Foreword

24.3K 1.2K 40
                                    

✿Baby's Breath✿

ကြၽန္​​ေတာ္​့ နာမည္​က Park Chanyeol...

ကြၽန္​​ေတာ္​့နဲ႔ ေသြးသားမ​ေတာ္​စပ္​တဲ့ ​​​​​ေကာင္​​ေလးရဲ႕ နာမည္​က​ေတာ့ Byun Baekhyun...
ကြၽန္​​ေတာ္​့အ​ေမက​ေတာ့ ညီအစ္​ကိုလို​သ​ေဘာထားဖို႔ ​ေမတၱာရပ္​ခံထားတယ္​​ေလ...

ကြၽန္​​ေတာ္​က ​ေက်ာင္​းရဲ႕ အဓိက ​ေဘာလံုးအသင္​း ​ေခါင္​း​ေဆာင္​၊ ၿပီး​ေတာ့ အနည္​းနဲ႔ အမ်ား​ေတာ့ အဆင္​့ေကာင္​း​ေကာင္​းရတယ္​...

Baekhyun က ပ်မ္​းမွ် ဥာဏ္​ရည္​ 65 ထက္​
နိမ္​့တယ္​...
အဲဒါ​ေၾကာင့္​မို႔လို႔လည္​း အခုအခ်ိန္​အထိ ​​ေက်ာင္​းမသြားရပဲ အိမ္​မွာပဲ စာသင္​​ေနရတာ...
သူက စိတ္​ပိုင္​းဆိုင္​ရာ ​ေႏွာင္​့​ေႏွးတယ္​၊ အသိဥာဏ္​ မႂကြယ္​ဝဘူး...

သူ႔ဘဝမွာ လုပ္​စရာအလုပ္​က သိပ္​မ႐ွိပါဘူး...
ကြၽန္​​ေတာ္​တုိ႔ မိသားစုဖြင္​့ထားတဲ့ ပန္​းဆိုင္​​ေလးမွာ အပင္​​ေလး​ေတြကို ​ေရ​ေလာင္​းတာရယ္​
သူ႔ရဲ႕ ႏွစ္​တန္​းအဆင္​့ သခ်ာၤကို ​တြက္​ခ်က္​ဖို႔ ႀကိဳးစား​ေနတယ္​​ေလ...
ဒါ​ေပမယ္​့ အခုထက္​ထိ​ေတာ့ ဂဏာန္​း​ေတြကို လက္​ခ်ိဳုး​ေရ​ေနရတုန္​းပါ...

သူ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ မိသားစုထဲ​ေရာက္​လာၿပီးကတည္​းက ကြၽန္​​ေတာ္​့ဘဝႀကီးက ​ေျပာင္​းလဲသြား​ေတာ့တာပဲ...

အဲ့ဒီ့ Byun Baekhyun ဆိုတဲ့ ​ေသြးသားမ​ေတာ္​စပ္​တဲ့ အ႐ူး​ေလးကို ​ေပ်ာက္​ကြယ္​သြား​ေစခ်င္​တာ ကြၽန္​​ေတာ့္​ရဲ႕ အႀကီးမားဆံုး ဆႏၵပဲ...

TBC.
A/N trans fic ​ေလးပါဖတ္​ၾကမွာလားဟင္​? ဖတ္​မဲ့သူ႐ွိရင္​ ​ေနာက္​လက​ေန စၿပီး update ​ေပးပါမယ္​လို႔...
မ႐ွိရင္​​ေတာ့ ထရမ္​ မစလိပ္​​ေတာ့ဘူး xD (trans မ slate)

Credit to Jindeul (from AFF)

✿Baby's Breath✿Where stories live. Discover now