8✿Baby's Breath✿8

8.6K 1K 34
                                    

✿Baby's Breath✿
Chapter 8

ကြၽန္​​ေတာ္​့ဘဝမွာ အခုလို အျဖဴ​ေရာင္​​ေတြကို ​ေတြ႔ဖူးတာ ပထမဆံုးပဲ...

အျဖဳ​ေရာင္​ အခင္​း​ေတြ...အျဖဴ​ေရာင္​ အကာ​ေတြ...အျဖဴ​ေရာင္​ အက်ႌ​ေတြဝတ္​ထားတဲ့ ​ဝန္​ထမ္​း​ေတြ...

'ကြၽန္​​ေတာ္​ သူ႔အနားမွာ​ေနပါရ​ေစ...'

Baekhyun ကို ​ေဆးရံုကား​ေပၚက လူ​ေတြ ကားအ​ေနာက္​ခန္​းထဲကိုု သယ္​​ေနတဲ့ အခ်ိန္​ လွမ္​း​ေျပာလိုက္​တယ္​...

'သူ ​ေၾကာက္​​ေနမွာ...'

ခြင္​့ျပဳခ်က္​ရတာနဲ႔ ခပ္​ျမန္​ျမန္​ ကားအ​ေနာက္​ထဲဝင္​ထိုင္လိုက္​ၿပီး Baekhyun ရဲ႕ ​​ေအးစက္​​ေနတဲ့ လက္​က​ေလးကို ကြၽန္​​ေတာ္​ တင္​းက်ပ္​​ေန​ေအာင္​ လက္​ႏွစ္​ဖက္​နဲ႔ ဆုတ္​ကိုင္​ထားမိတယ္​...

ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေဆးရံုကားက ဝန္​ထမ္​း​ေတြ Baekhyun ကို လိုအပ္​တဲ့ Oxygen တပ္​​ေပးတာ​တို႔ လုပ္​ေနတဲ့အခ်ိန္​ ဘာအကူအညီမွ မ​ေပးႏိုင္​စြာနဲ႔ပဲ ​ေငးၾကည္​့​ေနမိတယ္​...

...

'႐ိုး႐ိုးအ​ေအးမိတာပါ...'

ကြၽန္​​ေတာ္​ ဆရာဝန္​ကို​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ​ေႏြး​ေထြးတဲ့ အျပံဳးတစ္​ခုနဲ႔​ေျပာတယ္​...
ဆရာဝန္​စကားၾကားၿပီးမွပဲ ကိုယ္​တိုင္​​ေတာင္​ ထိန္​းထားမိမွန္​းမသိတဲ့ သက္​ျပင္​းတစ္​ခုကို လႊတ္​လိုက္​မိတယ္​...

'သူ အဆင္​​ေျပသြားၿပီ​ေပါ​့ေနာ္​ ဆရာ...'

ကြၽန္​ေ​တာ္​ စိတ္​မ​ေအးႏိုင္​​ေသးတဲ့အတြက္​ ထပ္​​ေမးလိုက္​မိတယ္​...

'တစ္​ရက္​ႏွစ္​ရက္​​ေလာက္​ ​ေဆးရံုမွာနားလိုက္​ရင္​ အဆင္​​ေျပသြားမွာပါ...ၿပီးမွ အိမ္​မွာ ဆက္​နား​ေစ​ေပါ့...​ေဆးရံုထက္​ အိမ္​က ပို​ေကာင္​းတယ္​​ေလ...'

'ဟို...'

ကြၽန္​​ေတာ္​ သိခ်င္​တဲ့​ ​ေမးခြန္​းတစ္​ခုအတြက္​ ဆရာ့ကို ​ေမးဖို႔ ​ေတြ​ေဝ​ေနမိတယ္​...
ကြၽန္​​ေတာ္​ လွမ္​းၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ နာမည္​ကပ္​မွာ ​ေရးထားတာက 'Kim Joonmyeon' တဲ့...
သ​ေဘာ​ေကာင္​းမယ္​့ပံု႐ွိၿပီး အားကိုးႏိုင္​​ေလာက္​တာ​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​ အရဲစြန္​႔ၿပီး ​ေမးလိုက္​မိတယ္​...

✿Baby's Breath✿Where stories live. Discover now