25. Večeře

8.2K 429 12
                                    


Caroline

,,Mohl by jsi se prosím přestat na mě takhle dívat" řekla jsem tiše a pokusila si tričko stáhnout o něco níž i když to moc nešlo. Proto jsem se rychle vydala ke stolu abych se posadila. Když jsem se podívala na Tomase, zjístila jsem že se na mě pořád dívá jako na sedmý div světa. Přivádělo mě to do rozpaků. Proto jsem raději přesunula svou pozornost na stůl před sebou. Z toho pohledu mi zakručelo v žaludku. Na stole bylo pečené i smažené kuře. Několik různých příloh a hromada zeleniny nebo salátů. Nemohla jsem si vybrat. 

Po chvilce rozmýšlení jsem si na talíř nandala velký kus pečeného kuřete s rýží a kopou zeleniny. Když jsem pohledem zatoulala k Tomasovy, hloupě se usmíval. Zvědavě jsem se podívala na jeho talíř a žasla. Jeho talíř byl plný hranolek se smaženým i pečeným kuřetem dohromady. Zato žádná zelenina. Vlastně mě to ani nemělo překvapovat, který muž by přece dobrovolně jedl zeleninu? 

S chutí jsem se dala do jídla a byla vděčná za to, že se Tomas nesnažil navázat konverzaci. Nejspíše se chtěl plně věnovat jídlu.

,,Dáš si šampaňské?" zeptal se mě poté co jsem dojedli. Zvedla jsem zrak od svého prázdného  talíře a podívala se na něj. Mírně jsem se pousmála a přikývla. Tomas vytáhl z kyblíku s ledem láhev šampaňského a opatrně ho otevřel. Poté nalil zlatavou tekutinu do dvou pohárků a jeden mi podal. Když jsem se pro něj natáhla, naše prsty se lehce dotkli ale i to stačilo k tomu aby mi po těle přeběhla vlna žáru.

,,Tak tedy na nás...a na tuhle noc" začal Tomas přípitek a já na něj sarkasticky protočila oči ale přesto jsem si s ním připila. Chuť šampaňského se mi rozlila po ústech než mi sklouzla do krku. Musela jsem uznat že tohle šampaňské bylo opravdu dobré. 

Skoro jsem díky dobrému jídlu i pití zapomněla na svůj oděv...skoro. 

,,Díky za poklidnou večeři Tomasi, ale myslím že už si půjdu lehnout" usmála jsem se líně a pokusila se vstát ale Tomas mě chytil za ruku a stáhl mě zpět na židli.

,,Není přece kam spěchat, ještě jsem ani nevypili láhev toho dobrého šampaňského" dořekl a ihned mi dolil skleničku až po okraj. 

Uteklo asi 20 minuta. My měli za sebou dvě láhve šampaňského a konverzaci snad o všem možném. Od oblíbených filmů po nejhorší zážitky ze školy. Mé se teda rozhodně nedali srovnávat s Tomasovým. 

Tomas mi zrovna dořekl další vtipnou historku ve které byl hlavní postavou on a jeho třídní učitel. Nemohla jsem se přestat smát. Nejspíše mi k tomu napomáhal i fakt že jsem byla už mírně opilá...no možná trochu víc "mírně". Musím přiznat že jsem se dobře bavila. Tomas dokázal být skvělí společník když chtěl. 

,,Jsi krásná" zašeptal nečekaně Tomas a já se přestala hihňat. Podívala jsem se na něj a v tu chvíli se naše pohledy spojily. Vypadal tak dokonale. Neovládla jsem se a lehce zavzdychala díky čemu Tomasovy zacukali koutky. Pomalu jsem zvedla ruku a lehce mu přejela přes jeho tmavé vlasy. S úsměvem jsem mu je lehce rozcuchala.

,,Polib mě Caroline" řekl naprosto nečekaně Tomas a já v tu chvíli na nic nečekala. Brala jsem to jako rozkaz který musím splnit. Natáhla jsem se k němu a přitiskla své rty na jeho.  V tu chvíli mi přišlo jako by mnou prošel blesk. 

Pak už šlo všechno rychle a rozum stranou. Ani nevím jak jsem se dostala na Tomasův klín. Náš polibek se stával hladovější. Čím více jsem se k sobě tiskly, tím více jsem byly roztouženější. 

Krátce jsem od sebe odtrhli rty abychom se na sebe podívali, ale i ten krátký pohled stačil k tomu abychom si všechno řekli. Znovu jsme se vášnivě políbili. Tomasovy ruce začali klouzat pod mé, nebo spíše jeho tričko a já z toho nového pocitu nadskočila. Všechno pro mě bylo nové.

Poté přesunul svá ústa na můj krk, čímž mě donutil zavzdychat. Vše mi to přišlo tak intenzivní. Vlastně se nadalo ani nic jiného očekávat, všechno co teď dělám zažívám poprvé ale s Tomasem to nejspíše ani nehne, vždyť tohle musel dělat se stovkami žen. 

Pak Tomasovy ruce chytili lem trička a mě ihned došlo na co se chystá.  Taky mi došlo že jakmile by mi tričko sundal, celou by mě viděl protože jsem na sobě měla spodní prádlo. V poslední chvíli jsem chytla jeho ruce a tím ho zastavila. Stačil jediný pohled aby Tomas pochopil.

,,Nemusíš se přede mnou stydět...tolik tě chci vidět" zašeptal a já v tu chvíli netoužila po ničem jiném než se svléknout a ukázat se mu. I když ve mě pořád byl ten menší stud, protože mě nahou ještě nikdy žádný muž neviděl. 

Poté co Tomas našel v mých očích našel svolení, mi tričko vyhrnul nahoru a přetáhl přes hlavu. V tu chvíli jsem mu seděla nahá na klíně. Tomas se opřel o opěradlo židle a hladově sjížděl mé tělo pohledem.

Bože, tolik jsem se v té chvíli styděla. Tomas to nejspíše vycítil a usmál se. 

,,Nestyď se Caroline, rozhodně nemáš za co" řekl a znovu přitiskl své rty na mé. Chtěla jsem náš polibek prohloubit ale Tomas se odemě odtáhl a donutil mě vstát, než se sám postavil. Chytil mě za ruku a vedl mě k ložnici.

Těsně před ložnicí jsem se zastavila a Tomas se na mě nechápavě otočil ,,Co? Ani se mi nesnaž říct že tě bolí hlava" řekl a já se zasmála.

,,To ne, ale víš že spolu nemůže to...no...spát" zašeptala jsem a podívala se na své palce u nohou. V uších mi zahrál Tomasův veselý smích.

,,Víš že si tolik roztomilá když se stydíš" natáhl se ke mě a dlouze mě políbil na tvář. Díky tomu jsem se zastyděla ještě víc. 

,,A kdo říkal že si to spolu dnes rozdáme, je přece spoustu jiných důvodů jak si užít" poznamenal a ještě jednou projel pohledem mé nahé tělo než mě znovu chytil za ruku a odvedl do ložnice.


Omlouvám se že je to až tak pozdě ale znáte to...štědrý den a vy nevíte kam dříve skočit. každopádně vám všem chceme popřát Šťastné a Veselé Vánoce. Ať vám všechno vyjde, jak si přejete a ať vám hlavně tyhle svátky přinesou radost. Taky bych vám chtěla moc poděkovat že jste tu se mnou...moc si vás cením a jsem ráda že vás mé příběhy pořád baví. 

PS:- Zítra tu máte další díl ( i když upozorňuji předem že je o něco kratší)

Chci tě vlastnit! (2# Mafiánův majetek)Kde žijí příběhy. Začni objevovat