27. Sprcha

7.4K 440 18
                                    

Tomas

Čekal jsem, dokud Caroline tvrdě neusne. Ještě nějakou chvíli jsem se kochal jejím nahým tělem. Byla překrásná a mě až děsilo, jak rychle a hluboce jsem jí propadl.

Můj pták ještě tvrdě stál, až to bolelo. Věděl jsem, že s tím musím něco udělat, jinak vybuchnu. Naposledy jsem Caroline políbil do vlasů, potom jsem vstal a vydal se do koupelny. Zapnul jsem sprchu a začal se svlékat.

Když se mi znovu před očima objevila roztoužená Caroline, křičící mé jméno, v mém ptákovi to krutě zabolelo.

,,Kurva," zasténal jsem a přejel si dlaní přes obličej. Byl jsem si jistý, že mě tahle holka přivede do hrobu. I tak mi samou radostí zacukaly koutky. Slovy jsem nemohl vyjádřit, jak jsem byl šťastný, že jsem Caroline okusil. A při představě, co všechno spolu ještě budeme dělat, kde to budeme dělat a jak to budeme dělat, jsem šílel.

S pitomým úsměvem jsem vešel do příjemně teplé sprchy. Kolem mě se začala rozprostírat mléčná pára. Jednou rukou jsem se opřel o zeď sprchy a druhou jsem roztouženě chytil svého ptáky do ruky. Se zavřenýma očima jsem na sebe nechal téct teplou sprchu a v mysli si představoval nahou Caroline. To, jak se pode mnou svíjí, jak hlasitě sténá, jak se pod mým dotykem třese.

Tvrdě jsem si přejížděl rukou přes ptáka a představoval jsem si, že je to Carolinina kundička. Netrvalo dlouho a s hlasitými vzdychy jsem se udělal do své ruky. Jakmile se mi povedlo popadnout dech, umyl jsem se. Když už jsem si myslel, že je na čase sprchu ukončit, vkradl se mi do mysli znovu Carolinin obrázek, když se udělala díky mému jazyku. Ihned se mi díky tomu postavil a já frustrovaně zasténal. Udržet své ruce dál od Caroline ještě nějak zvládnu, ale svou mysl od té dračice obránit nedokážu.

Když jsem si svého ptáka znovu vyhonil a poté se umyl, vyšel jsem ze sprchy a ani se neobtěžoval ze sušením svého těla. Rázným krokem jsem došel až do ložnice a znovu žasl nad krásou spící Caroline. Nejraději bych vlezl za ní do postele nahý, ale nevím, jak by na to ráno reagovala. Proto jsem radši ze spodního šuplíku vytáhl černé boxerky a natáhl je na sebe.

Vlezl jsem si ke Caroline a oba nás přikryl přikrývkou. Poté jsem si přitáhl její záda ke své hrudi. Lehce zasténala a více se ke mně přitulila.

Chvíli jsem se na ni zahleděl a sám pro sebe jsem se usmál. Nemohl jsem si vybrat lepší ženu, se kterou strávím zbytek života. Vždy jsem Nicovi a Eleně záviděl, ale teď mi něco říkalo, že už jim nemám co závidět, že vše, co mají, mám taky. Jen o tom ještě musím přesvědčit Caroline.

S tváří přitisknutou k jejím voňavým vlasům jsem usnul.  


Chci tě vlastnit! (2# Mafiánův majetek)Kde žijí příběhy. Začni objevovat