✿Baby's Breath✿
Chapter 25'မီးေလာင္ေနတယ္!!! မီး!!!'
ကြ်န္ေတာ္ Baekhyun ရဲ႕ ေအာ္ေျပာေနတဲ့အသံကိုၾကားတယ္...
ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ အိပ္မက္ထဲမွာပဲ လမ္းေပ်ာက္ေနမိတယ္...ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္ေနရာကိုေရာက္လို႔ ေရာက္ေနမွန္းမသိဘူး...
အိမ္ကလည္း အရမ္း စိမ္းသက္ေနၿပီး ပရိေဘာဂေတြကိုျမင္ေတာ့မွ အရင္အိမ္ကေလးဆီေရာက္ေနတာ သတိထားမိလိုက္တယ္...
အေဖနဲ႔ အတူတူေနခဲ့တဲ့ အရင္တုန္းက အိမ္အေဟာင္းေလး...ေခါင္းငံု႔ၾကည့္မိေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္၀တ္ထားတာက ရႊံေတြေပေနတဲ့ ေဘာလံုးအက်ႌတစ္စံုနဲ႔ ေျခေထာက္မွာေတာ့ ဖိနပ္မရွိခဲ့...
ကြ်န္ေတာ္ ေျခေခ်ာင္းေတြကို ေရတြက္ၾကည့္ေတာ့ ရွစ္ေခ်ာင္း ကိုးေခ်ာင္းေတြကိုုျဖစ္လို႔... (အိပ္မက္ေနာ္ 😂)
တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ျမင္လာရတဲ့ အဆံုးမရွိတဲ့ စၾကံၤလမ္းကို ေလၽွာက္သြားမိေတာ့ အလယ္ေလာက္အေရာက္ ကြ်န္ေတာ္ကပဲ ေသးသြားသလိုလို...
ဒါမွမဟုတ္ မ်က္ႏွာက်က္ကပဲ တျဖည္းျဖည္းျမင့္တက္သြားသလိုလိုပါ...
ကြ်န္ေတာ့္နာမည္ေခၚသံၾကားလို႔ လွမ္းၾကည့္မိေတာ့ အေဖက ေဘာလံုးကန္ဖိနပ္ေလးတစ္စံုကို ေျမႇာက္ရင္း ရီျပေနေလရဲ႕...'အေဖ!!!'
ကြ်န္ေတာ္ ေအာ္ေခၚၿပီး စၾကံၤအဆံုးနားမွာ အေဖရပ္ေနတယ္လို႔ ထင္ရတဲ့ ပံုရိပ္တစ္ခုဆီ အသားကုန္ေျပးသြားလိုက္ေပမယ့္
အံ့ဩစရာေကာင္းတာက ကြ်န္ေတာ့္ေျခေထာက္ေတြ
တစ္ခုခုနဲ႔ ဆြဲထားသလိုမ်ိဳး ေလးလံေနတယ္...
မသကၤာစြာနဲ႔ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ငံု႔ၾကည့္မိေတာ့ ေျခေထာက္ေတြ ရွိမေနေတာ့...
လမ္းေလွ်ာက္လို႔ မရေတာ့တာေၾကာင့္ ဒူးေခါင္းကို ဒရြတ္တိုက္ဆြဲရင္း ေအာ္ေခၚေနမိတယ္...'အေဖ!!!'
ဒါေပမယ့္ အေဖကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ ေအာ္ေခၚသံကို မသိက်ိဳးကြ်န္ျပဳစြာနဲ႔ တျဖည္းျဖည္းေပ်ာက္ကြယ္သြားၿပီး ေနရာတိုင္းမွာ မီးေတြ ေလာင္ၿမိဳက္ကုန္ေတာ့တယ္...
ကြ်န္ေတာ့္ ေဘးပတ္ပတ္လည္မွာလည္း ၀န္းရံေလာင္ၿမိဳက္ေနၿပီး အသိစိတ္နဲ႔ ၀ိဥာဥ္တို႔ ကင္းကြာသြားခဲ့တယ္...
YOU ARE READING
✿Baby's Breath✿
Fanfictionေနာက္ဘဝက်ရင္ ... ညီအစ္ကိုေတြအျဖစ္ ျပန္လည္ ေမြးဖြားလာၾကရေအာင္... သူငယ္ခ်င္းေတြအျဖစ္ ျပန္လည္ေမြးဖြားလာၾကရေအာင္... ခ်စ္သူေတြြအျဖစ္ ျပန္လည္ ေမြးဖြားလာၾကရေအာင္... ပန္းကေလးေတြအျဖစ္ ျပန္လည္ ေမြးဖြားလာၾကရေအာင္... ေနာ...