3✿Baby's Breath✿3

9.7K 1K 38
                                    

✿Baby's Breath✿
Chapter - 3

8:00PM

ကြၽန္​​ေတာ္​ Baekhyun ကို ဆိုင္​မွာ တစ္​​ေယာက္​တည္​းထားခဲ့တာ သံုးနာရီ​ေလာက္​ျဖစ္​သြားတယ္​...
သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြနဲ႔ game ​ေဆာ့​ေနရင္​း အခ်ိန္​​ေတြကုန္​မွန္​းမသိကုန္​သြားၿပီး ညမိုးခ်ဳပ္​သြားတာကို​ေတာင္​ သတိမထားမိခဲ့ဘူး​ေလ...
Jongdae နဲ႔ Sehun တို႔ မိဘ​ေတြ ဆီက ျပန္​လာခဲ့ဖို႔ ဖုန္​းဆက္​မွပဲ game ကိုရပ္​လိုက္​ၾကတယ္​...

အလန္​႔တၾကားနဲ႔ နာရီကိုၾကည္​့မိ​ေတာ့ ၈နာရီထိုးလို႔...

'​ေဟ့​ေရာင္​ Chanyeol...မင္​းပံုစံကလည္​း သရဲ​ေတြ႔တာက်​ေနတာပဲ...'

'​ဟင္​? ဟို...အခ်ိန္​ဒီ​ေလာက္​ျဖစ္​သြားမွန္​မသိလို႔ပါကြာ...ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​ မင္​းကိုငါႏွစ္​ပြဲနိင္​တယ္​​ေနာ္​...'

ကြၽန္​​ေတာ္တို႔ သံုး​ေယာက္​ PC room ထဲက​ေန ထြက္​လာခဲ့လိုက္​တယ္​...
ကံ​ေကာင္​း​ေထာက္​မစြာနဲ႔ ဟိုႏွစ္​​ေယာက္​ျပန္​မယ္​့လမ္​းက ကြၽန္​​ေတာ္​ျပန္​မယ္​့လမ္​းနဲ႔ မတူလို႔​ေတာ္​ပါ​ေသးရဲ႕...

သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ ျမင္​ကြင္​းက​ေပ်ာက္​သြားၿပီဆိုမွပဲ ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း ပန္​းဆိုင္​ဆီ မာရသြန္​​ေျပးရ​ေတာ့တယ္​...

'Baekhyun!'

ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေမွာင္​မဲပီး ဘယ္​သူမွ႐ွိမ​ေနတဲ့ ဆိုင္​ထဲကို ​ေအာ္​​ေခၚ​ေနမိတယ္​...
မ႐ွိခဲ့ဘူး...
Baekhyun ဆိုင္​ထဲမွာ ႐ွိမ​ေနခဲ့ဘူး​ေလ...

ကြၽန္​​ေတာ္​ ဆိုင္​ကိုပိတ္​လိုက္​ၿပီး လမ္​းမဘက္​ကိုထြက္​လာလိုက္​တယ္​...
Baekhyun တစ္​​ေယာက္​ ​ေဝး​ေဝးလံလံ​ေတာ့သြားတတ္​မွာမဟုတ္​ဘူး...
ဒီအနီးနားမွာ မ႐ွိခဲ့ရင္​​ေတာ့ ျဖစ္​ႏိုင္​​ေခ်က ျပန္​​ေပးဆြဲခံရဖို႔မ်ားတယ္​...

ကြၽန္​​ေတာ္​ တတ္​ႏိုင္​သ​ေလာက္​ လမ္​းမတစ္​​ေလွ်ာက္​ တစ္​ဆိုင္​ဝင္​တစ္​ဆိုင္​ထြက္​လိုက္​​ေမးၾကည္​့တယ္​...
အရပ္​ပုပု မ်က္​မွန္​​ေလးနဲ႔ ဆံပင္​အညိဳ​ေရာင္​နဲ႔ ​ေကာင္​​ေလးကိုမ်ား ​ေတြ႕မိလားလို႔...
ဒါ​ေပမယ္​့ အားလံုးက မ​ေတြ႔မိဘူးပဲ​ေျဖၾကတယ္​...

✿Baby's Breath✿Where stories live. Discover now