Caroline
Tomas dál sál a olizoval můj krk, a já jsem díky tomu více propadala do extáze. Když mi jeho ruce stáhly podprsenku, a jeho talentované rty se přesunuly na má prsa, už jsem doslova šílela. Bylo čím dál těžší zůstat v klidu. Jeho rty sály a okusovaly moje bradavky. ,,Tomasi..." zasténala jsem ve snaze ho přesvědčit, aby mě už dál tolik netrápil, ale bylo to zbytečné. Tolik jsem si ho chtěla k sobě přitáhnout, ale nezapomínala jsem na jeho příkaz se nehýbat. Jakmile Tomas posoudil, že se mým prsům dostatečně věnoval, začal přesunovat své polibky zase o něco níž. Začal mě něžně líbat kolem pupíku a já se neovládla od tichého zasténání. Nemohla jsem to vydržet. Mé tělo doslova vibrovalo potřebou, ale Tomas to stále ignoroval. Zvedl hlavu a zahleděl se mi do očí, když jeho ruce začaly z mého těla svlékat poslední kousek oděvu. Nebudu lhát, trochu jsem se začervenala, když jsem si uvědomila, že jsem před ním úplně nahá. Tomas si mého začervenání všiml a usmál se. Lehce jsem se díky tomu zavrtěla, ale Tomas si mě přidržel na místě, aby mi znovu připomněl svůj příkaz. Poté se sklonil, rozevřel mé nohy a lehce mě líbal na vnitřní stranu stehen. Nikdy se ale nedotkl mého nejcitlivějšího místa, a to mě dohánělo k šílenství. ,,Chceš to Caroline?" zeptal se mě Tomas tiše, než mě znovu políbil na mé stehno.,,Ano!" vykřikla jsem hlasitěji než bylo nutné. ,,Opravdu Caroline? Chceš abych tě opíchal, jako ještě nikdy nikoho?" zeptal se znovu provokativně. ,,Ano...prosím" zasténala jsem už celá bolavá. Uslyšela jsem Tomasovo zasmání, než se vyšplhal zpět nahoru a zahleděl se mi do očí. Zatímco já byla celá červená a zpocená, on se jen pousmál. Sklonil se k mému uchu a zašeptal ,,Už se můžeš hýbat, lásko."Jakmile to dořekl, lehce do mě svým penisem vjel. Při tom pocitu jsem se lehce prohnula a hlasitě zalapal po dechu. Připadalo mi, jako by mě každou chvíli roztrhl vejpůl. ,,Bože, pořád nemůžu uvěřit, že jsi tak těsná" zavrčel Tomas, když do mě začal zlehka přirážet. Okamžitě jsem ho chytla za ramena, a s každou narůstající vlnou chtíče, jsem do něj zaryla své nehty. To Tomase přinutilo zrychlit tempo. Každý další Tomasův příraz mě jen dál postrkoval k okraji velké propasti. Přišlo mi, jako bych se nemohla Tomasova těla nabažit. Neustále jsem mu rukama přejížděla po zádech, hrudi a tváři. Milovala jsem, jak naše těla do sebe perfektně zapadnou, jako by jsem byly pro sebe stvořeny. Moje pokožka, která se nelítostně třela o tu Tomasovu, jen posilovala elektrický náboj mezi námi. Tomas mě chytil za stehna, které si omotal kolem svých boků, aby ještě prohloubil své přírazy.Po pár dalších silných přírazech to ve mně vybuchlo. Nemohla jsem popadnout dech, naprosto jsem přestala vnímat všechno kolem, vnímala jsem jen sebe, Tomase a tu obrovskou explosi, která se uvnitř mě odehrávala. Krátce po mně se Tomas taky blížil svému vyvrcholení, těsně před tím vytáhl ze mě svůj penis a vystříkal se mi na stehna. Nevím proč, ale přišlo mi to jako nejvíce erotická věc na světě. Hned po tom se vedle mě sesypal a snažil se popadnout dech, stejně jako já. Z nás obou kapal pot a oba jsem byly zadýchaní. Tomas se překulil na bok a dlouze se na mě zadíval, než se natáhl a políbil mě.,,Nevadí ti, že jsem se ti udělal na stehna?" zeptal se mě provinile, ale já jsem se jen pousmála ,,Nevadí...".Jakmile jsem popadla dech, vstala jsem a šla se do koupelny očistit. Jakmile jsem si Tomasovo sperma setřela se stehen, opláchla jsem si zpocený