28✿Baby's Breath✿28

7.6K 786 46
                                    

✿Baby's Breath✿
Chapter - 28
(

၁၀ခြဲထဲက တင္တာရယ္...၁၁ေက်ာ္မွရတယ္...😢😤)

Park Chanyeol's Pov

Baekhyun နဲ႔ အတူ အိမ္ျပန္လာခြင့္ရတာက ကြ်န္ေတာ့္ အတြက္ေတာ့ အိပ္မက္တစ္ခုလိုပဲေလ...
အခုအေျခအေနက ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာကြဲကြာေနတဲ့ မိသားစုေတြ ျပန္ဆံုဆည္းသလိုမ်ိဳးျဖစ္ေနတယ္...
ကြ်န္ေတာ္တို႔ကြဲကြာေနတာ သံုးေလးလပဲရွိခဲ့ေပမယ့္
အခ်ိန္ေတြကပဲ အရမ္းၾကာခဲ့ေလသလား...

အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ အေမက ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို တရုတ္ဆိုင္က ပဲေခါက္ဆြဲ မွာေကြ်းတယ္...
ၿပီးေတာ့ Jongin ေရာ...
ထမင္းစားဖိတ္ခံရလို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔အိမ္ကို လိုက္ခဲ့တယ္ဆိုပါေတာ့...
ၾကမ္းျပင္မွာ အခင္းေလးခင္းၿပီ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေလးေယာက္ ေနရာယူလိုက္ၾကတယ္...
ကြ်န္ေတာ္က Baekhyun နဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္၊ Jongin ေဘးမွာေနရာယူရင္းေပါ့...
အခုလိုေတြးရတာနည္းနည္းေတာ့ တစ္မ်ိဳးျဖစ္ေပမယ့္ မိသားစု အတူတူထမင္းစားရတဲ့ ခံစားခ်က္မ်ိဳးေလး...
အၾကာႀကီးေနမွေလ...
Baekhyunee မရွိတုန္းက ကြ်န္ေတာ္တို႔အိမ္ေလး ဘယ္ေလာက္ေျခာက္ေသြ႕ခဲ့လဲဆိုတာ...
ၿပီးေတာ့...
ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ အထီးက်န္ခဲ့ရသလဲဆိုတာ...

ပိုက္ဆံခ်မ္းသာတဲ့ သူေတြအတြက္ 'steak' ဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔လို လူလက္တန္းစားေတြအတြက္ေတာ့ 'ပဲေခါက္ဆြဲ' ေပါ့...
ဒါေပမယ့္ အေမက ေခြ်တာခိုင္းတာေၾကာင့္ အရင္ကဆို ပဲေခါက္ဆြဲေတာင္ ၀ယ္မစားႏိုင္ဘူးေလ...

ကြ်န္ေတာ္ စားေနတုန္း Baekhyun ကို ေငးၾကည့္ေနမိတယ္...
ဒီအေတာအတြင္း ထမင္းေကာင္းေကာင္းမစားခဲ့ရလို႔ ထင္ပါရဲ႕...
အားရပါးရနဲ႔ စားေနတာ ေခါင္းေတာင္မေဖာ္ႏိုင္ရွာဘူးေလ...
ပါးစပ္တစ္ခုလံုးလဲ ပဲေခါက္ဆြဲ အႏွစ္ေတြနဲ႔ ေပက်ံေနတာ သူ႔ကိုၾကည့္ၿပီး မရယ္ပဲ မေနႏိုင္ေတာ့...

'စားလို႔ေကာင္းလား Baekhyunee? အမ်ားႀကီးစားေနာ္...'

ကြ်န္ေတာ္ေျပာရင္း သူ႔ပန္းကန္ေလးထဲကို မုန္လာဥ နည္းနည္း လွမ္းထည့္ေပးလိုက္တယ္...

အဲ့ဒါကို Jongin က ျမင္ၿပီး ရယ္က်ဲက်ဲနဲ႔ ေျပာပါေလေရာ...

' ေဟ့ေရာင္...မင္း Baekhyunee ကို ဂရုစိုက္ၿပီး ငါ့က် ေမ့ၿပီေပါ့ ဟုတ္လား? ဘယ္မလဲ ငါ့အတြက္ မုန္လာဥ?! အန္တီ ေတြ႕လား...အန္တီ့သား လုပ္ပံု! '

✿Baby's Breath✿Where stories live. Discover now