Caroline
Byla jsem z něj tak nervozní. Ihned jsem pospíchala k Jackovy a doufala že jsem u něj v bezpečí. Otec se mezitím bavil s Nicem a matka se seznamovala s Elenou. Bohužel můj plán, schovat se u svého bratra rychle ztroskotal, když mi došlo jako velcí přátelé s Tomasem jsou.
,,Rád tě zase vidím Tomasi" řekl bratr, jakmile k nám Tom přišel. ,,I já tebe" usmál se Tomas a krátce se podíval na mě. Ihned jsem se jeho pohledu vyhla. Sakra, proč já radši nešla za matkou a Elenou.
,,Jacku...pojď sem" zavolal na bratra otec. Ne...to rozhodně ne, teď Jack nesmí odejít...
,,Můj zasraný otec chce abych mu pomohl s jeho vychloubání" zašeptal spiklenecky k Tomasovy a vydal se k otci.
Odvážila jsem se a zvedla k Tomasovy zrak ale byla to chyba. Jakmile jsem spatřila jeho arogantní úsměv, zachvěla jsem se. ,,Jak se ti dnes spalo?" řekl zvláštním tónem. Hrdě jsem zvedla hlavu a podívala se do jeho očí. ,,Perfektně, ale ty jsi na tom byl určitě líp, že?" ironie v mém hlase se nedala přeslechnout. Tomas se zasmál. ,,Jestli se mě chceš kličkami zeptat jestli jsem si to dnes v noci s někým rozdal, tak ne...nerozdal" naklonil se ke mě ,,Celou noc jsem myslel na tebe..." pošeptal a já na prázdno polkla. Doufám že to nemyslel tak, jak to vyznělo...
Než jsem se ho na to stačila zeptat, svolal nás Nico k obědu. U stolu jsem seděla vedle Eleny a matky. K mé smůle ale Tomas seděl hned na proti mě. Neustále jsem na sobě cítila jeho pohled.Tolik mě jeho pohled znervózňoval. Nemohla jsem ani jíst jak mě to štvalo. Když už jsem to nemohla vydržet, kopla jsem ho pod stolem do nohy. Očividně ho to pobavilo, protože se zasmál.
,,A co ty Caroline, máš někoho?" zeptala se mě nečekaně Elena. Určitě to myslela dobře ale mého otce to jen popudilo. ,,Už jsem zvážil několik mužů které by si mohla vzít...co nevidět se pro jednoho rozhodnu" řekl otec ledovým hlasem a Elena jen sklopila zrak ke své polívce, určitě to nebyla odpověď kterou čekala. Nevím proč ale zvedla jsem pohled k Tomasovi. Jeho tvář byla napjatá. Svým pohledem probodával talíř před sebou. To ho slova mého otce tak vykolejila?
Zbytek oběda proběhl hladce. Můj pohled se sem tam setkal s tím Tomasovým ale jinak jsem si každý hleděl svého. Po obědě si ženy sedli na gauč a povídali si, zatím co muži stáli u malého baru a projednávali obchody.
,,Jak se vám daří v manželství?" ptala se matka Eleny. Ta se šťastně usmála ,,Jsem v manželství opravdu šťastná. Občas se s Nicem pohádáme ale je to pro nás koření pro naše manželství. Jsem opravdu šťastná že je Nico můj manžel" odpověděla Elena a krátce se na svého manžela podívala. Párkrát jsem Elenu potkala ještě před tím než se stala Nicovou ženou. Moc jsem spolu nemluvili ale můžu s jistotou říct že manželství s Nicem jí změnilo. Dokonce vypadá šťastněji než před tím.
Ihned mě napadla myšlenka jestli i já budu ve své manželství šťastná. Jako by Elena vycítila mé myšlenky ,,Doufám že i ty budeš ve svém manželství tak šťastná jako já" . Obě jsem ale věděli že to štěstí mě nikdy nepotká. Otec mě nejspíše provdá za nějakého tlustého staříka s pleší, který který se mnou nebude zacházet zrovna dobře a co bude ještě horší, bude chtít se mnou i spát. Z toho všeho se mi zamotala hlava.
