל.
בת זונה מגיע לה ששכבתי עם החבר שלה.לא בעצם לא מגיע לה, זה לא מגיע לאף אחד, אני חרא, לא רוצה להיות חרא לבד, שנינו חרא.
אוף, אני אוהבת אותו.
אני צריכה לריב איתו לפני שאכנס שוב למעין שברון לב שיקח לי חודשים על גבי חודשים להשתקם ממנו.
אסור היה לנו לשכב, אני לא בן אדם פיזי, אני בן אדם שנקשר והאקט הזה הרבה יותר מהנאה גופנית.
אין שום דבר פיזי כשהוא מסתכל לך בעיניים ואומר לך מה את בשבילו.
זה נטו אהבה.הסתובבתי בעצב וחייכתי לעצמי כשראיתי אותו ישן בשלווה.
נשקתי בעדינות לאפו וליטפתי את לחיו, נוגעת לא נוגעת.״אני אוהבת אותך,״ לחשתי בשקט בשקט כאילו זה הסוד הכי שמור בעולם וקמתי למקלחת.
והנה אני מחזירה אותי ואותו לנקודת ההתחלה שלנו.
זרים.-נקודת המבט של בר-
״אני אוהבת אותך,״ היא לחשה לי בשקט ונישקה אותי בזמן שכרכתי את ידה סביב גבה התחתון ומשכתי אותה אליי.
״אני רוצה שנחזור,״ אמרתי לה בנחישות והיא חייכה והשפילה את ראשה, ״מה?״ שאלתי כלא מבין והרמתי את ראשה בעזרת ידי.
״אני גם רוצה, גרמת לי להבין שאני אוהבת אותך,״ סהר אמרה בביישנות וצחקתי לעצמי, חיבקתי אותה חזק חזק והיא לחשה שוב בשקט בשקט, כך שבקושי שמעתי אותה.
״אני אוהבת אותך.״
וכשפקחתי את עיניי הבנתי
שזה בסך הכל היה חלום.
--קצר, בלי הרבה עלילה אבל משמעותי.
משתדלת לא למרוח את הסיפור אם אתן מרגישות שכן אז סליחה פשוט תמיד קופצים לי רעיונות וגאים שאני רוצה להכניס.
מקווה שתסלחו ליצר המתלהב שבי.רוצות לנחש מה יהיה בפרקים הבאים?
610 דירוגים
160 תגובות
פסח מתקרב חופש מתקרב זה אומר הרבה כתיבה אמן.
YOU ARE READING
Comeback
Romansa-גמור- סהר היא נערה בשנתה האחרונה ללימודים, בחורה דעתנית שאומרת את שעל ליבה תמיד. היא אוהבת ללמוד, היא אוהבת את החברות והמשפחה ויותר מהכל היא אוהבת את בר, החבר שלה. בר הוא ילד שטותניק, שונא ללמוד ואוהב את סהר, הם תמיד מאזנים אחד את השנייה וזה מה שה...