פרק 44- אחת עשרה

15.8K 1K 217
                                    

The weeknd- high for this
---

-נקודת המבט של סהר-

שאפתי בחיוך את ריח הבושם של בר שנתפס בסדינים, ככה אני אוהבת להתחיל את הבוקר שלי.

החדר היה חשוך ובירכתי את בר על שזכר לסגור את התריס כך שאפילו טיפת אור לא נכנסה, הוא יודע שזה היה מחרב לי את השינה.

הוא מכיר אותי, הוא זוכר גם את הדברים הכי קטנים ומפונקים שלי.
גם מבלי לפקוח את עיניי הרגשתי שהוא לא במיטה, לאן הוא הלך הטמבל הזה? שיחזור ויחבק אותי, יש לנו חצי שנה להשלים.

וואי ישנתי כל כך טוב, בלילה הקודם לא נרדמתי בכלל רק בכיתי, ובהפסקות בין בכי לבכי קמתי לחבק את אמא שלי שבכתה.

הייתי צריכה גם אני את החיבוק, את המילה ואת הליטוף וידעתי לבחור בבן אדם המושלם שיעשה את זה.

השעה הייתה אחת עשרה, הסטתי את השמיכה מעליי וקמתי בעצלתיים, גררתי את עצמי למקלחת והתחלתי לחפש אחר מברשת שיניים חדשה וכשמצאתי אחת מרחתי עליה מעט משחה והתחלתי לצחצח את שיניי.

בר הופיע בכניסה לחדר המקלחת כשהוא במכנסי טרנינג אפורים ובלי חולצה, מתה על הגוף שלו.

״ישנת טוב?״ הוא שאל וחייכתי כאחת שמודה באשמה, ״יופי,״ הוא אמר והתקרב בכדי לנשק את הצוואר שלי ברכות.

״אני אלך להכין לך קפה,״ הוא הודיע ויצא, חייכתי לעצמי וירקתי את המשחה בכדי שאוכל להרחיב את חיוכי.

כשיצאתי והלכתי אל המטבח ראיתי את בר מחכה שהמים ירתחו, כשראה אותי הוא הסתובב כך שגבו אל השיש, התקרבתי אליו וחיבקתי אותו.

״פספסת יום לימודים בשבילי,״ אמרתי כאילו איזו מחווה רומנטית הוא כבר עשה בשבילי, בר לא סבל את הלימודים וחמש יחידות מתמטיקה הוא עושה בנס רק בגלל שהוא גאון שידע בכיתה ח׳ פונקציה קווית.

״לא ידעתי מה לבחור, את ביאליק או אותך,״ הוא אמר בדרמטיות ומחץ אותי בחיבוקו.

״בטח שביאליק,״ אמרתי בחיוך.
״ברור, שירת ביאליק מדליקה אותי,״ הוא ענה והתחלתי לצחוק, ידיו נחו על פניי והוא הרים אותן כך שפניי היו מול שלו. הוא רכן אליי והצמיד את שפתיו לשלי.

״שרוף, מאוהב, מחוק,״ הוא אמר וחייכתי.
״עליי?״ שאלתי והטיתי את ראשי מעט לצד.

״על ביאליק,״ הוא ענה בהתחכמות וצחקתי, בר הסתובב ומזג מים לקפה שלי, מעט חלב והגיש לי.

חזרנו בחזרה לחדר שלו, המצב הקבוע האהוב עליי, הוא חצי שוכב חצי יושב בזמן שאני חצי שכובה עליו והוא מחבק אותי.

אני יכולה להעביר ככה, שעות, ימים, חודשים, התגעגעתי כל כך ורק עכשיו זה מכה בי הכל, כמה שכל זה היה חסר לי.

ComebackWhere stories live. Discover now