18✿Baby's Breath✿18

7.4K 838 37
                                    

✿Baby's Breath✿
Chapter - 18

'...Kris???'

ကြၽန္​​ေတာ္​ အိပ္​မက္​လားလို႔​ေတာင္​ ထင္​ခဲ့မိတာ...
အခုလို တိုက္​ဆိုင္​မႈတစ္​ခုက ျဖစ္​လာစရာ
အ​ေၾကာင္​းမွမ႐ွိတာ​ေလ...
Vancouver ကလာတဲ့ ​ေက်ာင္​း​ေျပာင္​း ​ေက်ာင္​းသားတစ္​​ေယာက္​က ဘယ္​လိုျဖစ္​လို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့
မ်က္​စိ​ေ႐ွ႕က ရဲတစ္​​ေယာက္​ ျဖစ္​​ေနရတာပါလိမ္​့...

တျခား ရဲ​ဝန္​ထမ္​း​ေတြကို ဆက္​ဆံပံုနဲ႔ အမိန္​႔​ေပး​ေနပံုကို ၾကည္​့ရတာ ​ေတာ္​​ေတာ္​​ေတာ့ အ​ေရးပါတဲ့
သူတစ္​​ေယာက္​ ျဖစ္​ရမယ္​...
႐ုတ္​တရက္​ ၾကံဳ​ေတြ႔လိုက္​ရတဲ့အ​ေျခအ​ေနမွာ ကြၽန္​​ေတာ္​ သူ႔အ​ေပၚ ဘယ္​လို တုန္​႔ျပန္​​ရမလဲ မစဥ္​းစားတတ္​​ေတာ့...
ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ အတန္​း​ေဖာ္​အ​​ေနနဲ့လား?
ဒါမွမဟုတ္​...
ဝတ္​စံုျပည္​့နဲ႔ ခန္​႔ညားလွတဲ့ ရဲတစ္​​ေယာက္​ အ​ေနနဲ႔လား?

'အဟမ္​း! ဟို...Kris? Kris လားမသိဘူး..?'

ကြၽန္​​ေတာ္​့ အ​ေမးမွာ သူ လက္​ထဲက note ​ေပၚ တစ္​ခုခုငံု႔​ေရး​ေနရင္​းနဲ႔ ​ေခါင္​း​ေမာ့ၾကည္​့တယ္​...
ခ်က္​ခ်င္​းအ​ေျဖ ျပန္​မ​ေပး​ေသးပဲနဲ႔ လက္​ထဲက
စာအုပ္​ကို တစ္​ျခား ရဲတစ္​​ဦးဆီ လွမ္​း​ေပးရင္​း အသာျပံဳးတယ္​...
ၿပီး​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ ႏွစ္​​ေယာက္​လံုးကို ကင္​းလွည္​့ ရဲကားနား​ေခၚသြားၿပီး အ​ေနာက္​တံခါး ဖြင္​့​ေပးျပီး ​ေဘးနားက ရဲဦး​ေလးႀကီးႏွစ္​​ေယာက္​ကို အခ်က္​ျပလိုက္​​ေသးတယ္​...

'လမ္​းမွာ စကား​ေျပာၾကတာ​ေပါ့...ဒီ​ေနရာက လူ႐ႈပ္​​ေတာ့ စကား​ေကာင္​း​ေကာင္​း​ေျပာလို႔မရ​ေလာက္​ဘူး...'

ကား​ေပၚ လိုက္​ခဲ့ဖို႔ မျငင္​းခဲ့​ေပမယ္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​
အခုထက္​ထိ ဇ​ေဝဇဝါ ျဖစ္​​ေနတုန္​း...
ဒါ​ေပမယ္​့ အခုလို ႐ုပ္​႐ွင္​​ေတြထဲကလို ကားအ​ေကာင္​းစားႀကီး စီးရတာက​ေတာ့ စိတ္​လႈပ္​႐ွားမိသား...
သာမန္​ရဲကား​ေတြနဲ႔မတူပံု​ေထာက္​ရင္​ ရာထူးျမင္​့မယ္​့ပံုပါ...

Baekhyun က ​ေတာ့ စိတ္​​ေအးလက္​​ေအးနဲ႔ ဟိုၾကည္​့ဒီၾကည္​့ လုပ္​​ေနတယ္​...
စိတ္​​မ​ေအးႏိုင္​တာ ကြၽန္​​ေတာ္​မို႔လို႔ စာရြက္​စာတမ္​း​ေတြ စစ္​​ေဆး​ေနတဲ့ Kris ကို ​ေမးလိုက္​မိတယ္​...

✿Baby's Breath✿Where stories live. Discover now