Bonus Part

10.5K 981 56
                                    

"ေနာက္​ဘဝက်ရင္​ ...

ညီအစ္​ကို​ေတြအျဖစ္​
ျပန္​လည္​ ​ေမြးဖြားလာၾကရ​ေအာင္​...

သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြအျဖစ္​
ျပန္​လည္​ေမြးဖြားလာၾကရ​ေအာင္​...

ခ်စ္​သူ​ေတြြအျဖစ္​
ျပန္​လည္​ ​ေမြးဖြားလာၾကရ​ေအာင္​...

ပန္​းက​ေလး​ေတြအျဖစ္​
ျပန္​လည္​ ​ေမြးဖြားလာၾကရ​ေအာင္​...

​ေနာင္​တ​ေတြမ႐ွိ...အျပစ္​​​ေတြမ႐ွိပဲနဲ႔​ေလ... " တဲ့....

Baekhyun စာအုပ္ကေလးကို အသာျပန္ပိတ္ၿပီး ေခါင္းအံုးေအာက္ထဲ ျပန္ထည့္ထားလိုက္တယ္...
သူ႔ကို ေက်ာခိုင္းၿပီး အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ Chanyeol ရဲ႕ေက်ာျပင္ေလးကို ေငးၾကည့္ရင္း တျဖည္းျဖည္းျပံဳးတယ္...
မ်က္လံုးေလးေတြ ေမွးသြားတဲ့ အထိ...
ႏႈတ္ခမ္းႏွစ္လႊာ ျပန္႔သြားတဲ့ အထိ...

သူ Chanyeol အနား အသာတိုးၿပီး ျခံဳေပးထားတဲ့ ေစာင္အစြန္းကေလးကို ဆြဲျခံဳလိုက္တယ္...
ေခါင္းအံုးက တစ္ခုပဲရွိတာေၾကာင့္ သူ႔လက္ေမာင္းကေလးကိုသူ အသာအံုးလိုက္တယ္...
ၿပီးေတာ့ Chanyeol ရဲ႕ေက်ာျပင္ေျဖာင့္ေျဖာင့္နဲ႔ သူ႔ရဲ႕ ရင္ဘက္ကေလးတို႔ ထိကပ္သြားတဲ့အထိ တိုးရင္း ခါးေပၚကို လက္ကေလးလွ်ိဳလိုက္မိတယ္...
လက္ႏုႏုကေလးေတြနဲ႔ မေလ်ာ့မတင္း ဖက္တြယ္ရင္း ေလသံခပ္တိုးတိုးေလး ေရရြတ္လိုက္ေတာ့တယ္...

'ေကာင္းေကာင္း အိပ္ပါ Yeollie...'

အဲဒီညက သူ႔ရင္ဘက္ကေလးနဲ႔ ထိကပ္ေနတဲ့ ေက်ာျပင္ကေလးကေန က်ယ္ဝန္းတဲ့ ရင္ခြင္တစ္ခုအျဖစ္ေျပာင္းသြားတာ Baekhyunee မသိလိုက္သလို...
သူ႔ေခါင္းေအာက္ ေရာက္လာခဲ့တဲ့ အျခား လက္ေမာင္းတစ္စံုကိုလည္း သူ သတိမထားမိခဲ့...
ၿပီးေတာ့...
သူ႔နဖူးအေပၚ  အနမ္းဖြဖြတစ္ခုျပန္ေရာက္လာတာကိုလည္း သူ မခံစားမိခဲ့...

ေတာင္းပန္ပါတယ္ Baekhyunee...
ခ်မ္းေအးလွတဲ့ ေန႔ေတြမွာ တစ္ေယာက္ထဲ အိပ္ေစမိခဲ့လို႔...

ေတာင္းပန္ပါတယ္ Baekhyunee...
ငါ့အနားမွာ ရွိေနခ်င္ခဲ့တဲ့ မင္းကို အေဝးေရာက္ေအာင္ တြန္းပို႔ခဲ့မိလို႔...

ေတာင္းပန္ပါတယ္ Baekhyunee...
ငါ့ကို လိုအပ္ေနတဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ မင္းအနားကေန ထြက္ေျပးသြားမိခဲ့လို႔...

✿Baby's Breath✿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin