27✿Baby's Breath✿27

6.4K 813 105
                                    

✿Baby's Breath✿
Chapter - 27

'ေက်းဇူးျပဳၿပီး မစခင္ အခ်ိန္ ဆယ္မိနစ္ေလာက္ေနာက္ေရႊ႕ေပးဖို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္...!'

ေရွ႕ေန Sora အလ်င္အျမန္ ခြင့္ေတာင္းလိုက္မိတယ္...
တရားသူႀကီးကေတာ့ သူမရဲ႕ ေတာင္းဆိုမႈကို ခြင့္ျပဳေပးဖို႔ တြန္႔ဆုတ္ေနေပမယ့္ အေရးတႀကီး ေတာင္းဆိုေနတာေၾကာင့္ ၅ မိနစ္အခ်ိန္ေပးလိုက္ေလရဲ႕...
ခြင့္ျပဳခ်က္ရရခ်င္းမွာပဲ သူမ အခန္းတံခါး၀ဆီ မေျပးရံုတစ္မယ္ ေလွ်ာက္ရင္း စႀကႍတစ္ေလွ်ာက္ကို အကဲခတ္လိုက္တယ္...
စက်င္ေက်ာက္ေႂကြျပားခင္းထားတဲ့ စႀကႍတစ္ေလွ်ာက္ လမ္းသြားလမ္းလာေတြရွင္းေနေပမယ့္ ခပ္လွမ္းလွမ္း ျပတင္းေပါက္နားက weelchair နဲ႔ တစ္စံု တစ္ေယာက္ကို ေတြ႕လိုက္ရတယ္...

သူမ Chanyeol နား အသာ ခ်ည္းကပ္သြားမိတယ္...
အနားမေရာက္ေသးေပမယ့္ ေႂကြျပားေၾကာင့္ ေျခတစ္လွမ္းလွမ္းတိုင္းျမည္ေနတဲ့ ေဒါက္ဖိနပ္သံေၾကာင့္ ၿပိဳပ်က္သြားတဲ့ တိတ္ဆိတ္မႈမွာ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္တဲ့ ပံုစံနဲ႔ သူလွည့္ၾကည့္တယ္...

'ခဏေလးပါ!'

Wheelchair ဘီးကို လွမ္းကိုင္ၿပီး ထြက္သြားဖို႔ျပင္လိုက္တဲ့ သူ႔ေၾကာင့္ သူမ ကမန္းကတန္း တားလိုက္မိတယ္...

'ကြ်န္မ ေျပာစရာရွိလို႔ပါ...!'

'ကြ်န္ေတာ့္မွာေျပာစရာမရွိဘူး...'

Chanyeol သူမကို မ်က္ႏွာလႊဲရင္း ခါးခါးသီးသီးျငင္းတယ္...

Sora သူ႔ရဲ႕ wheelchair လက္ကိုင္ေလးကို လွမ္းကိုင္ထားလိုက္ရင္း မထြက္သြားဖို႔ ေတာင္းဆိုလိုက္တယ္ေလ...
သူ ထြက္သြားလိုက္လို႔ မျဖစ္ဘူးေလ...
Baekhyunဆီက စကားအခ်ိဳ႕ ၾကားၿပီးတဲ့ေနာက္မွာ ဘာေတြဆက္ျဖစ္မလဲဆိုတာ သူမ အေသအခ်ာ မေျပာႏိုင္ဘူး...
သူ ဂရုစိုက္ရတဲ့ တစ္စံုတစ္ေယာက္က သူ႔ကို ေက်ာခိုင္းသြားတဲ့အခါ Baekhyun သူ႔မိသားစုေလးဆီ ဘယ္လိုျပန္သြားရမလဲဆိုတာ မေရရာဘူးေလ...

'ရွင္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာ နားလည္ပါတယ္...အခုရွင့္လုပ္ရက္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ရွင့္အတြက္ ခက္ခဲတယ္ဆိုတာလည္း သိပါတယ္...Chanyeol-ssi!...ဒါေပမယ့္အခု...Baekhyune ရွင့္ကို လိုအပ္ေနတယ္...'

✿Baby's Breath✿Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu