7✿Baby's Breath✿7

8.9K 1K 44
                                    

✿Baby's Breath✿
Chapter 7

'​ေဟ့​ေရာင္​​ေတြ...မင္​းတို႔ၾကားၿပီးၿပီမလား? Byun Baekhyun က Park Chanyeol ရဲ႕ ​ညီဆို?'

'အရင္​း​ေတာ့မဟုတ္​ဘူးထင္​တာပဲ...'

'အဲ့​ေကာင္​​ေလးက အထူးပို႔ခ်ခ်က္​သင္​တယ္​ ဟုတ္​လား?'

'အကယ္​၍ သူ႔တို႔ႏွစ္​​ေယာက္​က အရင္​း​ေတြဆိုရင္​ Chanyeol ကပါ စိတ္​ပိုင္​းဆိုင္​ရာထိခိုက္​​ေနတာ​ေတာ့မဟုတ္​ပါဘူး​ေနာ္​...'

အဲ့ဒီ့အခ်ိန္​ Jongin တစ္​​ေယာက္​ ​ေလသံခပ္​တိုးတိုးနဲ႔ဝင္​​ေျပာတယ္​...

'ဘယ္​လိုလုပ္​အရင္​းျဖစ္​ႏိုင္​မွာလဲကြ? Chanyeol က တစ​္​​ေက်ာင္​းလံုး အဆင္​့ ၅...ဟို Baekhyun ဆိုတဲ့ ခ်ာတိတ္​က ၅ ​ေတာင္​ ​ေရတတ္​ရဲ႕လားမသိဘူး...'

ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔ မလွမ္​းမကမ္​းက​ေန အတင္​းတုတ္​​ေနၾကတဲ့ အတန္​း​ေဖာ္​​ေတြကို မၾကားခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​ၿပီးပဲ ​ေနလိုက္​​ေတာ့တယ္​...
သူငယ္​ခ်င္​းအရင္​း​ေတြကပါ မဟုတ္​မမွန္​သတင္​းျဖန္​႔တဲ့ ထဲမွာ ပါ​ေနတာက ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ပိုၿပီး စိတ္​အ​ေႏွာင္​့အယွက္​ျဖစ္​​ေစတယ္​​ေလ...
အဲဒီ့ကိစၥနဲ႔ ပတ္​သက္​ၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​ လုပ္​ႏိုင္​တာ ဘာမွမ႐ွိသလို ဘာမွလည္​း မ​ေျဖ႐ွင္​း​ခ်င္​တာအမွန္​ပဲ...
သူတို႔​ေျပာ​ေနတာ​ေတြကို Baekhyun နားလည္​းလည္​မွာမဟုတ္​ပါဘူး...
ဒါ​ေပမယ္​့ အတင္​းအဖ်င္​း ​ေတြဆိုတာ ရက္​​ေတြၾကာရင္​​ေတာ့လည္​း တစ္​ျခား ​စိတ္​ဝင္​စားစရာ​ေခါင္​းစဥ္​တစ္​ခု​ဆီ ​ေရႊ႔သြားမွာပဲ​ေလ...
အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့ ဘာကိုမွ အာရံုစား​မ​ေနတာပဲ​ေကာင္​းတယ္​...

ကြၽန္​​ေတာ္​ စားပြဲခံု​ေပၚ​ေမွာက္​အိပ္​​ေနရာက​ေန သမ္​း​ေဝၿပီး ​ေခါင္​း​ေထာင္​လာ​ေတာ့ မလွမ္​းမကမ္​းနားက အတင္​းတုတ္​​ေနတဲ့ အဖြဲ႔​ေတြ တျဖည္​းျဖည္​း လူကြဲသြားၾကတယ္​...
ကြၽန္​​ေတာ္​့ ​ေဘာလံုးအသင္​းက အဖြဲ႔ဝင္​​ေတြက​ေတာ့ တစ္​ျခားကိစၥတစ္​ခုအ​ေပၚျပန္​ၿပီး ျငင္​းခံု​ေနၾကတယ္​...
ဒီ​ေန႔လည္​း အရင္​​ေန႔​ေတြလိုပါပဲ...ကြၽန္​​ေတာ္​့အ​ေ႐ွ႕မွာထိုင္​​ေနတဲ့ Baekhyun တစ္​​ေယာက္​ အတန္​းထဲမွာ ပိုလာတာကလြဲရင္​​ေပါ့...

✿Baby's Breath✿Where stories live. Discover now