,,Mohla bych si skočit na toaletu?" zeptala jsem se Eleny. Ta se na mě chápavě usmála ,,Ale jistě". Ze včerejška jsem si pamatovala kde se tu toalety nacházejí, takže to nebyl problém. Zvedla jsem se ze svého místa a zamířila za roh. Prošla jsem chodbou a kuchyní, než jsem dorazila k další chodbě kde se konečně nacházeli toalety. Vešla jsem dovnitř a opřela se o umyvadlo. Tolik jsem Eleně záviděla, měla úžasného manžela který jí miloval a ona milovala jeho. Mě to štěstí nejspíše nepotká. A nejsem ani tak silná jako moje matka abych zvládla žít se stejnou zrůdou jako je můj otec.
V tom se otevřeli dveře a dovnitř vešel Tomas. Polekaně jsem se k němu otočila. Z jeho tváře se nedalo nic vyčíst. ,,Co tu chceš?" odsekla jsem. Tomas si nezaujatě vložil ruce do kapes.
,,Chtěl jsem si jen odskočit..." na jeho tváři se znovu objevil jeho provokativní úsměv. Zavrtěla jsem ironicky hlavou a chystala se odejít ale Tom si zarazil cestu.
,,Nelíbí se mi představa že si máš vzít nějakého starého dědka" řekl najednou nízkým hlasem a jeho oči pohlcovali ty mé. Překvapilo mě že to řekl, ale určitě to řekl jen protože to byl arogantní a majetnický blb. Nesnesl pomyšlení že někdo jiný bude mít to co on ne. ,,No mě se to tak nelíbí, ale ani jeden z tím nic neuděláme" odpověděla jsem pohrdavě a znovu se kolem něj snažila projít. Nepovedlo se.
Jedním dlouhým krokem si stoupl přímo přede mě. ,,Co kdybych ti řekl že s tím můžu něco udělat..." řekl a začal si pohrávat s volným pramínkem mých vlasu. To že byl u mě, to že si zrovna hrál s mými vlasy mě znervózňovalo. Pootevřela jsem překvapením ústa, když mi došlo co řekl. ,,Jak?".
,,To už nech na mě. Musíš mě ale trochu povzbudit" založil mi pramen vlasu s kterým si doteď hrál za ucho. Z jeho slov jsem byla nesvá. Jak myslel povzbudit? Jeho ruce se nějakým způsobem dostali na můj pas. Měla jsem je okamžitě odstrčit ale zajímalo mě co bude dál. Zvědavě jsem nadzvedla obočí když jsem se na Tomase podívala. Majetnicky se na mě usmíval, drsně mě k sobě přitáhl až jsem dlaněmi narazila o jeho pevnou hruď. Pomalu se ke mě sklonil a políbil mě. Nejdříve to byl něžný polibek ale během vteřiny se proměnil na živočišný. Tomas mě přitlačil proti zdi a mé ruce upevnil svými ke stěně. Zavzdychala jsem, čehož Tomas využil a vsunul mi svůj horký jazyk do úst.Po chvíli jsem začala spolupracovat. Bylo to tak dobré. Tolikrát jsem si představovala jaký by náš první polibek mohl být ale skutečnost předčila očekávání. Pak mi ale došlo co dělám a s kým to dělám, taky mi došlo kdo by nás při tom mohl načapat a jaký by to mělo následky. Vytrhla jsem své dlaně z jeho a zatlačila proti jeho pevné hrudi. Tomas ale se snadno nevzdal. Ještě více se ke mě přitiskl a dlaněmi mě hladil po boku.
Nemohla jsem se nechat takhle lehce ovládat. Už jsem znovu nemohla propadnout jeho kouzlu. Prudce jsem ho do sebe odstrčila, tentokrát už se nechal. Tvářil se naštvaně za to že jsem to udělala ale to ještě nebylo všechno. Napřáhla jsem se a dala mu facku. Naprosto ho to překvapilo. ,,Tohle už nedělej! Nevlastníš mě a nikdy nebudeš!" řekla jsem mu výhružně a vyběhla z místnosti.
ČTEŠ
Chci tě vlastnit! (2# Mafiánův majetek)
RomanceTomas Luciáno je pravým opakem svého bratra. Nikdy si z ničeho nedělal velkou hlavu a ani netoužil být Mafiánským bossem. Nejdůležitější pro něj byly tři věci: Zábava, ženy a rodina. Když Nico, jeho bratr s Elenou na několik měsíců odjeli ze země...