Tomas
Přijel jsem před Nicův dům. Bylo tu zaparkovaných tolik aut, že mi chvíli trvalo než jsem našel místo kde zaparkovat. Vystoupil jsem co nejrychleji a uhladil si sako. Spěšně jsem se podívala na mobil, nebyl tam žádný zmeškaný hovor od Nica což bylo dobré znamení. Rozeběhl jsem se do domu.
,,Nazdar Tome" zavolali na mě Brett s Colinem, Nicovy vojáci. Rychle jsem na ně mávnul a vběhl do domu. Jakmile jsem byl uvnitř,ještě jednou jsem si uhladil sako a projel vlasy svými prsty aby na mě nešlo poznat že jsem běžel. Přece jen mám reputaci kluka kterému je všechno jedno, takže se jí musím držet.
Ihned jsem si odchytil číšníka se šampaňským a jednu sklenici si od něj vzal. Teprve až poté jsem se rozhlédl po místnosti. Všude bylo spoustu mafiánu, jejich žen a dětí, taky tu bylo několik společníků a kapitánů. I vojáky se tu jen hemžilo.
Jakmile si mě začali ostatní všímat, nasadili falešné úsměvy a začali mě radostně vítat a zdravit. Jasně, teď když bude Nico bossem tak je pro ně důležité aby se mnou byly za dobře. Zrovna jsem se chystal pozdravit sestry Millersovy, pohledné dvojčata, když mě někdo tvrdě popadl za paži a táhl mě k rohu místnosti. Ani jsem se nemusel ohlížet abych poznal že je to Nick.
,,Ty máš takový štěstí že jsi můj bratr, jinak bych tě zabil" sykl na mě. Na sobě měl svůj šedí oblek s bílou košilí. Všiml jsem si že i on si prohlíží mé oblečení a zamračí se ,,Kravata ti nic neříká?".
Jen na něj s úsměvem protočím oči. ,,Jak to všechno bude probíhat?" zeptal jsem se ho ze zvědavosti. Nico si založil ruce do kapsy ,,Dáme si společnou večeři a pak zatímco ženy budou v hale, my s ostatními muži půjdeme do pracovny, kde oficiálně převezmu pozici bosse". Chápavě kývnu a rozhlédnu se znovu po místnosti.
,,Je tu dnes hodně lidí" prohodím a napiju se ze sklenice šampaňského. Nico jen tiše kývne.
,,Taky je tu hodně mladých dívek z dobrých rodin" prohodil Nico jako by nic. Téměř okamžitě jsem věděl o co mu jde a tak jsem hlasitě zasténal ,,Nico nezačínej zase, nechci se oženit a konec".
,,Už zase svého bratra nutíš do svatby?" ozvalo se za námi. Oba jsem se otočili a spatřili jak k nám kráčí usměvavá Elena. Vypadala opravdu krásně. Měla dlouhé zlatavé šaty a vlasy stáhnuté do elegantního účesu. Přesně takhle by měla vypadat každá žena mafiánského bosse.
,,Přesně tak, zase mě chce oženit" postěžoval jsem si s úšklebkem Eleně. Elena se na mě usmála, naklonila se a lehce mě políbila na tvář ,,Jsem ráda že si dorazil".
Nico se na mě ale pořád mračil. S tou svatbou to myslel vážně a to mě štvalo. Když se na mě nepřestane mračit ani po tom co mu Elena vtiskne na tvář pár polibků, protočím na něj oči.
,,Sakra Nico! Abych se já oženil, musel by ta dívka být někdo jako Elena ale Elena je jedinečná takže asi zůstanu navždy volný" mrknu sladce na Elenu a ta se pousměje. Nicovo mračení se ještě zesílilo a tak jsem se radši dal rychle k odchodu.
Chvíli jsem se procházel místností plné lidí když ke mě přicupitala Bella, Elenina sestra. ,,Ahoj Tome" poslala mi jeden její svádivý úsměv. Na mě to ale nějak nezapůsobilo. Jakmile tahle holka pochopila že nemá u Nica šanci, přesunula se na mě. Bella byla krásná žena, ale abych jí dostal do své postele, musel bych si jí vzít a za to mi ta holka nestojí.
,,Tome, kamaráde...musím ti něco říct" přispěchal ke mě Max a omluvně se podíval na Bellu ,,Promiň krásko ale musím ti na chvíli tohohle krasavce ukrást". Nečekal na Bellinu odpověď a táhl mě pryč.
ČTEŠ
Chci tě vlastnit! (2# Mafiánův majetek)
RomanceTomas Luciáno je pravým opakem svého bratra. Nikdy si z ničeho nedělal velkou hlavu a ani netoužil být Mafiánským bossem. Nejdůležitější pro něj byly tři věci: Zábava, ženy a rodina. Když Nico, jeho bratr s Elenou na několik měsíců odjeli ze země...