39. Miluju tě...

4.2K 246 6
                                    

Caroline

Tomáš se sklonil a začal můj hrudník zasypávat polibky.
I když jsem se snažila soustředit na  Tomasova ústa, pořád se mi v hlavě vrtaly myšlenky na to, jak žijou ženy v Kartelu. Jejich život byl o tolik lehčí a lepší než ten můj.
Vím, že tady není žádná možnost, jak přinést tyto Kartelem zákony k nám, ale jak dlouho budeme tady v Columbii, tak dlouho se těmi zákony budu řídit.

„Nevím jestli ti to dochází lásko, ale zrovna teď mi dost zhazuješ sebevědomí" vytáhnul mě do přítomnosti Tomasuv hlas. Provinile jsem se na něj usmála „Omlouvám se, jen jsem přemýšlela nad Kartelem. Aureliovi dcery jsou naprosto úžasné, dokonce nosí zbraně a mohou se volně pohybovat bez otcova souhlasu. Je to prostě úžasné. Tolik jim to závidím"

,,Vždyť tak žít můžeš" zašeptal Tomas a vtiskl mi pod ucho několik malých polibků.

,,Jistě, po tu dobu co jsme v Columbii, ale jakmile se vrátíme do států, znovu se budu muset podřídit pravidlům"

,,Až se vrátíš do států, staneš se mnou ženou a pokud se budeš chtít i nadále řídit Kartelskými pravidly, tak můžeš, samozřejmě se tě budou týkat některé omezení, ale pokud budeš chtít nosit zbraň, tak můžeš, pokud mi chceš pomáhat s obchody, tak můžeš..."

Nevydržela jsem to a přitiskla se Tomasovi na rty. To, že mi nabízel doma volnou ruku pro mě moc znamenalo. 

,,Miluju tě" zašeptala jsem mu do úst, než jsem znovu prohloubila polibek. Tomasovy ruce mi přejížděli po nahých stehnech a mě se začalo rozehřívat celé tělo. 

,,Možná by jsem se měli přesunout do ložnice" řekla jsem s úsměvem na rtech. Tomas na nic nečekal, jedním lehkým pohybem mě zvedla do své náruče a zamířil do ložnice.

Položil mě na zem a chystal se ke mě sklonit, aby mě políbil ale já jsem ho lehkým zatlačením na hrudi zastavila. Nechápavě se na mě podíval ,,Chceš tentokrát ty převzít otěže?"

Pravda byla, že jsem se nesnažila až tak převzít otěže, jako Tomase za jeho skvěle odvedenou práci nějak potěšit. Proto, když se věnoval Dantemu, vyhledala jsem si na internetu, čím chlapa v posteli nejvíce potěšíte a jednoznačně to je kuřba. V tu chvíli nastal další problém, protože jsem vůbec nevěděla jak na to, ale i s tímhle mi pomohl starý dobrý strýček google a po přečtení několika stránkách jsem se už cítila jako profík, ale teď, když jsem měla teorii přesunout v praxi jsem byla nesvá.

,,Co se děje?" zeptal se Tomas, když si všiml mého nervózního obličeje. Jen jsem nevině zavrtěla hlavou a začala své ruce přemísťovat k Tomasovu opasku. Okamžitě jsem na něm poznala jeho překvapení. 

Chtěl něco říct ale já jsem mu ale přitiskl prst na rty abych ho zastavila, protože pokud by něco řekl, nejspíše by mě tím znervóznil ještě víc a já bych se pak už k žádnému činu neodvážila. S pohledem do jeho očí, jsem mu začínala svými roztřesenými prsty rozepínat opasek. Neustále jsem si opakovala, že nemám důvod být nervózní ale pořád jsem se klepala jako čivava.

Jakmile byly jeho kalhoty rozepnutý, začala jsem velmi pomalou klesat na kolena. Mohla jsem slyšet Tomasovo vzrušené dýchání. Jakmile jsem klečela na svých kolenou, začala jsem Tomasovy stahovat jeho kalhoty.

