✿Baby's Breath✿
Chapter -12
ဒီေန႔ စေနေန႔မို႔လို႔ ေတာ္ပါေသးရဲ႕...
ေက်ာင္းဖြင့္ရင္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အေၾကာင္း ပ်ံ႕ေနမွာ အေသအခ်ာ...
ဒါေပမယ့္ ကံေကာင္းတာတစ္ခုက ဒီ မေတာ္တဆမႈေၾကာင့္ လာမယ့္ ေဘာလံုးပြဲ ေနာက္ေရြ႕လိုက္ရတယ္ေလ...
ဒီရန္ပြဲမွာ Jeonil ေက်ာင္းက ကစားသမားတစ္ေယာက္လည္း ပါဝင္ခဲ့တာေၾကာင့္ေပါ့...ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ခပ္ေသးေသးေဆးခန္းေလးကိုပဲ သြားလိုက္ေတာ့တယ္...
ဆရာဝန္ရဲ႕အေျပာအရ ကံေကာင္းစြာနဲ႔ ဘာအ႐ိုးမွ မက်ိဳးသြားဘူးဆိုလို႔ ေတာ္ပါေသးရဲ႕...
ဒူးဆစ္က အနည္းငယ္ ကိုက္ေနေပမယ့္လို႔
တစ္ပတ္ေလာက္ အနားယူလိုက္ရင္
သက္သာသြားမယ္တဲ့ေလ...အကယ္၍မ်ား Baekhyun သာ ကြၽန္ေတာ့္ကို ဝင္မကယ္ခဲ့ရင္ ကြၽန္ေတာ့္ေျခေထာက္တစ္ေခ်ာင္း ဆံုးရွံဴးေတာ့မလို႔...
မဟုတ္ရင္ အခုေလာက္ဆို ခ်ိဳင္းေထာက္ ဒါမွမဟုတ္ wheel chair နဲ႔ သြားေနရေတာ့မွာ...ၿပီးေတာ့ ေဘာလံုသမားတစ္ေယာက္ ျဖစ္ခ်င္တဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕အိပ္မက္ကို လက္လႊတ္လိုက္ရေတာ့မလို႔...
ေလာကႀကီးက မတရားလိုက္တာ...
Baekhyun မွာေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ ေဘာလံုသမားအိပ္မက္ေလးကို မေပ်ာက္ပ်က္ရေအာင္ ေစာင့္ေ႐ွာက္ေပးၿပီး...
ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ေက်ာင္းဆရာျဖစ္ခ်င္ခဲ့တဲ့ သူ႔အိပ္မက္ေလးကို ဖ်တ္ဆီးခဲ့မိတယ္...အဲဒီ့မေတာ္တဆမႈျဖစ္ၿပီးကတည္းက သူနဲ႔ကြၽန္ေတာ္ စကားသိပ္မေျပာျဖစ္ခဲ့ၾကဘူးေလ...
ကြၽန္ေတာ္ သူ႔အခန္းေလးထဲ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းဝင္သြားလိုက္မိတယ္...
မေန႔ညက မီးပိတ္ထားတာေၾကာင့္ ေသခ်ာမၾကည့္မိေပမယ့္ အခန္းက စတိုခန္းလိုသံုးတာေၾကာင့္ အထုပ္ေတြ ဘူးေတြက ခပ္မ်ားမ်ားရယ္...
ေတြးၾကည့္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္မွ Baekhyun အခန္းထဲ သိပ္မဝင္ဖူးတာ...
ကုတင္မ႐ွိတာေၾကာင့္ ၾကမ္းျပင္မွာပဲ အခင္းေလးခင္းၿပီး အိပ္ရ႐ွာတယ္ေလ...
တစ္ခါတစ္ေလ မိုးအသည္းအသန္ရြာတဲ့ေန႔ေတြဆို သူ႔အခန္းေလးထဲ မိုးေရယိုတာေၾကာင့္ အဲ့တာကို ဆင္ေျခေပးၿပီး ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ လာလာအိပ္ေနက်...
YOU ARE READING
✿Baby's Breath✿
Fanfictionေနာက္ဘဝက်ရင္ ... ညီအစ္ကိုေတြအျဖစ္ ျပန္လည္ ေမြးဖြားလာၾကရေအာင္... သူငယ္ခ်င္းေတြအျဖစ္ ျပန္လည္ေမြးဖြားလာၾကရေအာင္... ခ်စ္သူေတြြအျဖစ္ ျပန္လည္ ေမြးဖြားလာၾကရေအာင္... ပန္းကေလးေတြအျဖစ္ ျပန္လည္ ေမြးဖြားလာၾကရေအာင္... ေနာ...