Caroline
Ani nevím jak dlouho jsem ve sprše strávila času. Jen jsem tam tak stála a přemýšlela zatímco na mě padali teplé kapky vody. Pravda byla že jsem měla i trochu strach vyjít z koupelny. Nevěděla jsem co mě čeká. Tak nějak jsem se modlila aby až vyjdu z koupelny už Tomas spal, ale předem jsem věděla že je to naprosto nemožné. Ten parchant bude vzhůru klidně celou noc jen aby mi to dal pořádně sežrat.
Když už jsem usoudila že opravdu uteklo dostatek času, vylezla jsem ze sprchy a rychle se osušila. A tehdy mi to došlo. Nevzala jsem si nic na převlečení. Polil mě pot. Naštvaně jsem se praštila do čela. Jak jsem mohla zapomenout na pižamo.
Došla jsem ke dveřím a pomalu je pootevřela.
,,Tomasi..." zavolala jsem do prázdného pokoje. Chvíli bylo ticho než se ozval Tomasův hlas ,,Hned jsem u tebe" následováno ním. Mé ruce kolem mého těla upevnili měkký ručník.
Tomas se zastavil před dveřmi a na obličeji mu hrál jeho hravý úsměv.
,,Děje se něco?" Přišlo mi jako by už dávno věděl o co ho chci požádat.
,,Zapomněla jsem si pižamo. Mohl by jsi být tak hodný a donést mi nějaké?" zeptala jsem se ho slušně a doufala že se to celé obejde bez jeho hloupých poznámek. Samozřejmě jsem doufala špatně.
,,Určitě jsi si ho zapomněla a nebo jsi si ho nevzala schválně aby nastala tahle zábavná situace kdy mě nakonec pozveš k sobě do koupelny a odhodíš ručník?" zeptal se pitomě Tomas a roztomile se zasmál, že mu vykoukli ďolíčky. Prvních pár sekund jsem opravdu přemýšlela o tom že ho pozvu dovnitř a nechám ho se sebou dělat cokoli se mu zlíbí ale díky bohu zvítězil rozum.
,,Opravdu jsem si ho zapomněla vzít ty pitomče, tak buď tak hodný a dones mi ho" poprosila jsem už teď trochu tvrději. Tomas ale nepřestával tuhle situaci shledávat zábavnou a dál se usmíval.
,,Tvé přání je mi rozkazem" zašeptal příliš svůdně a vydal se pryč. Co nejrychleji jsem dveře do koupelny zase zavřela a ztěžka se o ně opřela. Potřebovala jsem popadnout dech a dát se zase trochu dohromady než se ten roztomilí pitomec vrátí.
Napadlo mě, že bych se narychlo podívala na sebe do zrcadla, ale než jsem se stihla sotva pohnout, ozvalo se tiché zaklepání na dveře. Rychle jsem je zase otevřela do dostačující mezery a koukla na Tomase. Tentokrát se neusmíval, ale i tak v jeho obličeji bylo cosi hravého a zároveň zkaženého. Když jsem si všimla co vlastně drží ve své ruce jakož to mé pižamo, došlo mi to.
Na místo mé noční košile držel své tričko.
Nechápavě jsem na něj povytáhla obočí. ,,A to je jako co?" ukázala jsem na tričko v jeho ruce.
Tomas se líně usmál a zkoumavě se podíval na bílou látku ve své ruce a potom mi jako nějakému blbovy řekl ,,No myslím že je to tričko"
Opravdu mi začal pít krev. ,,To vidím! Ale já tě žádala o mé pižamo. Takže se teď vrať zpět a dones mi mojí noční košili".
,,Je mi líto lásko, ale pokud chceš tuhle koupelnu opustit, tak jedině nahá nebo v tomhle tričku. Vyber si" dodal a hodil po mě bílé tričko. Než jsem se na něj mohla rozkřičet, byl pryč. Hlasitě jsem zavrčela a vší silou bouchla dveřmi.
Nezbývalo mi nic jiného než si opravdu vzít jeho tričko. Když jsem si ho naštvaně přetáhla přes hlavu, došlo mi že mi chybí další věc.
,,Ještě spodní prádlo!" zavolala jsem znovu na Tomase. Tentokrát se Tomas neobtěžoval přijít až ke mě, jen na mě zavolal ,,To nepotřebuješ..."
,,Jak to myslíš, že ho nepotřebuju ty pitomče?!" vybuchla jsem ale odpovědí mi bylo jen ticho. Opravdu jsem ztratila veškerý svůj klid. Znovu jsem praštila dveřmi ale tentokrát to neudělalo takový efekt jako předtím.
Podívala jsem se na sebe do zrcadla. Vypadala jsem strašně. Z mých vlasů byl jeden velký nepořádek, má pleť byla bez makeupu až přehnaně vybledlá a nejhorší ze všeho bylo to proklaté tričko. Ne jen že bylo mírně průhledné ale navíc mi v něm perfektně vynikly mé bradavky. Další mínus bylo, že tričko končilo těsně pod zadkem takže stačilo abych se trochu rychleji pohnula nebo se z okna ohnal průvan a má dolní část je vystavena světu.
Ale ten pocit že mám na sobě jeho tričko to všechno vyrovnávalo. Kolikrát jsem snila o tom že na své nahé kůži budu mít jeho tričko. Jen jeho tričko, nic víc. Okamžitě mi díky tomu proběhl po těle chtíč.
Kašlu na to! Tak mi jde nejspíše vidět půlka zadku. Bez přemýšlení jsem vyšla z koupelny, protože jsem věděla že jakmile bych začala přemýšlet, nenašla bych odvahu odtamtud vyjít. Do nosu mě okamžitě praštila vůně pečeného kuřete. Můj žaludek mi dal vědět že mám hlad a tak jsem se vydala za tou lahodnou vůní.
Zavedla mě až na terasu kde už seděl Tomas a kouřil cigaretu. Když si mě všiml přišlo mi jako by ztratil řeč a to je u Tomase Luciána co říct.
,,Bože...nikdy jsem neviděl nic víc sexy než tebe v mém tričku" zašeptal a díky tomu mi zavybrovalo mezi nohama.
Vím že od Ježíška nejspíše nic nedostanu když na vás tak "kašlu" ale přesto vám přeju veselé Vánoce :) Jinak další díl vám nadělím pod stromeček ;) A můžu vám předem říct že se máte na co těšit :)
ČTEŠ
Chci tě vlastnit! (2# Mafiánův majetek)
RomanceTomas Luciáno je pravým opakem svého bratra. Nikdy si z ničeho nedělal velkou hlavu a ani netoužil být Mafiánským bossem. Nejdůležitější pro něj byly tři věci: Zábava, ženy a rodina. Když Nico, jeho bratr s Elenou na několik měsíců odjeli ze země...