,,Víš, že to nemusíš dělat, pokud nechceš" řekl Tomas polohlasem. 

,,Ale já chci" 

Tomas lehce přikývl a jeho oči přitom doslova svítili. Jakmile jsem jeho kalhoty stáhla úplně dolů, Tomas si je co nejrychleji skopl z nohou a já jsem se neubránila menšímu zachichotání. 

Poté už jsem stáhla jen jeho trenky a pohledem jsem zůstala u jeho ptáka. Ještě nikdy jsme ho neviděla z takové blízkosti. Bylo až fascinující jak pevně a tvrdě vypadal. 

,,Chceš poradit?" ozval se místností jeho nedočkavý hlas. 

,,Myslím, že vím jak na to" pousmála jsem se, sklonila se k jeho penisu a velmi opatrně ho olízla. Jen na zkoušku. Z Tomasových úst se ozvalo hlasité zavrčení, které mi dodalo dostatek odvahy abych pokračovala. Znovu jsem celou jeho délku olízla, a potom jsem se pokusila vzít jeho penis do úst ale už hned na poprvé se objevil dusící reflex. Ihned jsem si vybavila, že na jedné stránce radili zatajit dech. 

Udělala jsem to a znovu se pokusila vzít Tomasův penis do úst. Bylo to obtížné ale alespoň se mi to tentokrát podařilo. Několikrát jsem jeho penis zasunula do pusy a zase ho vysunula, jako odměnou mi bylo Tomasovo slastné zasténání. 

Po pár zopakování mi to začalo docela jít. Tomasovy prsty se opatrně zapletly do mých vlasů, jeho dech se každou chvílí zrychloval. 

Dokonce začal mumlat nějaká nesrozumitelná slova. To já už jsem doufala, že to brzy skončí, protože mě začínala bolet čelist.

,,Jsi neuvěřitelná lásko" zašeptal Tomas to jediné co jsem mu rozuměla. 

Jeho tělo se začalo lehce třást a napínat a já už z dřívějška poznala, že se blíží k cíli. 

,,Už budu..." zavrčel a tyhle slova zopakoval v další chvíli ještě několikrát. Jakmile ztuhl, vytáhla jsem co nejrychleji jeho penis z úst. Vykouřit mu ho, mi zas až tak nevadilo, ale byla jsem proti polykání. Tomas si toho nejspíše ani nevšiml, jeho tělo bylo v agónii z orgasmu, zato mě jeho semeno přistálo na bradě a hrudníku. Bylo mi to ale jedno, měla jsem až moc práce se sledování Tomase. Vypadal jako bůh a já byla ta nejšťastnější žena na světě, že se stanu jeho manželkou. 

Když se Tomas rozkoukal, roztomile se na mě usmál a já mu úsměv oplatila. 

Postavila jsem se na nohy a došla se do koupelny umýt. Když jsem se vrátila, Tomas ležel na posteli kompletně nahý. 

,,Snažíš se mě svést?" zeptala jsem se ho s úsměvem. 

Tomas na mě zakmital obočím ,,Prokoukla si mě" vyskočil zase zpět na své nohy a došel pomalu až ke mě.

,,Nemůžu se dočkat, až zase uvidím tvé nahé tělo" s těmi slovy mi začal rolovat tričko nahoru. Nechala jsem ho, aby mi ho stáhl. Hned po mém tričku následovali šortky s podprsenkou.

S každým kouskem mého oblečení, které skončilo na zemi, Tomasovy svítili oči o něco víc. Když mi velmi pomalu stáhl i poslední kousek oblečení, s ďábelským úsměvem si mě k sobě přitáhl. 

,,Miluju tě...víš to?" zašeptal mi hravým hlasem těsně u úst.

,,A ty víš, že já miluju tebe?" zeptala jsem se ho na oplátku. Tomasův úsměv se ještě rozšířil, hned potom se naše rty spojili ve vášniví polibek. 

Po zbytek noci jsem s Tomasem oslavovali nově uzavřené spojenectví. 


Chci tě vlastnit! (2# Mafiánův majetek)Kde žijí příběhy. Začni objevovat