15✿Baby's Breath✿15

7.9K 1K 61
                                    

✿Baby's Breath✿
Chapter - 15

​ေနာက္​တစ္​​ေန႔မနက္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ႏိုးလာ​ေတာ့ ရင္​ထဲမွာ တစ္​မ်ိဳး​ေလးခံစားရတုန္​း...
မသိရင္​ ဗိုက္​ထဲမွာ ငွက္​က​ေလး​ေတြ ပ်ံ​ေျပး​ေနသလိုမ်ိဳး​ေလ...
ငွက္​က​ေလး​ေတြဆိုမွ...ကြၽန္​​ေတာ္​ႏိုးလာတာ ဒင္​းတို႔​ေၾကာင္​့...
မနက္​ကျဖင္​့ မိုးမလင္​း​ေသးဘူး သူတို႔က ျပတင္​း​ေပါက္​နားမွာ က်လိက်လိနဲ႔ အစာလာ​ေတာင္​း​ေနၿပီ...
အဲ့ဒါကလဲ Baekhyun ​ေၾကာင္​့...
သူက မနက္​တိုင္​း ငွက္​က​ေလး​ေတြကို ဆန္​​​ေစ့​ေလး​ေတြ​ေကြၽး​ေနက်​...
မ​ေကြၽးပါနဲ႔လို႔ တားလည္​း မရဘူး​ေလ...
အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့လည္​း အခ်ိန္​မွန္​လာ​ေနၾကတာ...
ႏိုးစက္​​ေတာင္​မလိုသ​ေလာက္​ပဲ...

မ​ေန႔က အျဖစ္​အပ်က္​​ေတြ ​​ေဝဝါးစြာနဲ႔ပဲ ကြၽန္​​ေတာ္​ အိပ္​ရာ​ေပၚက​ေန လူးလဲထလိုက္​တယ္​...
သိပ္​မၾကာခင္​ ​ေက်ာင္​းဝတ္​စံုအဆင္​သင္​့ဝတ္​ထားၿပီး ရယ္​​ေမာ​ေနတဲ့ Baekhyun တစ္​​ေယာက္​ ကြၽန္​​ေတာ္​့အခန္​းထဲ ဝင္​လာလိမ္​့မယ္​လို႔​ေမွ်ာ္​လင္​့ရင္​းနဲ႔​ေပါ့...
ဒါ​ေပမယ္​့ အခန္​း​ေလးက သာမန္​နဲ႔မတူပဲ တိတ္​ဆိတ္​​ေနတယ္​...အထူးသျဖင္​့ Baekhyun ရဲ႕ ရယ္​သံ​ေလး​ေတြမ႐ွိပဲ...

သူမႏိုး​ေသးတာမ်ားလား?

ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေက်ာင္​းအက်ႌၾကယ္​သီးတပ္​ရင္​း သူ႔အခန္​း​ေလးဆီ ​ေလွ်ာက္​သြားလိုက္​​ေတာ့ Baekhyun က ႏိုးႏွင္​့​ေနၿပီ​ေလ...
ျပတင္​း​ေပါက္​​ေတြပြင္​့​ေနၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​ဝင္​လာရာကို ​ေက်ာ​ေပးရင္​း ​ေဘာင္​​ေပၚက baby's breath ပန္​းပင္​​ေလးကို ​ေရဘူး​ေလးနဲ႔ ​ေရ​ေလာင္​း​ေနတယ္​​...

'Baek! ​ေက်ာင္​းမသြားဘူးလား?'

ကြၽန္​​ေတာ္​ မ​ေန႔က အျဖစ္​အပ်က္​ကို အတက္​ႏိုင္​ဆံုး ​ေမ့ခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​ရင္​း မပြင္​့တပြင္​့နဲ႔​ေမးလိုက္​မိတယ္​...
မ​ေန႔က သူ႔ရင္​ခြင္​​ေသး​ေသး​ေလးထဲ က​ေလးတစ္​​ေယာက္​လို တိုးဝင္​ၿပီး ငိုခဲ့တဲ့သူက ကြၽန္​​ေတာ္​ မဟုတ္​တဲ့အတိုင္​း​...
ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​ပါ ဒီ​ေန႔ကလည္​း သာမန္​ မနက္​ခင္​း​ေတြထဲက တစ္​ခုပါပဲ...

✿Baby's Breath✿Where stories live. Discover now