✿Baby's Breath✿
Chapter - 26No one's POV...
'Chanyeol-ah , သက္သာရဲ႕လား?'
Jongin အတန္ၾကာမွ ႏိုးလာတဲ့ သူငယ္ခ်င္း လွဲေနတဲ့ ကုတင္အနား ခံုေလးဆြဲၿပီး အသာ ၀င္ထိုင္လိုက္မိတယ္...
သူေစာင့္ေနေပးတဲ့ အေတာအတြင္း Chanyeol သတိရလာတာေၾကာင့္ စိတ္သက္သာရာရသြားတာေတာ့ အမွန္ပါပဲ...မိုးေတာ္ေတာ္ခ်ဳပ္ေနၿပီး ဆရာ၀န္က ေနာက္ေန႔မွျပန္လာခဲ့လို႔ တိုက္တြန္းခဲ့ေပမယ့္ Jongin သစၥာရွိစြာနဲ႔ မျပန္ခဲ့ဘူး...
သစၥာေဖာက္မိသလိုျဖစ္သြားခဲ့တဲ့ သူ႔အမွားေၾကာင့္လည္း ပါတာေပါ့ေလ...
သူသာ အခင္းျဖစ္ရာေနရာကို ေစာေစာေရာက္ခဲ့မယ္ဆိုရင္...
အခုလိုကိစၥေတြျဖစ္လာစရာအေၾကာင္းမရွိဘူးေလ...
ၿပီးေတာ့ သတၱိရွိစြာနဲ႔ မီးေတာက္ၾကားထဲက သူ႔ကို ၀င္ကယ္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ Baekhyun ေလး Chanyeol ကို ကယ္ဖို႔အဲ့ေလာက္အခ်ိန္အၾကာႀကီး ယူလိုက္ရမွာမဟုတ္ဘူး...Baekhyun ဘယ္လို ျဖစ္ၿပီး Chanyeol ကို ကယ္ထုတ္ႏိုင္တာလဲဆိုတာေတာ့ သူ အံ့ဩမိခဲ့တယ္...
ူလူေကာင္ေသးေသးေလးက သူ႔ထက္ အရပ္ရွည္ၿပီး ေလးလံတဲ့ သူတစ္ေယာက္ကို ဘယ္လို အင္အားမ်ိဳးနဲ႔ ဆြဲေခၚႏိုင္ခဲ့သလဲဆိုတာေလ...
တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို ကယ္တင္ဖို႔ သူ႔ရဲ႕အရာအားလံုး...ယုတ္စြအဆံုး...အသက္ကို ေလာင္းေက်းထပ္ၿပီး စြန္႔စားခဲ့တယ္ဆိုတဲ့ အသိက
သတၱိမရွိခဲ့တဲ့ Jongin ကို ပိုပိုၿပီး ေသးသိမ္ေစတယ္ေလ...
အဲဒီ့စြန္႔စားမႈက စမတ္က်ခ်င္လို႔မဟုတ္ပဲ တစ္စံုတစ္ေယာက္အေပၚ ဘယ္ေလာက္ခ်စ္သလဲဆိုတာကို သက္ေသျပေနေလရဲ႕...Jongin , Chanyeol ကို လွမ္းၾကည့္ေတာ့ သူက လွဲေနရာကေန ထထိုင္ဖို႔ႀကိဳးစားေနေလရဲ႕...
'ျဖည္းျဖည္းထိုင္ဦး...အားလံုးက မင္းကို စိတ္ပူေနၾကတာ...အဆင္ေျပတယ္မလား? နာတဲ့ေနရာရွိေသးလား...?'
Jongin အေမးကို Chanyeol မေျဖအားပဲ ပတ္၀န္းက်င္ကို ေငးၾကည့္ရင္း ညည္းျငဴေနတယ္...
လက္ေတြနဲ႔ မ်က္လံုးေတြကို ပြတ္သပ္ရင္း တစ္ကိုယ္လံုး တုပ္တုပ္မလႈပ္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ထံုထိုင္းေနတယ္ေလ..
YOU ARE READING
✿Baby's Breath✿
Fanfictionေနာက္ဘဝက်ရင္ ... ညီအစ္ကိုေတြအျဖစ္ ျပန္လည္ ေမြးဖြားလာၾကရေအာင္... သူငယ္ခ်င္းေတြအျဖစ္ ျပန္လည္ေမြးဖြားလာၾကရေအာင္... ခ်စ္သူေတြြအျဖစ္ ျပန္လည္ ေမြးဖြားလာၾကရေအာင္... ပန္းကေလးေတြအျဖစ္ ျပန္လည္ ေမြးဖြားလာၾကရေအာင္... ေနာ...