21.Chci ji tady!

6.8K 467 27
                                    


Tomas

To že jsem byl rozzuřený bylo slabé slovo. Nikdy jsem ženu neuhodil ale zrovna teď jsem chtěl Elisu zabít a to velmi krutě. 

Vyšel jsem z pokoje a vytáhl si z kapsy mobil. Co nejrychleji jsem vytočil Danteho číslo. Po dvou krátkých pípnutí se v telefonu ozval Danteho hlas

,,Děje se něco šéfe?" 

,,Potřebuju aby jsi sem dovezl Elis..." řekl jsem do telefonu co nejklidněji jsem zvládl. 

,,Ale šéfe, Elis je přece v Americe. A taky nechápu proč jí sem potřebujete přivést?" 

Rozzuřenost ve mě každou další chvíli jen vzrůstala.

,,Tak za prvé, vím že je Elis v Americe ty Einsteine! A za druhé jí tu prostě potřebuju! Je mi jedno jak to zařídíš, koho budeš muset podplatit nebo třeba zabít. Prostě ti chci Elis a to co nejdříve, rozumíš?"

Dante byl v mobilu chvíli zticha než promluvil ,,Tak dobře šéfe. Není to nic co bych nezvládl. Hned zítra ráno pro ní pošlu naše lide a zítra večer by tu už mohla být..." 

Poté co jsem mu poděkoval a krátce se s ním rozloučil, hovor jsem ukončil. Podíval jsem se na dveře od našeho pokoje. Nejdříve jsem přemýšlel že bych zaběhl do recepce a objednal si další pokoj, ale pak jsem tohle rozhodnutí zamítl. Neudělal jsem přece nic špatného a Caroline je má snoubenka. Zítra se konečně vyřeší tohle malé nedorozumění a pak už by vše mohlo být OK. 

Pomalu jsem otevřel dveře a nakoukl dovnitř jako nějaký uličník. Všude byl klid a tak jsem vešel. Caroline byla nejspíše ve sprše, protože se z koupelny ozývala voda. Tak nějak jsem tušil že dnes v ložnici vedle Caroline spát nebudu. Proto jsem ze sebe svlékl košili i kalhoty a jen v boxerkách jsem si lehl na gauč. Ještě pořád jsem byl naštvaný na Elisu a možná i trochu na Caroline protože jí tak slepě uvěřila. Po pár minutách jsem usnul.

Probudil jsem se a rozhlédl se po místnosti. Všude byla tma. Spal jsem jen pár hodin. Natáhl jsem se pro hodinky a zjistil že je půl třetí v noci. Byla tu ale jiná věc, která mě šokovala. Byl jsem přikrytý dekou. Ale když jsem usínal, byl jsem si jist že tu žádná deka nebyla. Caroline.

Uvědomoval jsem si, že jsem byl do téhle holky každým dnem větší blázen. Nemohl jsem pomalu myslet na nic jiného než na ní. 

Přitáhl jsem si deku blíže k tělu a s myšlenkou na Caroline jsem znovu usnul. 

Trochu kratší ale doufám že nevadí...nemám teď moc času protože rozjíždím jeden větší projekt který mi bere veškerý volný čas ;)

Chci tě vlastnit! (2# Mafiánův majetek)Kde žijí příběhy. Začni objevovat