obličej vodou. Když jsme se na sebe podívala do zrcadla, nepoznávala jsem se. Vlasy jsem měla ve velkém nepořádku, zorničky v očích jsem měla rozšířené, pleť zarudlou a pořád mírně mokrou. I na krku mi zůstávaly zarudlá místa po Tomasových hrátkách. Jen jsem se ale na sebe do zrcadla usmála a vydala se na zpět do ložnice za Tomasem. Ten ležel v posteli a čekal ne mě. Když jsem vstoupila, usmál se. Pospíchala jsem k němu do postele a přikryla jsem se peřinou, abych zakryla svou nahotu. Tomas si mě okamžitě přitáhl k sobě a já se k němu přitulila. Oba jsem nazí leželi v posteli a jen se k sobě tiše tulili a mazlili. Byla to úžasná chvíle, na kterou budu vzpomínat celý život.,,Na co myslíš?" zeptala jsem se po delším tichu.,,Na budoucnost i minulosti " odpověděl a políbil mě do vlasů. ,,Přemýšlím o tom, kdo je ten proklatý zrádce, co nás práskl Armandovy..." zamyslel se, a i já jsem začala přemýšlet, jestli mu mám říct svůj typ. ,,Víš...myslím si, že by to mohl být Dante..." rozhodla jsem se Tomasovy říct svůj názor, i kdyby ho to naštvalo, chci aby věděl co si o tom myslím. Tomas se na mě dlouze zadíval, než konečně promluvil ,,Myslel jsem si, že si myslíš, že za to všechno může Dante. Taky vím, že i Nico si to myslí...",,A ty jsi to nemyslíš?" zeptala jsem se zvědavě. Tomas okamžitě zavrtěl hlavou.,,Dal bych za Danteho ruku do ohně. Víš, tehdy když byl ještě můj nevlastní otec, a já i Nico jsme byly dost staří na to, abychom šli svou cestou mafiánským životem, někteří otcovy muži se přidali k Nicovy, protože se brzy měl stát bossem, a kdo by přece nechtěl dělat pro bosse. Ale Dante byl jediný muž, který chtěl jít se mnou. Beru Danteho téměř jako druhého bratra. Vždy stál při mně, vždy mi poradil, když jsem potřeboval...Dante tu pro mě vždy byl, a já nevěřím ani trošičku, že to on by byl ten zrádce..."Viděla jsem na Tomasovi, že měl Danteho opravdu rád, a opravdu nebral v úvahu, že to on byl tím zrádcem. Já jsem ale pořád měla menší tušení, že si mám na Danteho dávat pozor. ,,Taky pořád přemýšlím o tom, jak se nám podaří porazit Armanda, když má na své straně celou Ruskou mafii..." řekl Tomas utrápeně, a já znovu, přitulená k němu, se zamyslela. Nic mě ale nenapadlo, protože jsem v těhle mafiánských válkách byla nováčkem, ale abych nevypadala jako by mě tohle téma vůbec nezajímalo, plácla jsem první věc, která mě napadla.,,Tak taky se taky spoj s nějakou další mafií, aby ti proti Rusům a Armandovy pomohla".Nastalo dlouhé ticho, dokud Tomas radostně nevykřikl ,,Bože, Caroline, ty jsi génius!". Začal mou tvář zasypávat nekonečnými polibky. Byla jsem tím naprosto šokovaná, ale taky šťastná, že jsem na to přišla. ,,Jsem ráda, že jsem ti pomohla, ale...co se chystáš udělat?" zeptala jsem se, abych se dozvěděla více o Tomasově plánu. Tomas se zasmál a řekl ,,Pokusím se spojit s těmi nejkrutějšími...s kartelem"
Doufám že se vám další kapitola líbí :) Určitě mi napište, co si o ní myslíte ;) taky bych k vám měla malou prosbu. Uvědomila jsem si, že dříve jsem na wattpadu hodně četla, ale už je to asi 5 měsíců co jsem tady něco četla, takže bych byla ráda, kdyby jste mi nějakou dobrou knihu (na wattpadu) doporučili :)
ČTEŠ
Chci tě vlastnit! (2# Mafiánův majetek)
RomanceTomas Luciáno je pravým opakem svého bratra. Nikdy si z ničeho nedělal velkou hlavu a ani netoužil být Mafiánským bossem. Nejdůležitější pro něj byly tři věci: Zábava, ženy a rodina. Když Nico, jeho bratr s Elenou na několik měsíců odjeli ze země...