🌸Finale🌸

11.1K 907 63
                                    

✿Baby's Breath✿
Finale 😢

ကြ်န္ေတာ္ စကားေျပာဖို႔ ျပင္လိုက္ေပမယ့္ စကားတစ္လံုးမွထြက္မလာခဲ့...
အေတြးေတြလဲ ဗလာက်င္းလို႔...
တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ အတိက္ကအေၾကာင္းေတြက ကြ်န္ေတာ့္ မွတ္ဥာဏ္ေတြထဲကို တရိပ္ရိပ္နဲ႔ ဝင္ေရာက္လာတယ္...

ကြ်န္ေတာ္ သူ႔ကို ေငးၾကည့္ေတာ့ ပန္းေတြဆီကို အာရံုေရာက္ေနၿပီး ထံုးစံအတိုင္း ကြ်န္ေတာ့္ဆီ အာရံုမရ...
ပန္းပြင့္ေလးေတြကို တယုတယနဲ႔ ပြတ္သပ္ေနေလရဲ႕...
သူ႔ရဲ႕ အထိအေတြ႕ေလးေတြမွာ ႏူးညံ့မႈေလးေတြရွိတယ္၊ အဲဒါက ကြ်န္ေတာ့္ကို စိတ္တည္ၿငိမ္ေစတယ္ေလ...
အကယ္၍ ကြ်န္ေတာ္သာ ပန္းေလးတစ္ပြင့္ျဖစ္ခဲ့ရင္လည္း သစ္ရြက္နဲ႔ ပြင့္ဖက္ေလးေတြကို သူ တယုတယနဲ႔ အျမတ္တႏိုးထားသလိုေပါ့...
ဘယ္အခ်ိန္ကထဲက သြားယူထားမွန္းမသိလိုက္တဲ့ ေရကရားေလးကိုလည္း လက္ထဲမွာကိုင္ထားၿပီး ေနေရာင္ငတ္မြတ္ခဲ့တဲ့ ပန္းဆိုင္က ပန္းကေလးေတြ...ေရဆာေနၾကတဲ့ ပန္းပင္ကေလးေတြကို ေရေလာင္းလို႔ေနတယ္...

ပန္းပင္ တစ္ပင္ခ်င္း တစ္ပင္ခ်င္းကို သူ႔စိတ္ႀကိဳက္ ေရေလာင္းၿပီးေတာ့ ေက်နပ္သြားသလိုလိုနဲ႔ျပံဳးတယ္...
ကြ်န္ေတာ္လည္း အလိုလို လိုက္ျပံဳးမိလိုက္တယ္...

'Baekhyun...'

ကြ်န္ေတာ္သူ႔ကို ေခၚလိုက္တယ္...
ခဏေလးနဲ႔ တစ္ျခားဘက္ စိတ္မေရာက္သြားဖို႔ေမွ်ာ္လင့္ရင္းေပါ့...

'ေက်းဇူးပဲ Baekhyun-ah... ဘာေျပာရမွန္း မသိေပမယ့္ ေက်းဇူးတင္တယ္...အျမဲတမ္း ငါ့ေဘးနားမွာ ရွိေနေပးလို႔...တစ္ခါတစ္ေလ ငါ့ဘက္က မင္းအေပၚ တာဝန္မေက်တာေတြရွိခဲ့ေပမယ့္ ငါ့ကို မမုန္းပဲ ငါ့အနားမွာ ရွိေနေပးခဲ့တယ္...ငါ...'

သူ ဘာလုပ္ေနတာလဲဆိုတာ သိရဖို႔ အေနာက္ကို လွည့္ၾကည့္လိုက္ေပမယ့္ သူကေတာ့ တူရြင္းကိုင္ၿပီး ကုန္းကုန္းကြကြနဲ႔ ေက်ာက္စရစ္ခဲေလးေတြကို ဖယ္ေနေလရဲ႕..

သူ... ကြ်န္ေတာ္ေျပာေနတာေတြ နားမေထာင္ခဲ့ဘူး...

'Yah! Byun Baekhyun! ငါ့မွာေတာ့ မင္းကို ရင္ဖြင့္ေနလိုက္ရတာ...မင္းက နားေတာင္ ေထာင္မေနဘူး!'

ကြ်န္ေတာ္ စိတ္တိုတိုနဲ႔ ေအာ္လိုက္ေတာ့ အားနာသြားတဲ့ မ်က္ႏွာေပးေလးနဲ႔ တူရြင္းေလးကိုင္ရင္း ကြ်န္ေတာ့္ေဘးနားမွာ လာရပ္တယ္...
ကြ်န္ေတာ့္ကို ေငးၿပီး စိုက္ၾကည့္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွ ရင္ဖြင့္ခဲ့မိတာကို ေနာင္တရသြားတယ္...
Baekhyun မၾကားလိုက္ရင္လည္း အေကာင္းသား...
ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ အခုပဲ ကြ်န္ေတာ့္ကို အတည္ေပါက္ႀကီးနဲ႔ စိုက္ၾကည့္ေနတယ္ေလ...

✿Baby's Breath✿Where stories live. Discover now